Toinen haaveissa <3

Pahoittelut ja jaksamisia mamma84!

Kohti uutta kiertoa ja paremmalla tärppi onnella haley ja jemna.

Kävin tänään puntarissa ja painoa tippunut jo kaksi kiloa ellei jopa jo enemmän. Yleensä nousen vaaalle alusvaatteisillani mutta nyt oli normivaatteet jo päällä. Eli hyvältä näyttää :joyful: vielä on varaa tiputtaa sen 20kg mutta kunhan nyt ensin lähtis se 5-10kg ja olen tyytyväinen.

PauliinaS: Mä kans oon alkanu tammikuun alusta pudottaa painoon mut enemmänkin kyl tavoitteena kiinteytys. :) mulla vaan rasva ja sokeri ruokavaliosta pois ja tehokasta kotitreenii :D

Tänään tuli selkeä haamu! Kp 45.

Miehelle sanoin että totta kai kun juuri kotiutin isot kasat ovis- ja raskaustestejä!

Liitteet

• 20170113_093512.jpg
    20170113_093512.jpg
    452.1 KB · Katsottu: 189
Upeaa Miitu :happy: Nyt vaan vahvistumista haamulle! Mäkinhän sain ekan kunnon viivan raskaudesta ovistestiin ja siitä seuraavana päivänä raskaustestiin haalean viivan. Hyvältä näyttää :happy:

salo, Kuinka nopeaa sulla vahvistui plussaksi? :happy:

Vahvistumisia miitun haamulle! :woot:

Papupata23 kyl se kiinteytyminen täälläkin on mielessä mut flunssan takia ei oo paljoo uskaltanu vielä rehkiä ja nyt pamahti päällle antibiootit kun viisuri kiusaa.
Rasvat, sokeri ja hiilarit oon vähentänyt ruokavaliosta. Varmaan ensiviikolla käyn hakeen salikortin.

PauliinaS kp11/30-33 yk5 (esikko tarttui juurikin yk5 mukaan:grin)

On; kp12 ja alotin o-testailut. Tyhjääkin tyhjempi testi, yleensä tähän aikaa on ees vähä hailuraa ollu huomattavissa. Limat on kyllä lisääntyny, mutta saas nähä miten toi sairastelu on vaikuttanu, pelkäänpä että ei oo tärppikiertoa tulossa..noh täytyy puuhailla silti ahkeraan jos se ovis sattuis tulemaan normaalia myöhemmi :)

En oo ehtinyt täällä vähään aikaan käydä lukemassa tai kirjoittamassa kuulumisia, mutta tänään tuli aika yllättäen tällanen testitulos.
Tän kierron aikana ei varsinaisesti ehditty yrittää, ja oli vaikka mitä, mutta ilmeisesti jotain me tehtiin oikein. :) Tosi epäuskoinen olo, ja valmistelen itseäni varuiksi jo keskenmenon tai tuulimunaraskauden mahdollisuuteen, mutta kai tästä pitäis jotenkin osata nauttiakin ja uskoa, että asiat menee hyvin. Tosi epätodellinen olo! [emoji7]
a50d2267cf0222c5b9a49e8464ccf723

Miitu: Maanantaina tein haaleen testin ja keskiviikkona oli jo tummunut enemmän ja torstaina sain digiin 2-3.

Hurjasti onnea Tintaglia :happy: Tervetuloa syyskuisiin!

tiuhtimus, Voihan se olla että sairastelu on vain siirtänyt ovista? Limat ainenkin puhuis sen puolesta. Jatka vaan tikuttelua ja heilutelkaa peittoja! :wink

Onnittelut Tintaglia vielä täälläkin!

salo, Mulla alkoi tässä illalla aika kovatkin menkkakivut että katsotaan nyt tietääkö vain huonoa.. :sad001

Takaisin