• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Tänään alkoi kesken työpäivän vasemmanpuoleisia muniksia särkemään niin että lantioki on ihan tulessa. Sama juttu oli viime kierrossa ja siitä ne menkat sitte alkoiki. Karsee kipu, yskiminenki repii niin että näen melkein tähtiä :confused:

Täällä käytän tän kierron oviksen bongailuun.. Koska mies sielä reissussa. Ovis pitäs olla ihan huomenissa laskurin mukaan ja ennen ekaa raskautta näin olikin. Sillon tunsin selvät oviskivut. Samojn tuossa kun nenkat alkoi raskauden jäljiltä niin alkuun oli selkeät oviskivut. Nyt kuitenkaan parissa kierrossa ei oo niin selviä merkkejä musta ollut.. Mitään tikuttelua en nyt aatellu tehdä kuitenkaan, kunhan nyt kuulostelem tuntemuksia. Kierto mulla ollut hyvin säännöllinen 28-29pv.

Kuulostaa kyllä ikävältä nuo katkerat tunteet mutta varmasti itelläkin olisi jos ois hyvin pitkään joutunut vauvaa yrittämään... :sad001

Omppoloinen ootteko te jo pitkään toivonut toista? Mulla ollut pikkutauko täältä ni saattanut mennä ohi jos oot kertonut :)
Mahnu aika mielenkiintoisia tuntemuksia sulla.. toivotaan ettei menkat kuitenkaan alkais vaan ois jotain ihan muuta ;)

Jospa tuo repivä kipu ois tosiaan hyvä juttu!
Mulla oli muuten aivan järkkyjä kramppeja kohdun alueella ihan ekoina viikkoina esikoista odottaessa. Alkoivat yhtäkkiä ja tuli ihan tuskanhiki otsalle, kestivät muutaman minuutin. Tuommosia tuli useita kertoja päivässä ja myös öisin niin et heräsin siihen. Olin aivan varma et menee kesken mutta olikin ilmeisesti jotain kohdunkasvukipua tms. Loppuivat pilkuhiljaa vkoon.7-8 mennessä onneks.
Luin eilen noita mun vanhoja oireita jostain piinapäivä ketjusta täältä, siis mitä oli viimeks ennen plussausta. Yllättävän paljon kaikkea oli mitä ei enää muistanukkaan!

Bättismami me annettiin toiselle lupa tulla melkein heti esikoisen syntymän jälkeen, noin 1,5 vuotta sitten. Kierto käynnistyi vasta 7-8kk sitten ja päästiin aktiivisesti yrittämään. Keväällä oli tämä kkm ja nyt yk2 menossa kkm jälkeen.

Okei omppolainen. Kiitos infosta :) kiva aina kuulla ihmisten tarinoita. Vaikka ne tarinat ei aina niin iloisia olisikaan. Voi sitten paremmin olla tukena kun tietää mitä taustalla. :)
Täällä uusi,vähemmän katkera päivä käynnistynyt!

Tervetuloa uusille!

Mua kalvaa eniten esim. käly joka tuli ilm. heti ekasta kierrosta raskaaks ja nyt sitte valittaa alvariinsa somessa kui on on iso maha (rv22) ja se sen maha on just ja just semmone et erottaa et on raskausmaha sekä sitä et ei pääse kunnolla bilettää ym.
V***TU!!

On: cb:n perus digillä testattu ovisplussa aamusta, limojaki on mut viel vähä sameeta. Tottahan toki mulla on tänää on iltavuoro ja oon kotona vast 22:45 jollo mies on vetäny sikeitä jo useemman tunnin. Eilen meinattiin talletella mut jäi ku rupes väsyttää molempia :mad: Noh jospa viel huomen illalla kerkeis?

Mulla ku esikoista tehtiin niin pitkään ja meillä oli kaikki edellytykset vauvalle, vakaa pitkä parisuhde ja naimisiin menossa ja oma tupa etsinnäs. Sitte kaikki jotka ympärillä pamahteli paksuksi oli seurustellu 2-4kk ja halusivat heti siihen lapsen tai sitte oli ihan täysiä vahinkoraskauksia. Nämä teki katkeraksi että ne, joilla ei periaatteessa puitteita lapsiin ollu niitä teki ja ittellä kun kaikki olis ollu kunnos nii ei vaan vauvaa kuulunu. Enkä siis henkilökohtasesti voi sietää enkä ymmärrä ihmisiä jotka tietentahtoen tekee joko huonoon suhteeseen lapsen tai 2kk tuttavuuden kanssa.

Mulla oli taas yöllä olo että nyt ne menkat alkaa mutta ei. Huonoa oloa on jo koko ajan mutta testiä en uskalla tehdä.

Mulla yks kaveri kans joka teki lapsen ihan hetken mielijohteesta.. Ovat olleet kyllä useemman vuoden naimisissa, mutta parisuhde ihan kauheessa kunnossa. Mies lyö naista jne.. Nyt tekivät vauvan sit ku "mies hyvittää tekojansa".. Mies sanonu "saat vauvan jos jatkat mun kanssa jne".. Ihan käsittämätöntä.. Sit ku oltiin sairaalassa ku ite synnytin ja alkutaival oli vauvan kans hankala niin he oikein vääntivät veistä haavassa. "eikö olekkin ihanaa kun on oma rakas vauva vieressä" ite olin siis sillon osastolla ja mun vauva oli teholla eli mun vauva ei saanu mun kans olla siellä osastolla.. Sit myöhemmin vääntivät lisää. Tiesivät tasan tarkkaan, että ollaan vielä sairaalassa ja alkovat "meillä on niin ihanan rauhallinen ja helppo vauva ja plääplää".. Meillä oli siis kaikkee muuta ku helppo ja sen kyllä tiesivät..
Niin ja tässä suhteessa mies oli aina inhonnu lapsia ja niitä koskaan ei halunnu ja sit yhtäkkiä vaan tekivät. Ja tietenki onnistu ekalla kerralla! Nyt sitten ukko on alkanu ryyppää kun ei olekkaan vauva arki niin ruusuista.. Ihan käsittämätöntä touhua tollanen!! Siitä mulle tullu katkeruutta vielä vaan lisää kun pitää oikein kehua ja kerskua tuolla lailla!

Niemja, testiä kehiin! Lupaavan kuulosia oloja.. samoin mashnulla! Jos ei muuten, niin jospa se tämä kierto ei venys!

Wildside, onpa kyllä melko törkiää käytöstä :mad:

Ja tuota sylkitestiä täytyy kyl jatkossa harkita jos tuo haamulainen ei vahvistu... ois mielenkiintosta testata!

Ja omanapajännäillyä täällä!! menkkaolot jatkuu.. mutta ku ei menkkoja näy ni yritin "tilata" ne menkat paikalle testillä.. ja sieltä tupsahtiki haamulaisen esiäiti.. testiä ensin kattoes näytti viivanpaikalta mut kuivuttua siihe ilmaantu heikko väriviivaki.. rfsu:n halpistesti vaan, mut kehitystä kyl sunnuntaihin.. sillo samal testillä ei yhtään mitään, ei ees viivanpaikkaa. Oli vaan nuo kaks, joten huomenna pitää hakea apteekista parempi ja testata torstaina miltä näyttää jos menkat edelleen hukassa :oops::woot::wideyed:
Huiii! Nyt ehkä dpo 13-14/kp 34 limojen perusteella, mut sitä the nippasua ei tässäkierrossa tuntunu ni ei ihan varma ole toi dpo.

Liitteet

• 20160607_095928.jpg
    20160607_095928.jpg
    175.4 KB · Katsottu: 179
Kaku eihän tuossa ole mitään epäselvää enää. PLUSSA SE ON!! Ihanaa ja onnea <3

Juu kyllä Kakulla sen verran väriä siellä näkyy että plussaks tulkkaisin :joyful: Onnea!

Mulla loppu olot yön aikana. Vielä pitää vkonloppuun malttaa ennenku edes kannattaa testiä tehdä.

Dpo12, Kp25/29

Wildside raivostuttavia ihmisiä! Miten jotku onki nii ajattelemattomia.. Meilläki oli vaikea vauva-aika koliikki-itkuineen ja nukkumattomine öineen nii tuttu tokas että hän ei ymmärrä miten vauva ei muka nuku tai huutaa ku ei hänen vauva tee niin. En enää pitänu yhteyttä ku alko vituttaa. Juuri tuollaset sitä munki katkeruutta lisää..

Oii kaku plussaksi laskisin, onnea! :)

Mä katon koska uskallan tehdä, en tiä oottaisinko kans viikonloppuun ku nyt on 32/35... mentäis ainaki sen päivän yli. Vähä on taas toiveikas olo mutta saa nähä, tuskin sieltä mitää tulee.

Niemja niimpä!! Että ottaa päähän tuollaset. Me ei vastattu mitään enää sit niihin ihme kerskuiluihin. Eikä olla oltu enää yhteydessä. Ei todellakaan kiinnosta.. Mulla on silleen et välillä mietin, miks sellanen pariskunta joilla on suhteessa kaikki päin persettä, saavat lapsen ekalla yrittämällä ja kaikki menee loistavasti. Sit itellä suhteessa kaikki kunnossa, mut lasta saa yrittää monta vuotta ja ku vihdoin tärppää, se meeneekin kesken, no sit ku menee loppuun niin tulee vaikee vauva tai muuta alkuvaikeuksii.. Noh mut meijän vauvalla on onneks luonnetta ja ollaan entistä vahvempia!

Hyviä pointteja kaikilla!! Ja todellakin pitää antaa epäasiallisten kommenttien jäädä omaan arvoonsa. Mut vaikeeta se on. Mullekkin yks kaveri just sanoi että "teki ootte jo kauheen kauan yrittäny,koittakaahan nyt onnistua!" Tulin niiin vihaiseksi. Me ollaan yritetty VASTA puoli vuotta johon kuuluu pari keskenmenoa.. että ei tässä nyt vielä mitään kauaa oo tarvinnu yrittää.. ja mitä se sitä paitsi muille kuuluu.. oishan se kiva ku ei tarttis ku kerran panna ni ois paksuna!!!
On tää niin henkilökohtanen asia ettei siihen muiden kommentteja kaipaa!

Heippa taas, onnea plussanneille :Heartred

Täällä taas vaihteeksi uusi kierto, tuttuun tyyliin alkoi viiden päivän tuhrimisella :shifty: Nyt kp3. Ei tärppää meillä ei.

Eilen piipahdin perhesuunnittelu-neuvolassa ensikäynnillä. Aikaa kului jopa 20min.. Klamydiakoe ja verikokeita otettiin, myös kilppariarvot ja prolagtiini. Kutsu Naistenklinikalle tulee sitten joskus, jonoa on varmasti paljon :sour: Hohhoijaa. Tuhrimisesta valittelin mutta yleislääkäri ei oikein sanonut juuta eikä jaata, totesi vaan että mahdollisesti tarvittavat hormonilääkitykset määrätään vasta Naikkarilla. Niin että hohhoijaa.

Yksityiseltä varmaan saisin Tero-reseptin heti käteen, mutta toisaalta yritän nyt vaan nauttia tästä kesästä ja olla murehtimatta näitä asioita. Ovista aion kyllä metsästää ja sen parhaani mukaan hyödyntää, mutta muuten en nyt oikein jaksa kuumeilla kokopäiväisesti. Foorumilla käyn kun viitsin ja ehdin, plussatuulia ja vauvaliimaa kaikille :Heartpink

Juuri näin wildside! Katoin tuosta toisesta ketjusta että teilläki kehitys on nopiampaa ku yleensä? Meillä 5kk ryömittiin ja 6kk noustiin seisomaan tukea vasten ja nyt 7kk kävellään tukea vasten, noustaan ja laskeudutaan seisomaan ja alas ja noustaan istumaan maasta :)

Bättismami voi jestas mikä kommentti, koittakaahan onnistua! Sitähän täs koko ajan koitetaan muttaku se ei oo meidän käsis se asia...

Pahoittelut avvi, onneks saitte kuitenki ny asiat rullaamaan eteenpäin ja joskos se plussa sieltä sitte tulis ku vaan nauttii kesästä eikä ressaisi :)

Niemja nopea kehitys sielläkin. Minä oon yrittäny pojalle sanoa, että ei oo niin kiire :D Vaikka onhan se ihanaa kun kehittyy ja voi olla ylpee.
Mun tädin viimesin poika ei nostanu edes päätään vielä 4kk iässä.

Noi vaan kasvaa niin äkkiä ja itku tulee silmään ku ei oo enää se pieni vauvva.

Takaisin