Toinen haaveissa <3

Niemja toi hcg arvohan on ihan viikkoja vastaava, onnea!
Hitto kun koko aika on epävarma olo ja varma olo ja päinvastoin! :shy:
Koko ajan kuitenkin on ihan sika huono olo ja joutuu yökki tyhjää, onnex ei oo viel päässy pirjo pihalle! :sick009
Mukavaa jussia kaikille tahoille!

Joo esikoisesta oli 5+3 12908 (vastas periaatteet 6+1 sillon) joten ihan hyvältä vaikuttaa :) toivotaan vaan että nousee maanantaihin mennes ja torstaina oliski hyviä uutisia ♡
Ja torstaina on lääkäri joka kommentoi samalla kilppariarvoja :)

Päivikki ihan sama mulla!! On ja ei oo oloja. Nyt elän niinku olisin raskaana ja toivon parasta ♡

Ootte ihana tuki ja nyt en uskalla mennä LA ryhmään takaasi ennenku on oikeasti varmoilla vesillä.

Noilla hcg-arvoilla lakkaisin nyt vaan murehtimasta. Hyvää juhannusta! :smug:

Niemja niin ja onnea vielä :)

ja hyvää jussia kaikille!

Joo toivottavasti torstaina näkyis jo pieni ♡
Ja kiitos mannikka! Kuinkas pitkällä sä jo olit? Onko raskaus menny hyvin? :)

Niemja oiskohan nyt sitten onnittelujen paikka! Tosi hyvälle ainakin vaikuttaa arvon perusteella! Jee! :)

Niemja täällä jo 29+2 :o ja hyvin on mennyt, pahoinvointi on onneks pysyny poissa ja toistaseks vielä suht kivuttomana pystyny olee ja ravaa ton 16kk neitin perässä :)

Heppunen vielä en uskalla täysin luottaa mutta paremmat mahdollisuudet on :)

Mannikka ei enää kauaa! Hyvä juttu :)

Uskaltaisikohan sitä aamusta testailla? Tänään kp28/28 ja huomisesta alkaen olis menkat odotettavissa. Mulla on vaan apteekin testi, ei kovinkaan herkkä, niin liian ajoissa en haluaisi olla.

Niemja Hyvältä vaikuttaa tulokset! :) Toivotaan, että pääsit tästä ihan vaan säikähdyksellä ja pikkuinen näkyy seuraavassa ultrassa<3 Kilppari-arvotkin on mun mielestä hyvät :) T4v on ylärajalla, mutta se kai muutenkin alkuraskaudessa yleensä nousee.

Ja paljon onnea Mintukalle!:Heartred

Jnnajsmine toivotaan! :) ja lääkäri vielä kommentoi niitä kilpparirajoja ensviikolla sitte :)

Omppoloinen testaa vaan! Toivotaan parasta ♡

niemja oikein hyvää juhannusta ja tsemppiä! Ihana neuvolatäti sinulla <3

Omppoloinen jännää, täällä ootellaan kuulumisia :)

Hyvää juhannusta kaikille!

Itellä kp9.

Onnee teille kel on tärpänny. Mä varmaan katoan täältä. En mä usko et saan plussaa vaan veikkaan et jostain syystä kierto vaa venyy. Testasin eilen kp 31 negan. On täs stressii ollukkii. Kyl ne menkat viel tulee mulle. Tsemppii teille :) ja hyvää juhannusta! :)

Kiitos kultamarja ♡ hyviä talletteluja sinne!

Pahoittelut papupata, toivottavasti menkat alkais pian ja pääsisit uuteen kiertoon!

Voi että, niin nämä tilanteet elää vikkelään! Hirveesti tsemppiä nyt kaikille joilla jännät tilanteet päällä, malttia niinkui itsekki tässä joutuu jostai sielun syövereistä kalastelemaan. :D. Ja pahoittelut kaikilla joilla sadepilvet meinaa juhannusta varjostaa! Nyt niemja kyllä niin taas peukut pystys että iha kramppaa! Päivikki kuulostaa niin mun tilanteelle kans tuo välillä varma, välillä ei! Meillä on tänään(kin) voitu pahoin. :) nyt vasta kotona, pitkä päivä takana, miks pitää haalia itelle nii hirveesti tekemistä :D toisaalta pitää kivasti ajatukset välillä muuallaki! Ja kolmanneksee mun tieteelline testi jatkuu, nyt tuli yhtee ovistikkuu plussa, toiseen nega ja r-testi nega, kaikki samasta näytteestä :) jännittävää! Mihinhän tää tilanne muuttuu! :D oisin niin tahtonu laittaa kuvaa mutta edelleen teknisiä vaikeuksia! Noo jos r-testii tuleeki nyt plussa niin pidän teidät jännityksessä kunnes voin laittaa ensin arvioitavaksi... :p

Puhdas nega testattu aamusta. Nyt ei muuta kuin odottelemaan uuden kierron alkua.

Pahoittelut omppoloinen ja plussatuulia seuraavaan kiertoon! Täällä kerranki hyvin nukuttu yö takana niin hetihän se tarkottaa että oireet muka pois... :) maltoin mieleni vielä testin tekoon mutta taitaa se huomenna viimestään täytyä tehä! Nyt on kuiten kiva fiilis niidenkin suhteen ettei stressaa, tän kun sais pidettyä :) plussatuulia kaikille joille nega on tässä välissä paukahtanut <3

missä välissä ootte muuten kertonu raskaudesta ihmisille?

Pahoittelut negasta omppoloinen. Uutta matoa koukkuun ja plussa onnea seuraavaan kiertoon. <3

Täällä sain eilen lugesteronit raskauden tueks. Olin saanu oikein kaks reseptiä :D Kaks eri lääkäriä oli kirjottanu. Soittelin siis neuvolaan ja siellä on tapana konsultoida äippäpolia noissa tukilääkityksissä. No äippäpoli ei ollu vastannu, niin neukkutäti oli tehny päätöksen, että ei jäädä oottelee vaan terkkarilääkäri voi sen myös kirjottaa. No terkkalääkäri sen kirjottanu ja sit ku mennin hakee niitä pillereitä niin oli kerenny myös äippäpoli kirjottaa. No sain valita kummalla annoksella haluan. Äippäpoli oli määränny 100mg kuudesti päivään ja terkkalääkäri oli uusinu vanhan reseptin mikä mulla oli esikoisen aikaan eli kaks kertaa päivässä 200mg. No farmaseutti oli sekasin itsekkin kun kävin hakee noi ja otin sit ton 100mg ohjella. Toinen on vaginaalisesti ja toinen suun kautta. Vaginaalisesti kun ottaa niin ei tuu niin pahaolo joten päädyin siihen. :)

Takaisin