Toinen haaveissa <3

IHANAA niemja!!! Täähän tiedettiin kyllä, mutta ihanaa, että nyt tuli ihan virallinenkin todistus :) Mut en siis käsitä, miksi sulle on edes menty väläyttelemään mitään muita vaihtoehtoja kuin että kaikki on hyvin siinä ekassa ultrassa, joka kuitenkin oli toooosi aikaisessa vaiheessa. Ihan turhaa huolta ja pahaa mieltä aiheutti. :/ Nooh, tietysti turha sitä pahaa mieltä on miettiä, kun tänään oot saanu parhaita mahdollisia uutisia ja lukuisat naiset, minut mukaanlukien, pillittämään täällä :) Onnea vielä <3

Avvi, täällä kova jännitys sun puolesta nyt...Tollai se munkin positiivinen testi teki tuloaan, kun jo turhankin tutuksi käynyttä tuhruttelua ei vaan kuulunut eikä kuulunut:nailbiting: Tsemppiä tsemppiä tsemppiä!!!

Täällä jäin vähän taustalle seurailee, lueskellu oon joka päivä.
Hurjasti onnea niemja ihanasta ultrauksesta, onnex selvisit pikku jännityksellä! :happy:
Mintukalle ihastuttavaa hääpäivää! :)
Onnea myös uusista plussista ja muillekkin plussa tuulahdus täältä!
Päivikki kp mikä lie

Joo, enää en mee todellakaa nii varhaases vaihees ultraan jos vielä kolmas tehdään. :) Vaikkaki nyt oli se juhannus syynä miks halusin varmistuksen raskaudelle. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin ♡

Avvin huomista testiä ootelles! Toivotaan nyt sitä plussaa ♡

Mintukalla ihanaa jännitystä tiedossa, nauti päivästä ♡

Kiitos. Yritän nauttia. Huomenna pitäis käydä kaupasta kakkutarvikkeita ja huominen päivä menee leipoessa ja siivoillessa. Hiukset pitää värjätä.

Avvin testiä odotellaan <3

Hei teempä tämmösen gallupin. Minkä näkösiks kuvittelette toisenne? Siis minkä näkönen ihminen kirjottaa minkäki nimimerkin takana? Kun nimimerkistä tulee aina mieleen jonkin näkönen. :)
Mulla tulee esim Niemjasta mieleen sellanen vaaleetukkanen/oranssitukkanen siro nainen. :)

Ihana kyssäri mintukka! :)
Susta tulee mieleen tumma polkkatukka, normivartaloinen ja rento.
Mäkin kuvittelenniemjan sellasena vaaleena ja sinisilmäsenä perheen äitinä :)

Kiitos bättismami. Susta tulee mieleen sellanen räväkkä. Ehkä sinisen tyylinen tukka. Tosta sun nimimerkistä tulee mieleen pattismurffi jostain syystä ja smurffi on sininen. :D Meni varmaan ihan pieleen :D

Jokainen voi sit myöhemmin paljastaa millanen oikeesti on :) kiva ois kattoo meneekö yhtään arvausta oikein :)

Hih hauska arvailu! Mä en oikeen osaa ihmisiä kuvitella tai pukea kuvitelmia sanoiksi.

Mielikuvitus diagnoosi :D Mut hei eiks ollu aika "nokkelasti" päätelty, hahhahaa :D :D

Niemja ihanaa! <3 Ei siis nähdä seuraavaksi samassa laskettuaika ryhmässä ;)

Niemja, Aivan ihania uutisia! ♡ Minultakin pääsi kyynel kun täällä tosiaan taustaillut olen ja seurannut tilannettasi. Jotenkin oli kuin olikin tunne että siellä pieni elämä on.

Ei tullut plussaa ja näyttäisi siltä että turha sitä on tästä kierrosta enää odotellakaan. Jokin mennyt taas kerran pieleen :sour: Olo on tyhjä ja turha ja luovuttanut. Syyskuussa aika lapsettomuuspolille.

Vauvaonnea ja -pölyä teille muille :dummy1::dummy:

Avvi pahoittelut ja paljon voimia <3 Kauan ootte yritellyt? Jospa kumminkin plussa tupsahtaisi vielä tänä kesänä, toivotaan!

Mintukasta tulee minullekin mieleen ruskea lyhyt tukka ja pieni/hoikka. :)

Täällä dpo5. Yhteen kertaan jäänyt talletukset taas tässä kierrossa tähän mennessä. Eipä tässä kiirettä, mutta toivottavasti ehditään jatkossa vähän enemmän. Ens kierroksella olis ainakin lomaviikko sopivaan aikaan, että jos sit olis aikaa...

Mulla on räväkän punanen tukka, joka ylettyy pyllyyn asti. Huulessa vasemmalla puolella rengas lävistys ja oon hoikka. Ennen raskautta 52kg ja raskauden jälkeen 62kg. Kymppi on raskauskiloja vielä jälellä esikoisesta, mut paljon kyllä jäi synnärille ku paino nous raskauden aikana +30kg. En mielellän haluais tässä raskaudessa niin paljoo kiloja. Painoin raskauden lopulla enemmän ku mies :D Oon 165cm pitkä eli aika tappi.
Tykkään käyttää melko tummia vaatteita. Sanotaan, että sellasia underground/gootti tyyppisiä. Kuuntelen melko raskasta musiikkia. Gothic industrial/blackmetal. Myös jokunen vanha hevi bändi menee.
Että semmonen minä :D Taisin olla just päinvastanen ku mitä kuvittelitte :D millasias muut?

No en yhtäkkiä mieltäny tuollaseks sua :D

Mä oon blondi, pieni, 162cm ja 50kg. Paino ei vaan nouse millää ja toivoin että raskaus olis jättäny kiloja mutta paskat. Lähti loputki. Oon sellanen ihminen että musta joko tykkää tai mua vihaa. Suurin osa tuntuu vihaavan :D mulla on vahvat mielipiteet ja tuon ne myös esii ja teen asiat justii niinku huvittaa enkä paljo jaksa ohjeita totella ja sehän närää aiheuttaa. Esim lapsen kans, en tykänny raskaudesta. En tykkää vauva-ajasta. Menin takasi voimisteluun pojan olles 1kk ja töihin pojan olles alle 4kk ja nautin siitä että pääsin pois kotoa. Odotan innolla että äitiysloma loppuu ja pääsen takas töihin eikö tartte olla enää 24/7 pojas kiinni. Poika oli koliikki ja soseet alotettii 3kk iäs. Poika laitettii 3kk iäs omaan huoneeseen nukkumaan. Oon kaikkea muuta ku perheenäiti ja en tykkää vauvoista eikä se oma vauva muuttanu mielipidettä mihinkää. Odotan vaan että ne kasvaa minkä jälkeen voin alkaa niistä nauttimaan :D ja siks halusin lapset ajois että ne saa pois kotoa ennenku on 50v.

No oottepa erilaisia kun kuvittelin :D
Mä oon 157cm ja 53kg. Tosi tumma (luullaan usein eteläeurooppalaiseksi) vaikka oon ihan suomalainen ;) oon puhelias ja iloinen. Höpöttelen kaikkea tyhmää ja innostun helposti.
En myöskään oo mikään kotimamma tyyppinen ihminen vaikka tykkäänki touhuta pojan kanssa,varsinkin nyt kun on jo niin iso. Tykkään sporttailla kaikkea. :) osuko yhtään oikeaan? ;)

Takaisin