Toinen haaveissa <3

Voi ei niemja, onpa ärsyttävää! :( toivottavasti saisit pikaisen ajan mahdollisimman nopeasti :(

Niemja, Ei oo totta? :eek: Pääsisitkö yksityiselle suoraan? En voi edes kuvitella miltä tuo epätietoisuus tuntuu. Jaksuja! <3

Täällä kun ollaan varmaan enempikin testejä tehty niin onko kenelläkään kokemuksia Sofin One Step -testeistä? Lähinnä että tuleeko niihin aina viivanpaikka, ovatko siis aivan susia? Tai voisivatko reagoida ovikseen?

Nyt kävi näin; sairaalalta soitettii kello 14 että jos heti tuut nii gyne kerkiää vielä ottaa vastaan ennenku jää kesälomalle. No, pakkasin pojan autoon ja lähdin ja pääsin suoraa lääkärille. Se sanoi että arvot näyttää hyviltä, justii sellasilta ku pitää. Sanoin silti että oon skeptinen. Menin pöydälle ja kaikki oli sisätutkimukses ok ja kohtu vastas käsipelillä rv7. Sitte se ultras, ja melko heti otti ja onnitteli että raskaana ollaan ♡ sielä se pieni köllötteli ja sydän sykki vimmasti ja koko vastas rv7+1 ♡ lääkäri vaan totes että paras mahdollinen kesälomanalotus! Nyt on todella helpottunu ja onnellinen olo ♡

Oi ihana uutinen niemja ... siis aivan mahtavaa!! Onnea <3 ihan kananlihalle meni iho!!! Jeee! Mikä helpotus ja onnen tunne sulla varmaan on :)

Kiitoksia ♡ on kyllä niin huojentunu ja helpottunu olo. Te ootte ollu mahtava tuki kyllä ♡

Onnea Niemja!! Tuntuu varmasti tosi hyvälle! :)
Piti tosta ikäasiasta vielä kommentoida. Itse olen siis vanhempaa mallia jo ja parin vuoden päästä alkaa nelikymppiset kolkuttelee ovella. Ihan pienestä pitäen olen ollut sitä mieltä, että haluan lapsia (tytön ja pojan ;)), mutta nykyisen mieheni tapasin vasta nelisen vuotta sitten eikä aiempien ukkojen kanssa oikein käynyt mielessäkään perheen perustaminen. Onneksi lähimmät ystävätkin ovat lisääntyneet vasta myöhemmällä iällä (osa omasta halustaan, osa pitkään yrittäneenä) ja niinpä suht samassa tilassa olevia ystäviä löytyy. Omat vanhempani tekemällä tekivät minua ja veljeäni lähes viisi vuotta, joten itsestäänselvää ei minullekaan ollut, että lapsia ihan helposti tulisi. Onneksi tuo ensimmäinen sai melko helposti alkunsa. Katsotaan nyt kauan tässä seuraavassa tulee sitten aikaa kulumaan, mutta minulle selvää on, että vähintään yhden lapsen vielä haluan, alkaa se oma ikä sitten raskaaksi tullessa kolmosella tai jopa nelosella.

Oi Niemja, niin ihania uutisia!!! :Heartbigred Hyvä esimerkki siitä et ar-ultra liian aikaseen voi vaan aiheuttaa turhaa huolta.

So happy for you! :love2

Ihanaa niemja!!:Heartred:hello2 Kyllä se vaisto vaan usein on oikeessa:happy:

Ikäasiaan liittyen, mulla ei oikeestaan ollut koskaan semmoista tiettyä ikää mielessä. Enemmän aina aattelin vaan, että ne tulee sitten joskus "isona":joyful: Tosin oon aina aatellut, että äitini on saanut minut ja veljeni ihan hyvässä iässä, minut 27v ja veljeni pari vuotta myöhemmin. Kuitenkin mulla vuosi sitten yhtäkkiä iskikin kova vauvakuume ja esikoisen sain sitten 25-vuotiaana. Jännästi vaan se oikea mies sai vauvakuumeen nousemaan!:joyful: Vaikka oltiin oltu vasta vuosi yhdessä :)

onnea Niemja :Heartbigred ihanaa että tuli hyviä uutisia, paljon saitte kestää ja odotella. Hyvä että palkittiin näin :) ja ihana vertaistuki täällä, tämä oli mahtava ketju!
Kotimama rv 14+3

Hahaaa Niemja mehän sanottiin sulle täällä, että kaikki on varmasti hyvin <3 Ihanaa ja onnea. Itkin itekki ku luvin sun tekstin.
Apua en kerenny aiemmin kommentoimaan ku kiirettä pitäny häiden takia. :)

Voi että Niemja, kyllä kannatti salamana lähteä kun käsky kävi! Onnellinen olo on sinun puolesta kyllä. Onnea odotukseen teille.

Minulla huomenna eka testipäivä, jaiks!

kiitos hyvin bättismami :) esikon odotusaikana olin tosi väsynyt ja nyt voinut yllättävän hyvin vaikka tuon 1.5v taaperon perässä juoksenkin :) aika menee jotenkin todella nopeasti tässä toisessa raskaudessa. Esikon odotusaika mateli.

plussatuulia teille kaikille, vanhoille ja uusille kirjoittajille :Heartred täällä välillä käyn teidän kuulumisia lukemassa.

Takaisin