Toinen haaveissa <3

Mashnu mulla myös sama ajatus tuosta, että pienellä ikäerolla lapset. On tosiaan toisistaan seuraa (me asutaan muutenkin maalla, missä ei oo kyl pieniä vauvoja mailla eikä halmeilla) eli senkin takia jo haluan leikkikaverin esikoiselle. Siks toisekseen tähän samaan syssyyn menee tälleen "väsyneenä" se pienikin vauva vielä. Mä en kans enää 30v aio tehhä lapsia.

Niemjalle voimia pahoinvoinnin kanssa <3 Toivon todella, että siellä kuitenkin pieni olisi mukana :3

Iiiks meillä on lauantaina häät.. Musta tulee rouva :D Ompa vaikee kuvitella itteensä rouvana. Mut tää on ollu mun haave jo pitkään. <3 Me ei kumpikaan kuuluta kirkkoon, niin meille tulee kotiin henkikirjottaja vihkimään. Mulla on hääpuku ja kaikkee. Ja sukulaiset on kututtu meille pojan 6kk synttäreitä juhlimaan. Kukaan vieraista ei siis tiedä, että pidetään häät samalla. Paitsi mun äiti tietää kun hän auttaa leipomusten kanssa. :) Varmasti tulee vieraat yllättymään. Uudesta tulokkaasta ei kuitenkaan vielä kerrota tässä vaiheessa. :)

Ihanaa hääpäivää Mintukka ♡ Mä olin aina sanonu että haluan vasta avioliittoon lapset mutta mies anto lapsille ensi luvan ennenku naimisiin joten yritys alko aiemmin, silti poika päätti saada alkunsa ja syntyä siveellisenä vasta avioliittoon :'D ihana yllätys teillä tulos kyllä!

Niemja, voi ei, mikä huonolla tavalla jännittävä tilanne teillä onkaan päällä sielä :/

Tässä ryhmässä on kuitenkin aina jaksettu uskoa plussiin, silloinkin kun testaajan oma toivo on mennyt, joten sama pätee nyt myös tähän sinun tilanteeseesi. Mä en ainakaan aio ajatella yhtään mitän muuta kuin, että kohdussasi on kaikki hyvin ja pieni siellä vaan jatkaa kasvuaan autuaan tietämättömänä kaikesta häslingistä. Tsemppiä niemja <3 <3 <3

Mäki kuvittelin aina meneväni eka naimisiin ja sit vasta lapsia (mikä stereotypia) :D mutta toisin kävikin eikä haittaa yhtään. Inhotti vaan käydä siinä isyydentunnustuksessa kun se niin tarkkaan oli ja paljon sai papereita täytellä jne..

Nega testattu ja oireet ovat kaikki kadonneet. Se siitä sitten. Kroppa sai huijattua minua uusilla oireilla. Ärh! Nyt täytyy suunnitella loma ovulaation mukaan ettei hukkaa yhtään kiertoa. Uskoisin että huomenna kp 1 :mad:

Heippahei! Oon pidemmän aikaa jo lueskellut tätä ketjua, mutta ei oo tullut kommentoitua. Meillä marraskuussa syntynyt poika jolle haaveillaan nyt pikkusisarusta. Ensimmäistä tehtiin reilu puolitoista vuotta ja saatiin jo tuomio, että mahdollisuuksia ei luomusti ole vaan icsi hoitojen kautta ja siitä sitten hoitojonoon. Seuraavassa kierrossa kuitenkin plussa tuli. <3

Nyt puhe alkanut olemaan toisesta. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä, tosin menkatkaan ei vielä ole alkanut synnytyksen jälkeen. Joten niitä odotellaan. Raskaustestejä on tullut tehtyä muutama kun kuukautiset ei vielä ole alkanut. Hiljaisempana varmasti pyörin siihen saakka, että kierto starttaa. Toivottavasti ei kauaa mene siihen :)

Tervetuloa uudet! Kiva saada tänne lisää porukkaa :) Plussatuulia toivon kaikille!

Pahoittelut tädeistä ja negoista :( Toivotaan ettei kenenkään tarttis täällä kovin pitkään roikkua, vaan saisi jokainen sen toivotun plussan ♡

Niemjalla on siellä kyllä piinaavat hetket! Mäkin toivon ja pidän peukkuja, että masussa olis pieni ihmistaimi kasvamassa :)

PepeXXL mulla alkoi menkat viime viikolla, esikoinen viikkoa vajaa 9kk. Tuntuu että on tosi yksilöllistä kyllä millon kierto palautuu, toivottavasti sulla ei mee enää kauaa. Mä tässä just odottelen koska menkat loppuis, alkaa ihan jännittään! Oon yrittänyt metsästää greippimehua, mut eihän tällä kylällä tunnu olevan :D Tai no s-marketissa olis mutta viimeks oli ihan tyhjä hylly. Liekö muitakin vauvakuumeisiä täällä? :D

Neita pahoittelut negasta <3

Niemja tsemppiä, enää 1 yö ja toivotaan parasta <3 Mihin aikaan ultra on?

Mintukka onnea etukäteen hääpäivälle ja tietysti myös muille päiville siitä eteenpäin :)

Tervetuloa PepeXXL :) ja muut uudet!

Kaku15 pahoittelut toisesta pienestä mutta hyvä että toinen on tarrannut kiinni <3 Hyvää raskausaikaa!

Täällä on ihan omituinen olo.. maanantaina ja eilen mahassa jomotteli ja selkää särki. Eilen sitten itketti ja nyt tuntuu että olen ihan räjähdysherkkä :D kp 20/25-30
Ja onnea Mintukalle etukäteen :) ja niemjalle stemppiä!

Tervetuloa Pepe! :) päästäiskö taas samaan LA ryhmään ;)

Mimalla hyvän kuuloisia oireita! :)

Syksyinen kiitos tsempeistä ja muutkin, huomenna kello 13 on tuomio. Nyt on pahoinvointi koko ajan helpottanu vaikka sitä edelleen onki mutta en enää yhtää usko että elämää olis ja ootan vaan ne tyhjennyslääkkeet. Jos heti kierto palautuis suht normaaliksi nii olis meidän Tanskan reissulla ovis seuraavaksi.

Anteeksi hiljaiselosta, täällä on semmonen eroahdistus neidillä menossa ettei namma saa tehä mitään muuta kun kannella tuota 12kg likkaa sylissä :shifty:
Nyt nukkuu tossa vieressä ni on hetki "omaa" aikaa :rolleyes:

Hippunen? Kyseli kemiallisesta kokemuksia?
Mulla oli ihan eka raskaus kemiallinen eli oli kaikki oireet, kp 30 digi näytti raskaana 1-2 ja sit saman päivän iltana jo kun testasin niin alkoi vuoto. Vuoto oli runsaampaa kuin menkat ja kesti 7 pv. Pari päivää vuodon alkamisen jälkeen tein uuden testin kun vuoto niukkeni ja näytti jo negaa niin en sit edes käynyt lääkärissä. Heti seuraavasta oviksesta sitten tärppäskin esikoinen. Voimia pettymykseen:Heartbigred

Niemjalle kovasti tsemppiä huomiseen! Toivotaan että viikot vaan olleet niin pienet ettei sykettä siksi näkynyt!

Täällä oli ihan kummallinen kierto. Normaalisti mun kierto on 28-29pv. Oviskin suunnilleen kp 14 ollut aina.
Nyt kierto venyi 31 päivään eli menkat alkoi juhannusaattona. Kunnon oviskipu tuli kp21 mikä sekin oli mulle kummallisen myöhään.

Noh, nyt menkat juuri loppuneet ja kp 6 meneillään! Jee, miehelläkin alkaa loma pe ja nyt on siis yk1 alkanut!:smiley-bounce015

Pepekin eksyi tänne! :)

Niemja, On kyllä piinaavat päivät. :sad001 En tiedä miksi mulla tuli sellainen olo lukiessa sun tekstejä ettei toivo ole lainkaan mennyt. Olenko sitten niin optimistinen aina vai mitä? mutta tsemppiä kauheasti!

Aika samoilla fiiliksillä täällä ollaan että haluttaisiin sisarukset pienellä ikäerolla syystä etten jaksaisi alkaa sitä vauvarumbaa uudestaan. Tiedän että kahden vaippaikäisen kanssa on varmasti raskasta, mutta raskaammaksi koen sen että yht äkkiä sitä eleltäisiinkin taas vauva-arkea, kun jo oltaisiin totuttu muuhun. Sen verran itsekäs olen myöskin. :wink Myös tulevaisuudessa toiveena opiskelut enkä niitä haluaisi sitten keskeyttää taas raskauden/vanhempainvapaan ajaksi. Itselläni on sisaruksiini ikäeroa toiseen 10 vuotta ja toiseen 3 vuotta ja kyllä tuo 3 vuottakin pienempänä tuntui suurelta. Ei aina leikit mennyt yksiin.

Heippa!

Täällä kp 28 menossa, odottelen menkkoja saapuvaksi :( vahva tunne oli tästä kierrosta, mutta eilen ja tänään aamulla nega testattu. Vaikea uskoa että tämä enää muuksi kääntyisi kun kierto on yleensä ollut 28-29päivää. Huoh, masentavaa ja ärsyttää tuo mies kun hän ei ymmärrä mun harmitusta.

Angii meillä kans samaa eroahdistusta menos, ei oo kivaa :D nyt tsemppiä ekaan kiertoon! ;)

Miitu joo eihän kaikki toivo oo menny ku hcg on kuitenki noussu ja oviksesta ei oo tietoa sekä oireita on mutta pessimisti ei pety ja toisaalta kaikki oireet ja muut sopii myös tuulimunaan. Ei tipu niin korkialta huomenna ku ajattelee että tyhjennys on edes. :)

Pahoittelut negasta keijuliini :( parempi onni seuraavassa kierrossa!

Meillä jokseenkin erilainen tilanne.. esikoisen kanssa ollut niin jaksamista koettelevaa, että haluaisin oikeastaan lapset melko suurella ikäerolla. Ihan oman jaksamisen kannalta ja ehkä myös esikoisen kannalta. Nyt jos sattuisi pääsemään maaliskuisiin (mitä en usko), niin ikäeroa tulisi jo 3,5v. Se on varmaan ihan ok, mutta ei haittaa, jos tulee enemmänkin. Molemmissa on hyviä puolia. Toisaalta ajattelin että jätän tämän aikataulukysymyksen pois omista käsistä (en tiedä mikä olisi parasta enkä toisaalta pysty siihen paljon vaikuttamaankaan) ja katsotaan miten menee. Toinen lapsi jossain vaiheessa olisi kuitenkin toivottu. Vaikka mietityttääkin, miten sitä sitten selviää... mutta yleensä kaikki aina järjestyy.

Keijuliini pahoittelut negasta :/

Plussatuulta kaikille :) Etenkin pitempään kärvistelleille...

Mulla on aina ollut taas sellanen fiilis että haluan yhden pienen kerrallaan jotta voin keskittyä jokaiseen paremmin :) näinhän se on että kukin tyylillään.

Tänään ollu niin kipiä alamaha kyllä että kumma jos ei lähde itekseen yön aikana tulemaan pihalle.. En yhtää muista millasia kipuja esikoisen aikana oli, kkm oli ihan jäätäviä kramppeja mitkä edelleen kyllä puuttuu.

Takaisin