Äh, tein digin joka näytti edelleen 2-3 ja viivat sisällä yhtä vahvat ku viime torstaina. Joten en enää usko raskauteen vaan toivon että vuoto alkais itekseen.
niemja, mä sain sen ajan ihan tavalliselle terv.keskuslääkärille. Eli neuvolasta sanottiin, että pyydä terv.keskuksen puolelta lääkäriaikaa ja mainitse, että neuvolasta oltiin suositeltu sitä. Kun neuvolasta ei pystynyt suoraan varaamaan aikaa. Mutta kysäise neuvolasta. Toivottavasti asia selviäisi pikaisesti. Paljon voimia <3
Mitä mieltä ootte? Tuos ny kaikki digit, ylin tehty sillon oletettu dpo12, näytti 1-2. Sitte toka tehty dpo17, kolmas dpo20 ja nyt vipa dpo 26 ja kaikki näyttää 2-3. Mummielestä tuos dpo20 ja 26 ei eroa viivois oo.. Mitä sanotte?
Niemja ei niitä kannata tuolleen tulkita. Mulla kaks saman merkkistä testiä näytti esikoisesta eri vahvuutta viivaa. Tein siis yks päivä yhen testin ja se näytti hirmu vahvaa, seuraavana päivänä tein saman merkkisen ja se näytti hemmetin haaleeta. Olin menettäny jo toivoni, mut niin tuo pikkunen tuossa vaan porskuttaa vieressä <3 Elä siis luota viivojen vahvuuteen ku ne voi vaihella vaikka oliski samaa merkkiä.
Entäs jos ovis tosiaan on ollu myöhemmin? Sanoitko, että torstaina sait sen 2-3 ja että ovis on voinu olla mahdollisesti myös pe? Näin ollenhan perjantaina vasta näkyis 3+ digissä?
Ovis oli oireiden perusteella to-pe (27-28.5) aamuyöllä. Seksiä ma ja la. Joten toisaalta perjantaina tulis vasta 3vk jos ovis oli tosiaan kunnolla perjantain puolella ja lauantain siittiöt hedelmöitti.. Laskin uudestaan sillä vaun laskurilla jos perjantaina olis ollu ovis nii nyt olis rv5+5.. Mutta silti pitäis digi olla jo 3+ kai?
Niemja, eikä mitä paskaa! Mut tosiaan hyvin aikasessa vaiheessa siulla tuo ar-ultra, iso todennäköisyys ettei vielä mitään kummempia näy jos vaan oot plussannu aikasemmin mitä luuletkaan.
Toivottavasti saisit varmistusultran jo sinne vkon päähän ja sieltä tulis hyviä uutisia