Toinen haaveissa <3

Mulla on sellanen olotila että täti on tulossa, eli en oo minäkään tätä ryhmää ihan heti jättämässä. . .

Kaku mulla olis kans 14.2 LA ja siirryin jo sinne ryhmään :D oon malttamaton.

Nonii kiva kuulla Yxvaan, toivottavasti pysyvät vielä kyydissä :) kaverilla syntyi viikko ennen laskettua sen kaksoset vaikka meinasivat ensi tulla rv30.

Ihana kuulla Senni! Mulla oli esikosta vahva poikaolo ja poika tuliki :D ja toivottavasti pääset nauttimaan raskaudesta ! Mäki yritän tällä kertaa nauttia enkä vaan pelätä.

Onnea plussista Kaku ja Niemja! :)

Mäkin oon täällä vielä, plussaa toivon ehkä aikaisintaan kuukauden päästä, mut eipä ole kyllä menkatkaan vielä alkanu...

Miten se aina meneeki näin että sitte koko menkkojen ajan masentaa ihan älyttömästi ja mikään ei huvita... Millä muut pysyy järjissään aina seuraavan kierron?

Mulla ainakin masennus kestää vaan menkat sit oon taas innoissani uutta kiertoa kokeilemassa :D

Jos sallis itelleen vaikka suklaata pahimpaan ja päättäis että heti huomenna on parempi päivä :)

Onnea plussista niemja ja kaku!
Tsempit kaikille negan testanneille ja niille joilla täti tuli kylään!

Jospa minäkin välillä omia kuulumisia: nyt menossa rv27+1, ja masu on jo aika iso. Sf-mitta huitelee yli yläkäyrän ja mahanympärys on jo samoissa mitoissa kun esikon loppuraskaudesta :o viikot kyl tuntuu juoksevan aika nopsaan varsinkin kun on tekemistä.. Mahan ison koon lisäks ei oikeen oo mitään vaivaa, eli paljon helpommalla oon päässy tän tokan raskauden kanssa :)

onnea plussista kaku ja niemja! <3 minäkin täällä käyn edelleen lueskelemassa teidän kuulumisia silloin tällöin kun läheiseksi ketju tuli. Plussatuulia muille kovasti! :)

Kotimama rv 10+4

Kiva kuulla plussanneiden kuulumisia kans! Tulkaa ihmeessä välillä kertomaan :)

Niemja oon jostain lukenut et säkin oot innostunut kantamisesta? Meinaatko hommata ollenkaan tuplarattaita? Mä kans kannan päivittäin tota 8kk esikoista eikä rattaat oo kuin kotipihassa lähinnä käytössä (nukkuu tai katselee kun kyykin kasvimaalla yms). Meille ei edes mahtuis eteiseen yhtään isompia vaunuja, kun noi menee just eikä melkein portaiden alle. Suunnittelin että mennään vaan noilla + liinalla/repulla.

Nyt mullekin tuli vauvakuume :D Mitäköhän poppaskonsteja keksis kierron käynnistämiseksi :rolleyes: Houkuttais kyllä tilata ovistestejä ja testata, tapahtuuko kropassa yhtikäs mitään vielä.

Niemja eikös sulla ollu niin, että testailit ovistesteillä ekana ennen r-testiä? Vai muistanko väärin.. Niissä ei tainnu olla kirkuvia viivoja?

Ku mietin vaan sitä, että kaikilla ei ilmeisesti sitten raskaus näy ovistestissä. :) Vai ootko nyt plussattuas kokeillu miltä ovistesti näyttää? :)

7f88be6f5e6949b753d053293c0e9578

Tuollanen tuli, mut tuossa ei mielestäni ole väriä yhtään..

Jos toi on se professorin herkkä testi, niin mää en oo tollasia saanu sillä ollenkaan, eli voi tietää plussaa :)

Takaisin