*THE Huhtikuu*

Ihan sama, missä kuussa tai puussa lapsi syntyy, mut jotenkin tykkään tästä huhtikuusta. Ihana kevät, ja mulla ei ole juurikaan tuttuja huhtikuussa syntyneinä. No, miehen isä on syntynyt huhtikuussa. Saa nähä saako vauva ja ukki yhteisen bilepäivän. :)
Huomenna olisi tarkoitus lähteä käymään mun äidin luona 150km:n päässä. Niin kauan kun mies on mukana, uskalla matkustaa vaikka maailman ääriin. :Heartred
 
Mulla muuttui la tänään että olis nyt 36+3 vaikka kortissa on 35+6. Aivan sama. Ei se tuu varmaan kun toukokuussa. :-) jos äitienpäivää saisi viettää kolmen lapsen äitinä ni hyvä olis. :-) eiköhän..,
 
Täällä on tosi monella tutulla synttärit huhtikuussa: kolme läheistä ystävää, sisko, miehen isoäiti ja vielä siskon kissakin. :joyful: Vaikuttaa siltä, että ainakin ennen vauvat tehtiin keskikesällä. :p Olen jostain kuullut, että nykyään eniten lapsia syntyy kesäkuussa ja johtuu siitä, että niiden tekoa suunnitellaan enemmän kuin ennen ja halutaan, että isä on kesälomalla sopivasti laskettuun aikaan.
 
Mulla taas puoli sukua, minä mukaan lukien on elokuussa syntyneitä. Samoin miehen äidin puolelta.
 
Ihana tää "the huhtikuu nimi"! Miettikääs naiset, nyt on kauan odotettu huhtikuu huhhuh. Miehellä on huhtikuun 10 päivä synttärit ja olisi ihanaa jos pienokainen päättäisi silloin tulla. Olis aika hauska meinaan oma äitini ja minä ollaan synnytty molemmat 8. Elokuuta ja olisi kiva että vauvalla ja tulevalla isälläkin olisi samaan aikaan synttärit :p
 
Miten ne sulta fashionhunny rupes vielä viikkoja ja laskettua muuttaa? mulla olis neuvolalääkäri muuttanu viikolla 28, mutta olivat äitipolilla pikkusen eri mieltä.
 
Meilllä koko lähipiiri on melkeimpä syntynyt maalis-huhti-toukokuu-akselilla:D Pikkuneito syntyi 26.3 ja ''esikko'' kisulla on synttäritt 25.3:D Ainahan noita syntymäaikoja voi yrittää suunnitella, mutta vauvoilla tuppaa olemaan ihan oma kalenterit:p
 
Ei kyllä siinä vaiheessa, kun päätettiin ehkäisy jättää pois, mietitty, että mihin tähdätään. :grin
Tai no, mies halusi että pillerit jätän pois vasta meidän Afrikan matkan jälkeen, koska ei halunnut että jos tärppi käy, niin lähden raskaana ollessa sinne. :grin
 
Ne kai katseli viimesten kuukautisten pvm:ää uudelleen ja että se oli muka väärin laskettu. Eli siis ei kai muuten. Eli ei mitään kasvuun liittyvää. Meillä ekaa kertaa tää laskettu nyt vähän hakusessa kun mulla ollu niin epätodennäköinen tää koko raskaus kun ei ollu hormoonitoimintaa. Ja kaksi edellistä pentuliinia on ivf-raskauksia niin niissä laskettu on ollut aina suunnilleen tunnin tarkkuudella tiedossa. :-)
 
Niin se vaan nopeesti tuli huhtikuu ja edelleen yhtenä kappaleena. Huomenna olis siis laskettu, joten tänään lähen illalla kävelemään ja kävelen niin kauan kunnes pää pilkottaa haaravälistä. Olo on tuskanen. Kolmisen viikkoa ollut erilaisia kaikenlaisia mahollisia oireita jotka on enteilly synnytystä, vaan ei mitään oo tapahtunu. Voimat alkaa olemaan loppu. Mutta vielä yritän huomiseen kaikilla mahollisilla "fiksuilla" keinoilla saada pienen syntymään. Jos ei onnistu niin sit vaan makaan ja yritän pitää pään kasassa ja kivut mahollisimman pieninä. :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Äiti sanoi kantaneensa kaivon kiviä kun halus mun tulevan ulos, tämä tepsi ja alkoi supistukset kesken kivien kannon :p Tsemppiä limppu!!!
 
öö. Mulla on epämääräsen kierron takia ultrattu alkuraskaudessa se sikiön ikä. Luulis, että olisivat viimeistään nt-ultrassa sullekin sitä muuttaneet jos oli tarvis. Vaan kai ne käytännöt sitte vaihtelee eripuolilla suomea.
 
Hyvä suunnitelma limppu :D turvallista matkaa, muista puhelin ottaa mukaan kävelylle :wink
 
Oi ihana huhtikuu :)

Nyt on pinnasänky löytänyt paikkansa (ei sitä vielä pedattu ole, kun saan kaverilta patjan, ja tulevat kai vasta ens tai seuraavalla viikolla Helsinkiin..), ja muutkin asiat ovat paikallaan ja hoidettu. Nyt vois syntyä, vaikka onhan tässä vielä 3 viikkoa laskettuun.
Onkos teillä millon baby laskeutunut, mulla viikko sit ja kaikki tutut spekuloi et kohta syntyy, mut ei kai se ny sitä tarkota, ainakaan välttämättä..
Huomenna neuvola, ehkä saan siellä jotain lisätietoa - tai sit en..
 
Itsellä perjantaina laskettuaika ja jänskättää todella paljon, olo sellanen että vois tulla jo, mut jotenkin luulen et herral ei oo mikkää kiire :D
 
Kyllä se vauva voi olla laskeutunu monta viikkoa. Ei välttis sano mitää siitä et olis synnytys just alkamassa.. Itellä ollu jo kauan laskeutunu mut ei kai kiinnittyny.. Se kai se enempi merkkaa.. Mut hyvät lähtö asetelmat on vaavil jos laskeutunu.. :)

Mulla huomenna neuvola tasan 38+0.. Varmaan sitä perus settiä..
 
Mä en tajua mitään noista laskeutumisista ja kiinnittymisistä, mutta kun sydänkäyrän yhteydessä maanantaina kätilö halus kattoo ultrallakin, niin sano että on aika alhaalla. Mulla ei oo siis missään vaiheessa tuntunut järin tukalalta keuhkoihin, mitä nyt pipana joskus ojentelee koipeaan tuonne tissin alle :) Ja tiistaina neuvolassa sanoi th, että "ei hän kyllä saa enää päätä liikkumaan". Eli oisko tuosta pääteltävissä, että ehkä on laskeutunut ja kiinnittynyt tai ainakin melkein? Onko noihin luottamista kun ei ole kurkattu ja kokeiltu? Saa sivistää :)
 
Meiän bebe oli kiinnittynyt, ei liikkunut pää enää mihinkään vaikka alakauttakin yritti sormella pukkailla :) Herätteli taas toiveita että josko ei mentäskään hirveesti yliajalle :) Tänään 38+2 :)
 
Takaisin
Top