• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

No kiertokalenterin mukaan vasta viikon päästä pitäis menkat alkaa ni ehkä mä sinnittelen sinne ens vkonloppuun. Riippuu taas että miten tää kierto menee. Jos on normaalimäärä kiertopäiviä niin menkkojen pitäis alkaa jo ens perjantaina. Heitti toi edellinen 33 pvään venynyt kierto (norm. 27 pvää) kalenterin ihan uusille urille... Noh, kuulostelen näitä outoja oloja tässä vielä ens viikon :p

Hihihi, teillä joilla on se sylkitesti niin ootteko tehny niin että miehen mälliä tarkastellu? Ite äsken tarkastelin ja muutaman siimahännän näin. Hölmö minä ja ku utelias pitää olla. Kaikkee aina kokeilemassa :D :D

Haha, Mikä sylkitesti? :book1 alko ittiäki kiinnostaa :sign19

Täällä kunnon menkkajomoja, vuotoa ei kyl näy.. kp 33 ja eilen matkapäivän jäliltä testasin negan ku muka niin öllötti ja ällötti. Näköjään lähestyvät menkatki aiheuttaa nykysin pahoinvointia, samaa oli viimekierron lopussa:BangHead kuhan nyt ei kierto mahottomasti venyis!

Joo oikeesti näky siimahäntiä. Oli mielenkiintosta ja psykedeelistä niitä siinä tuijotella :D kaku on olemassa sellasia sylkitestejä joilla voi ovista katella. Maksaa about 30 euroo ja sitä voi aina käyttää uudelleen. Eli on sellanen mikroskooppi joilla tarkkaillaan sylkee joka aamu ja sylkeen alkaa muodostuu kiteitä kun ovis on lähellä. Sit ku on ovis niin sylki on täynnä niitä kiteitä ja siitä 12-48 tuntia niin munasolu irtoo. :) Kokeilin sit tätä mikroskooppia toimiiko muiden eritteiden tarkasteluun ja toimihan se :D

Kaku15 toivotaan ettei kierto venähdä ja pääsette uuteen yritykseen ;) ellei sitten se plussa pärähtäisi!!
Wildeside onks toi ollu muuten hyvä tuo sylkitesti? Oon miettinyt sitä kans..ja nyt varsinki ku kuulin mitä sillä voi tutkia :D
Mulla oudosti rinnat kipeet menkkojen jälkeen.. yleensä ne kipeytyy vasta oviksen aikaan :O ota tästä taas selvää..
Mites Esikko1 sulla menee? :)

Mulla ei nyt ole oikein mitään uutta :D nyt kp 56 ja perjantaista lähtien voimakkaat ovis oireet (selkeät limat, nännit kipeet) lisänä tissien sivut kipeet ja vieläkin valkkari liukasta??? No perjantaina ja lauantaina viivanpaikkaa sain kun rtestin tein, mutta oviksen kannalla kyllä olen vaikkakin oudon myöhään tuleekin... Huomenna teen varuiks uuden testin ku postissa tulee :D

Hmm.. kuulostaa ovikselta. Mä oon todennut että kaikki on mahdollista kun on kyse naisen kropasta :D mä oon taas tänään ihan masennuksen ja itkupotkuraivareiden partaalla. Vihaan kaikkia raskaana olevia ja jne. Jos tiedätte tunteen? :D
Täytyis taas nousta täältä katkeran kuopasta ja ryhdistäytyä.. se on varmaan tää kylmä ilma.. onneks menkat ymmärsivät loppua. Huh.

Tiedän tunteen varsin hyvin varsinkin sillon kun kavereita koko ajan pamahtaa paksuksi vahingossa ja ite yrittäny kohta vuoden :(

Joo. Niinpä. Ihan kauheeta miten sitä on muuttunutkin niin katkeraksi. Ihan puistattaa,mutta tiedän että se helpottaa vasta kun on ite raskaana!! Ei mee nallekarkit aina tasan.

Ei muuten välttämättä helpota. Vaikka mulla on yks lapsi, niin silti oon katkera vähän muille.. Me yritettiin esikoista neljä vuotta, johon mahtuu neljä keskenmenoo.. Edelleen vaikka mulla on vauva, niin en pysty esim Facebookissa seurailee kavereita jotka saa vauvoja ä. Pistän heidät boikottiin, se vaan jotenki sattuu vaikka tiedän että ei se multa ole pois. Jotenki vaan toi pitkä yritys ja kerta toisensa jälkeen pettyminen on jääny tuonne mieleen pyörimään..

Meinasin sanoa samaa ku wildside. Ei oo mullakaa katkeruus helpottanu yhtää mihinkää vaikka vauva onki, ja tehtiin vain 1.5v esikoista ja yks kkm.

Täälä kauheita menkkajomoja mutta ei menkkoja näy. Ovistesti oli eilen nega joten raskauteen en usko.. Tulis ny ne menkat nii pääsis taas uuteen yritykseen! Nyt kp31/35.

Se on jännä ku toi katkeruus jää kalvaa tuonne takaraivoon..

Minä oottelen ovista tulevaks torstaina. Tai oletan testin olevan sillon plussa eli ovis sattuu viikonlopulle. Just tuossa kattelin, et esikoisesta ovis testi oli plussa kp24 ja nyt siis menossa kp21. Eihän se välttämättä oo samana päivänä ku sillon mut mulla on aina aika myöhäset ovikset ollu.

Niinkö? Mä ajattelin että se sitten helpottaisi.. ehkä itsellä hieman eri tilanne. Kun esikoinen jo kuusi ja toinen tulee tod.näk. jäämään myös viimeiseksi. Kun tämä mun sairaus sen verran oikukas raskauden kannalta. Tuntuuko teistä katkeruus sen takia että esikoista joutui odottamaan pitkään vai mistä? Ku mä ajattelin että jos sais taas oman vauvan niin katkerat ajatukset häviäisi siinä vauvantuoksussa :O ehkä se on vaan toive ajattelua :D
Mistä sä oot wildeside tilannu sen ovistestin?

Varmaankin tuo kun esikoista niin pitkään yritettiin.. En muista mistä tilasin, mut sen nimi on julia sylkitesti.

Mua kans oikee suututtaa jos kuulee että joku on raskaana. Vaikka eihän se tosiaan oo multa pois mut ärsyttää kun itekkin haluis. Ja meillä sentään vasta se 3kk yritystä takana. Oon kyllä aina ollu nii kärsimätön että tekee tiukkaa oottaa jotain ees yhtä päivää :D

Bättismami mulla kanssa samanlaisia ajatuksia ollut kkm jälkeen. Viikonloppu meni kaikenlaisen kriisin parissa, mutta nyt asiat saatu jotenkin kuntoon. Oma mieli hyvä ja toiveikas, mies on tuollainen murnuttaja >:(
Wildside muakin on alkanut kiinnostamaan tuo sylkitesti!!! :D taidan hankkia jos ei tästä tai viimeistään seuraavasta kierrosta tärppää ;)

Takaisin