*THE Huhtikuu*

Täällä kans. Niin hyvä olla et oon täällä joulunakin. :-) vähän henkeä tosin välillä ahdistaa tää masu.
 
Mulla taas on fyysisesti tosi tukala olo.. inhottaa tää oma kroppa ja se ettei pääse kunnolla liikkumaan. Ja harmittaa se etten jaksa touhuta esikoisen kans niin paljoo kun haluaisin, mutta kyllä se tästä.. välillä on onneks parempia päiviä :) kait tässä on enää vaan MAX kaks viikkoo jäljellä :grin
 
Meikäläinenkin vielä hilluu messissä. Tänään siis 38+0. Ipana kuvittelee varmaan olevansa tosi hauska, kun ensin meinaa tulla monta viikkoa etuajassa pihalle ja nyt, kun olisi jo lupakin tulla, niin kaikki supistelut sun muut ovat loppuneet kuin seinään. Vois naurattaa.. mutta jostain syystä ei yhtään..
 
Mä kans vielä yhtenä kappaleena. Mutta sain alustavan lupauksen että saatettaisiin lähteä käynnistämään 40+1 eli 2 vko päästä jos vaan ikinä paikat on riittävän kypsät. Vituttaa vaan kun lääkäri ei ilmeisesti uskonu yhtään mun hengitysongelmien olevan fyysisiä vaan oli sitä mieltä että johtuu mun ahdistuneisuudesta (olis pitäny ottaa mun mies mukaan todistamaan..). Ja sano että mun pitäis alottaa mielialalääkitys vaikka kuinka yritin sanoa että tässä raskaudessa ja tällä hetkellä tilanne on ihan erilainen kuin edellisellä kerralla,jolloin lääkkeellinen puuttuminen oli todella tarpeen. Niin harmittaa ihan hirveästi se ettei kuunnella tai uskota mitä minä olen mieltä, ja ollaan heti tunkemassa mielialalääkitystä ilman että oikeasti kuunneltaisiin. Ja tulen kyllä aloittamaan lääkityksen heti jos koen että se on oikea liike,mutta kun tunnen hyvin vahvasti että palikat on muutoin kohdillaan ja päå kunnossa,ja että tasapaino järkkyy nyt vaan fyysisten ongelmien aiheuttaman pahan olon vuoksi,ja tähän auttaa todennäköisimmin synnytys ja se että pääsen liikkumaan ja tekemään taas asioita. Tulipa avautuminen
 
Jena- sama täällä... Ei vaan kykene enää normaaliin elämään. Käy 2,5v esikoinen niin sääliks :sad001 Tänään sentään pitkäst aikaa vaapuin leikkipuistoon hänen kanssaan ja hän oli niin onnellinen! Nyt mulla vehnäpussi selällä ja kaikki voimat poissa...

Tänään 38+6. Vähän väliä supisteluja, kipuja, painetta jne. Mut kiusaa vaan. Parhaimmillaan ollu useemman tunnin supistuksia 3-7min välein mut aina lopahtaa! :O Alkaa olla henkisesti aika loppu...

Mut tsempit meille kaikille kärsimättömille kärvistelijöille, not for long anymore!!!! :wink
 
Täällä kans viikkoja 38+6 ja ihan samalla tavalla kiusailee kuin Heituralla. Miehelle tuumasin illalla, että onhan laukku pakattuna sillä varmaan ens yönä mennään. Tuumasi, että "Apua, mä en saa unta ens yönä!" No meni vissiin 5 min kun rupes kuorsaus kuulumaan....

Pitkiä on päivät tällä hetkellä, niin kuin ois jostain joku lisänny 6 tuntii lisää vuorokauteen!
 
Itellä muutenki uni vähän herkässä ni toi miehen kuorsaus ei oikeen auta siihen :D Siis puhut ihan asiaa HattaraHuhtikuu, tuntuu niiiiin pitkiltä nää päivät. No, huomenna meil poksuu jo 39+0 :wink Esikoinen synty 39+4...
 
Täällä 39+3, eikä oikeastaan mitään kummempaa merkkiä että jotain olisi tapahtumassa. No, okei eilen yöllä vihlasi alavatsassa polttavalla tunteella, mutta se loppui kyllä lyhyeen eikä taas sen jälkeen ole ollut mitään. Nukkumisen aikana paikat menee jumiin ja nyt on selkä, pakarat ja reisilihakset jotenki ihan jumissa koko ajan. Toisaalta kyllä toivoisin sen jo alkavan, mutta toisaalta se oikeastaan vähän nyt jännittää, koska jännitän että pelästyn sitä tulevaa kipua ja menen ihan kramppiin. Hassua, koska olen tähän asti ollut ihan rentona ja sujut asian kanssa että synnyttämään tässä pitää lähteä ennemmin tai myöhemmin, mutta nyt se on alkanut tuntumaan jännittävältä..:confused:
 
Takaisin
Top