Toinen haaveissa <3

Mulla tänään ihan hirveesti kivistäny mahaa... Meillä on tosiaan tässä muutama suurempi projekti meneillään joista ei niistä sen enempää mutta tuli vähän takapakkia ja stressitasot nousi ihan kattoon. Tuntu että nyt ainaki jos joku on ollu kyydissä nii putuaa, nii rajusti välillä tykytteli ja mahaa supisti.:oops: :shifty: No nyt on jo fiilikset tasaantunu eikä tässä mitään hätää oo mutta jännittää ettei mitään menny "pilalle"... Negalta näytti testi tänä aamuna, mut vasta kp 19 eikä mitään tietoa koska ovis. Aattelin vaa testaa kun oireita on tässä jo jonku päivää ollu, ei kandes hätäillä! :hilarious:

Ei Mintukka mitää tietoa, pitää miramarialta kysyä :D

Malttamista Rille! Vaikeaa on, tiedän :D

Täällä tehty herkällä testillä nega.. 4päivää kuukautisten alkamiseen, taisi tää kierto mennä penkin alle.

Liitteet

• 1466625492740.jpg
    1466625492740.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 156
niemja, mulla digi näytti ainoastaan samalla lailla kuin tuo sun dpo17 tulos. Lopputuloksena mulla oli keskenmeno :( Toivon, että sulla olisi onnekkaampi lopputulos <3

niemja tsemppiä❤️ Ja mintukka onnea!

Missä vaiheessa teillä tullut oireita jo raskaudesta? Ekan kanssa muistan aika kovat alavatsakivut ja muitakin oireita jo aika alussa. Kovasti oon nyt yrittänyt tunnustella että onko "oireet" sitä vai jotain muuta. Koko ajan on vessahätä, en tiedä kuinka aikaisin raskaus voisi sellaisen oireen tehdä.

Missä vaiheessa muuten olette aloittaneet testailun/saaneet jo raskauden näkyviin? Itsellä nyt kp21 ja mietin koska uskaltaisi testailla..

Tässä välissä yksi keskenmeno takana huhtikuulta, siinä oireita tuli kyllä paljon ja heti, mutta huonosti päättyi.

Keijuliini, mulla taitaa olla niin, että mitä vähemmän oireita niin sen parempi. Raskaudet, joissa oon voinut jo heti alussa pahoin ja on ollut paljon oireita, ovat menneet kesken. Testeihin raskaudet on tulleet näkyviin haaleina dpo 12/13. Yleensä olen testannut päivänä jolloin kuukautisten pitäisi alkaa.

Mulla on kaikissa raskauksissa ollu pahoinvointia ja kaikkee.. Mut niissä mitkä on kesken menny, niin oireet on loppunu samoilla viikoilla kun on keskenkin menny. Mulla siis neljä keskenmenoo. Viidennessä raskaudessa sain sen tukilääkityksen ja meni loppuun asti ja esikoinen tuli.
Mulla esikoisesta plussasin dpo10 ja tästä todennäkösesti dpo 12-13 en oo varma ku ovista en kiinni saanu vaan kun tuntemusten perusteella. Ja esikoisesta sain oviksen kiinni.
Mulla siis plussa tuli kp 37 vielä kp 34 oli nega. Mulla siis melko pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja.

Katruska mulla kans tuos onnistunees raskaudes sain digiim heti 3+ alle tunnin pidätyksellä nii ei oo yhtää enää luottoa tähän raskauteen että jatkuis. Ku kuitenki en voi nii lyhyellä olla ku plussa tuli jo kaks viikkoa sitte..

Keijuliini mulla alkoi tästä tosi varahin oireet, samoin esikoisesta. Toki esikoisesta oli ovulaatio ollu aiemmin ku nt-ultras siirtyi la 5pv eteenpäin. Kkm raskaudes ei juuri oireita ollu.

Mä luulin että olis ollu dpo12 ku täs ny plussasin mutta en tiedä varmaksi. Esikoisesta plussasin ku oli menkat myöhäs 3pv.

Täälä eilisillan vaan vahvistui pahoinvointi ja edelleen on tosi vahvaa, mutta ultrakuvaa katottuani en tosiaan usko enää ihmeisiin. Raivostuttavaa että oireet vahvistuu ja jatkuu, alkais vaan vuoto. Onneks ihan pian neuvola nii pyydän hcg:n verestä tälle päivää ja maanantaille nii se antaa jo osviittaa (kaivoin foorumilta esikoisen hcg:n rv 5+3 (korjattu 6+1)) joten on vähä mihin verrata. Ja pyydän sen ultralähetteen keskussairaalaan. Meni kyllä juhannus ihan reisille ku ei voi juhlia märästi eikä juhlituta kuivastikkaa.

Niemja kovasti tsemppiä ja toivon tosiaan, että sieltä pieni löytyis. <3 Olen hengessä mukana ja kovasti pidän peukkuja :)

Kiitos paljo Mintukka! :) onneks neuvolatäti on aiva ihana ja ens torstaina neuvolas ultra ja nyt oottelen verikokeita, se laitto vielä kilppariarvotki ku olis jo toinen keskenmeno nii katotaan neki :)
Näin muuten Mintukka unta siitä salasesta ryhmästä ku siitä eilen puhuttiin ja siinä unes sellanen oli :'D

Kiva Niemja että sait ultran ensiviikolle ja heti pääsit labroihin. Ei tarvia kolmea viikkoa odottaa ja mieltä vaivata. Ja hyvä että samalla kilpparitkin tsekataan. :)

Hienoa, että sait ajan viikon päähän. Se on ihanaa kun on sellanen neuvolantäti joka on ihana. Mulla on myös :)
Saatko tänään verikokeen tulokset? Ja hienoa, että kilppariarvot katotaa. Mullaki katottiin jo toisen keskenmenon jälkeen ja katottiin myös maitohormooni ja kaikki oli kyl hyvin. :) Toivottavasti kaikki olis kunnossa <3

Last edited by a moderator:
Voi ei Mintukka :o kauhiaa! Kysy miramarialta joskos tekis sellasen ryhmän, mä oon mukana ;)

Joo kävin verikokeis ja se pitäis tulla tänään sen arvon jo ja viimeks tuli tekstiviestinä, toivottavasti nytki! Se antaa toivottavasti osviittaa jo vähä että jos se on tosi alhanen nii ei oo toivoa mutta jos se on iso nii on toivoa. Tänään ainaki pahoinvointi on ihan kauhiaa ja yöllä meinasin tosiaan oksentaa että ainaki keho on tosi julma jos tää tuulimuna on.. Vaikkaki luin niitäki jokka oli oksentanu diagnoosin jälkeen tyhjennykseen asti että varmaan kuulun niihin.

Pitääpä kysästä. Siellä sais vähän privaatimmin jutella :)

Toivottavasti tulis tekstarina. Tulehan sit kertoo mitä se sanoo! :) Jospa kaikki olis hyvin ja hcg hyvin noussu :)

Peukut on pystyssä ja ajatukset siellä sun massussa. :)
Haha olipa hassusti sanottu, mut ymmärsit varmaan yskän :D

Kyllä vain, toivotaan parasta ! :) onneks tämä on ihana ryhmä ja täälä on hyvä tuki ♡

Takaisin