*THE Huhtikuu*

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2015' aloitti Jenska, 1 huhti 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Maatunen Tuttu foorumilla

Oi ihana huhtikuu... meiän vauva tulee tässä kuussa maailmaan! Meni siihen sitten pari päivää tai viiikkoa, niin tässä kuussa tapahtuu! Se kuulostaa jotenkin lohduttavalta :)
    Tänään taas supistellut koko päivän, kipeitä aina välillä. Lähtisivät nyt vaan vauhilla kovenemaan! Huomenna neuvola, katotaan mitä sanovat siellä.
  2. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Lillukka, sehän voi olla kun meidän vauvat on aina kasvanu aika yläkäyrillä et eivät ole muutelleet laskettua. En tiedä. Muutama päivä nyt sinne tänne, varsinki kun on sitten aikaisempi tuo mitä olisi siirretty niin tulkoot sitten sillon. Jos iso vauva muöhennettäisiin niin sitten en tajuaisi...Tänään meni ihan keskikäyrällä kuitenki.
    Aika pinkee on olo nyt yhtäkkiä. Niin se vaan muuttuu.
    Ja eipä oo kiinnittyny vaikka onki rt. Uudelleensynnyttäjillä voi kuulemma kiinnittyä just vasta kun synnytys alkaa...
  3. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Möuhennettäisin...jep jep, myöhennettäisiin... :)
  4. Vimpa Tuttu foorumilla

Hui, eipä tullu viime yönä paljon nukuttua. 45 min päästä pitäs lähtee suunnistaa kohti synnäriä. Tänään meidän vauva sit saapuu maailmaan. Isompia lapsia tulee vaan niin hirvee ikävä. Erossa ei olla oltu muuten kun nämä synnytys reissut. Apua kun jännittämään alkoi..
  5. Jenska Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Tsemppiä koitokseen Vimpa! Kerro kuulumisia kun jaksat :)
  6. gartsu Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Tsemppiä Vimpa!
  7. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Tsemppiä ja voimia toipumiseen vimpa. Eikös sulla leikata? Kyllä ne lapset pärjää! Nimim. Itelläkin kolme pientä ja neljäs tulossa.. :)
  8. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Tätä kuuta on ootettu kyllä urakalla. Isoin tyty iha täpinöissää joka aamu kysyy joko se vauva tänää syntyy.. Ymmärtää sen verran et tässä kuussa kuminki, ja rasittaa kalenterista aina päiviä.. Tulee hällekki pitkät vikat viikot.. :) tänää 38+0 ja neuvola päivä taas..
  9. Vimpa Tuttu foorumilla

Joo kyllä leikataan. Juuri sairaala kamppeet päälle saatuna :) tiedän, että isommat pärjää, onhan heillä maailman paras isä siellä kaverina sen aikaa kun itse olen sairaalassa. Ikävä on vaan nyt jo hirveän kova. Ääh, ihan meinaa alkaa jo itkettää. Ilmeisesti vähän tunteet pinnassa. Mutta minä tulen ilmoittelemaan, kun ehdin että miten kaikki sujuu/sujui. Kiitos tsempeistä.
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Kohta on pikkunen kainalossa. :)
  11. Maatunen Tuttu foorumilla

Tsemppiä Vimpa! :) Ihan pian sulla on nyytti sylissä.
  12. Lillukka Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Tsempit vimpa :)
  13. Newbie2 Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Tsemppiä vimpa! Täälä ei auttanut kävelyreissu. Ei mun kohalla oo auttanu kotikonstit ja niitä on kyllä tehty ja reilusti.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
  14. Jandel Peruskäyttäjä

Tsemppiä! :)
  15. Tökkönen Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Huhtimammat 2017

Tsemppiä,Vimpa! Nyt varmaan onkin jo nyytti vieressä :)
  16. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Limppu sun pitää luovuttaa kotikonstein kokeilu ja rentoutua ihan kunnolla mistä sitä tietää millon putkahtaa ulos sit. :) ottaa vaa ihan rennosti vaikka ei se helppo oo tiiän itekki.. :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  17. Newbie2 Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Joo nyt rentoudun :) en tee enää mitään :)

• Tykkää Tykkää x 1
  18. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Makaat tai istut sohvalla ja katot vaikka jotai leffaa tai vaik useampiakin oot vaan ni josko se siitä.. :)
  19. Newbie2 Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Niin aattelin :) ei vaan malttais. :D onko joku kuullut joskus että synnytys olis käynnistyny rintapumpun avulla? Tai onko siitä jotain vaaraa?

20. Maatunen Tuttu foorumilla

Nännien stimuloiminen tuottaa oksitosiinia, joten tuossa rintapumpussa vois olla jotain perää :D juttuja oon kuullut, mutta ei kyllä oo tuttavapiirissä kokemusta :) tai ainakaan kukaan ei oo kertonut

Jaa tämä sivu