Toinen haaveissa <3

Itteasias bättismami aika lailla, ehkä kuvittelin vaan isommaksi :D

Avville pahoittelut :(
Niemjalle suuren suuret onnittelut! Mikä ihana uutinen! <3
Mintukalla oli huomiselle jotain isoa tapahtumaa? :)

Hei vaan taas tähänkin ketjuun, hiljaiseloa on eletty ilman konetta. :) Olipa taas paljon kaikkia ajatuksia ja kommentteja itsellä mielessä kun viestejänne lueskelin, mutta tervetuloa uusille ja onnea plussille nyt ihan ekana! :) Ja pahoittelut täteilijöille, niin se vaan täti kurvasi tänään meillekkin kylään ja kp1 yk2 on virallisesti täällä!

Mää en oikeen ymmärrä noita ikämäärityksiä lasten teolla, tai siis kyllä tottakai siinä mielessä että jokaisella on omat suunnitelmansa siitä miten elämä etenee ja mitä askeleita kuletaan milloinkin. Tottakai toiveita saa olla! :) Mutta itte olen sellainen että elän aina tätä hetkeä. En halua enkä jaksa liikaa suunnitella tulevaa ja asettaa aikarajoja, elämässä on liikaa liikkuvia osia. Nuorena olen minäkin kuitenkin lapset toivonut, ehkä osittain siksi etten omia isovanhempiani tuntenut ja juuri tuo "samoilla tulilla"-ajatus itselläkin on. :shy: Meillä myös täällä eroahdistuskausi meneillään, ja se on ihan jäätävä! :bored:

Miten teillä joilla on pieni jo kotona, tuntuuko teistä välillä että vaikka toinen on toivottu niin ehkä vähän oma jaksaminen pienen ja taaperon kanssa mietityttää? :hungry: Just tämä kausi kun on tässä meneillään niin tuntuu itsestä että jos olisi toinenkin syliä vailla, voisi olla aika vähissä voimavarat. Aika aikaa kutakin, mutta vähän välillä hirvittää! Varsinkin kun ukko ei aina niin hirveästi hoksaa osallistua vauvanhoito-arkeen... vaikka ihan huippu isä onkin!

Vitsit miten hauska nimimerkkileikki! :grin

Lukasin jo vahingossa teidän kirjoitukset millaisia olette, mutta näin minä teidät ajattelin:

Mintukka: Punaiset (!) mutta lyhyet hiukset, keskipitkä ja itsensä tunteva, voimakas luonne :)

Niemja: vaalea/vaaleanruskeat hiukset, herkkä mutta myös voimakas nainen

bättismami: lyhyet tummat hiukset, kupliva, sanavalmis ;) en muista oikeaa ikääsi (jos olet sen sanonut?) mutta ajattelen että olet n 30?

Päivikki: jostain syystä vaaleanruskeat ja letitetyt hiukset tulee mieleen

kultamarjan näen luonnonläheisenä vaaleatukkaisena naisena, ehkä varmaan profiilikuvasi näköisenä! :)

Huh mikä romaani tuli!

Onnea njiemalle <3 Mä oon ollu töiden alottamisesta niin väsynyt että ei oo täälläkään jaksanu seurailla. Ite oottelen menkkoja alkavaks. Ens viikon alussa pitäis alkaa ja olo alkaaki olla vähän sellanen että eiköhän ne sieltä muutaman päivän päästä tuu... Tuntuu että kaikki muut plussailee ja tietysti oon onnellinen niitten puolesta mut silti tulee vähän katkera olo. Työt pitää kyllä hyvin ajatukset muualla mut aiheuttaa myös sen että pahemmin ei tee mieli ees yrittää raskautta. Taidan seuraavan kierron pitää taukoa ihan kaikesta ja keskittyä muihin asioihin :)

Rille.. muuten osuva mutta pitkä tumma kiharainen tukka. Viisi tatuointia löytyy myös :) kupliva oli hyvin sanottu. Ja ikää oli 29 ;)Mä aattelen että sä Rille oot sellanen rauhallinen realisti. Jalatmaassa tyyppi. Ehkä semmonen keskipitkä ja normivartaloinen :)
Mulle tulee päivikistä vähän samat fiilikset ja sit sellanen maanläheinen :)

Bättismami nappiin menee! :) Kiitos, tylsää on odotella uutta mahista mut positiivisin mielin! :smiley-bounce015

Rille mua välistä pelottaa mihin sitä ryhtyikää, varsinki ku tuo esikoinen on todella vaativa tapaus jo nyt 8kk että mitä se tuleekaa olemaan myöhemmin.. Onneks kantovälineillä pystyy tuota halipulaa lieventämään ja ne auttaa kahden kans selviytymään. Mutta kyllä täs väsymyksen ja pahoinvoinnin keskellä miettii jaksamista.. Onneks saadaan kotiapua.
Niin ja pahoittelut Rille menkoista, olkoot seuraava kierto teidän!

Daamos tuttu tunne. Voi kumpa sielä ne menkat jäiski alkamatta ♡

Niemja ja puhpallero 7+2 ♡

Niemja kiitos! No kantolaitteitten opettelua oon ajatellu myös, että pakko varmaan ottaa käyttöön mikäli tässä lähiaikoina (vuosina) tärppää. :rolleyes: Ja oon aatellu just noita öitä myös! Meillä mamma pääsee nykyään nukkumaan yön ekan pätkän jo hurjat 5h! jos siis malttaa petiin asti mennä. :inpain::hilarious: Tuskinpa sitä tämän väsyneempi on sittenkään kun eihän tässä tajua daiju mennä muutenkaan nukkumaan. :facepalm:

:greet025Hih! Ompas ollut hauska arvaa kuka-leikki käynnissä!
Mä oon todellakin ollu aina se "koulun pikku lettipää" ja vieläkin useasti letitän tän levottoman luonnonkiharan paksun pehkon. Mulla on meinaa hiuksia enemmän kun laki sallii.
Mä oon melkeen 160 cm lyhyt, ennen esikoista 56 kg raskausaikana 86 kg ja nyt 70 kg, reitevä ja pyllyvä!
:laughing025
Mä oon kyl melko maanläheinen maalla asuja. Ja luonteeltani räjähdysherkkä kuin dynamiitti,
koko ajan lanka käryy ja pamausta odotetaan...

Mulla tuli niemjasta mieleen pieni vaalee, mintukasta pieni ja tumma, bättismamin mä jotenkin mielsin tatuoiduksi.
Kultamarjan mäkin näkisin profiilikuvan oloisena ja rillen mieltäisin lyhyt hiuksiseksi ja silmälasi päiseksi.

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti! :greet025

Päivikki kuulostat ihan prikulleen samalta kuin mä! Tosin mun pehko on nyt luonnonvärinen ja vajaa olkapäille kun leikkasin kaljun viime elokuussa :))
Mä en kyllä oo mikään lettipää... mua joko rakastaa tai vihaa... oon vähän liiankin rehellinen ja luotan ihmisiin liian helposti! Tästä syystä onkin takkiin tullut jo monta kertaa :/

Ihanilta naisilta kuulostatte <3

Voimakas luonne oli musta myös hyvin sanottu. Omaan vahvat mielipiteet ja sanonki ne aika äänekkäästikkin. Olen ollut joskus hiljanen hissukka siellä luokan perällä, jota kaikki on kiusannu. Sit vaan päätin, että mua ei enää kohdella niin ja jostain sain voimaa olla "äänekäs".. Jos joskus törmään niihin mun kiusaajiin, niin sanon suorat sanat. Siitä lähtiin oon päättäny, että mua ei lytätä enää.

Omppoloinen mulla on tänään häät. Naimisiin oli tarkotus miehen kans mennä <3 Mun ihana mies. <3 Haaveeni toteutuu ja saan olla yhden päivän prinsessa. :)

a15b8f2bd8a1b9a12657e65aec70635e

Täällä tärisevin käsin kp 30/30. Oisko nyt meidän vuoro <3

Rille samaa vikaa, eka pätkä meilläki olis ihan ok muttaku itte ei malta vielä 9 mennä nukkumaan :D ja nyt meille on tullu tavaksi että 4 yöllä herätään kunnolla ja haluttais leikkiä, mutta siitäpä vasta täyshuuto tulooki jos yksin jättää. Eli pitäis hakea sängystä meidän väliin ja siinä pitäis saada leikkiä ja kiipeillä. Tunti menee täs aina huutaes ja tapelles ennenku nukahtaa ja nukkuu tunnin ennenku herää taas syömään. Ärsyttävä rytmi.

Päivikin mielikuva kyllä sopii nyt ku oikee miettii nii hyvin :)

Pikkuminski tiedän niin mistä puhut. Sama ongelma täälä. :(

Nyt Mintukalle kaikkista ihaninta hääpäivää ja nautit kunnolla ♡ ah, vihasin häitä mutta sitä mekkoa olisin voinu käyttää vaikka joka päivä ♡

Ooi bättismami ihanaa, onnea!! ♡♡ nyt saa luvan olla teidän vuoro ♡

Takaisin