*THE Huhtikuu*

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2015' aloitti Jenska, 1 huhti 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Nää puheenaiheet alkaa näköjään kiertää kehää ja olla aika epätoivosia.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Hauska Hauska x 1
  2. Newbie2 Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Tuntuu kuitenki hassulta että alkais pumppailee :D ehkä jätän sen tekemättä :D

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
    • Hauska Hauska x 1
  3. Maatunen Tuttu foorumilla

No epätoivoinen alkaa täällä olla olokin... :sad001 mut joo, vois se vähän kummalta tuntua alkaa pumppailee :'D mä aion nyt vaan ottaa iisisti ja koittaa rentoutua, jos sitä vaikka sais ees hetken nukuttuakin.
  4. Möttönen Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Eikö kellään oo vauvantuoksuisia uutisia? Vitsi kun alkaa olla levoton olo, ei millään malttais oottaa että saa nuuhkuteltavan kainaloon!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  5. Möttönen Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Sama virsi jatkuu: että odottavan aika voi olla pitkä! Blaah! Jos olis syntymässä toukokuussa, niin ok. Vaan kun tietää että pitäs tulla any day now, niin johan on pitkässä liemessä. Välillä unohdan olevani ees raskaana, on niin hyvä olla. Tule vauva, tule jo..
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. Newbie2 Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Paras paikka pötköttää vielä kun on mahaa :D 40+3

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 7
  7. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

10päivää laskettuun.. :) ja sellanen tilanne että nyt ei sais syntyä ku vasta perjantaina, miehen olis pakko olla töissä ti-pe. Mielenkiintoista. :) saapa nähä kui käy. Itellä on jotenki ihan sellanen suht seesteinen olo. Tulee sitten kun tulee. Jos se jokaisen naisen oma kamtoaika pitää paikkansa nii 39+1 ja lasketun välillä tämäkin tulee..

Muuten eikös se pitäny pääsiäinen levätä ja sitte vasta synnyttää, muutama vauva on sitte halunnu kunnon juhlan synttäreille. :) pääsiäisenä aina syndet..
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Newbie2 Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Mä tähtään huomiselle :D sisko on silloin lapsensa kanssa kolme vuorokautta sairaalalla niin olisi seuraa :) huomenna olisi 40+5 joten alkaisi riittämään. :)

9. Lillukka Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Ainut vaan, että pääsiäisen ajankohta vaihtelee joka vuosi :)
  10. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

No suurin piirtein pääsiäisenä. :) hyvin pääsee sukulaiset pidempäänkin juhliin jos isoja pippaloita lapselle pitää.. Sillä meinasin lähinnä. :)
  11. Möttönen Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Paitsi että monet on jossain reissussa pääsiäiset, että voipi tulla vaisut bileet jos pyhiin sattuu :) Vaan kukapa käskee sillon bilettää.
  12. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

No joo. Miten vaan :)
  13. Tökkönen Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Huhtimammat 2017

Hei, mitä kuuluu Butterflylle? Muistaakseni hänelläkin oli synnytys mahdollisesti jo alkanut, varmaan viikko sitten, mutta mitään ei ole kuulunut! Vai muistankohan ihan väärin? Toivottavasti kaikki hyvin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Mä taidan laittaa pannaan tän foorumin nii kauaksi aikaa ku itellä on nyytti kainalossa alkaa olemaan jo niin paljon vauva uutisia ja ite ihan kateellisena niitä lueskelee. Nii se vaan mieli muuttuu, aamulla oli ihan ok olo sen suhteen.. Ei jaksais enää yhtään odottaa..
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Butterfly Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2015

Minä tosiaan vietin pääsiäisen sairaalassa. Pikkuinen halusi tulla ulos juuri ennen pyhiä ja päivänä, jolloin oli pokkeuksellisesti kova lumipyry :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Jena- Aloittelija

Vieläkö täällä on monta raskaana olevaa? Millä mielellä ootte? :) Kaipaan kovasti vertaistukee ku en ite pääse näköjään ikinä synnyttämään :eek:
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Shg-79 Aloittelija

Täällä ainakin yksi. La 29.4. ja olen jo ollut monta viikkoa valmis synnyttämään (huokaus) Ainut vaan että ensimmäinen tulossa ja paikat vielä niin kiinni, että luultavasti ei synny kuin vasta kuun lopussa (jos vielä silloinkaan). Supistuksia kyllä on ollut jo monta viikkoa.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. yllätys15 & 16 Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Mukana edelleen kuin peräpukama. Menossa rv 39+4 eikä merkkiäkään et ois tulossa. Ehkä sitten vappuna... alkaa pikku hiljaa nyppimään tää raskaana olo, vaikkei oo mitään kipuja ym. Mieskin puhelee iltaisin mahalla, et iskä oottaa sua jo joten saisit tulla jne.
  19. Suski.81 Tuttu foorumilla Syyskuiset 2021

Mäki oon täällä, 39+0. Tänään ekat tuntemukset alavatsassa, mut saa nähdä millon pikkuinen päättää poistua lämpiöstään..
  20. Asla Peruskäyttäjä

Täällä myös, 38+6, eikä tietookaan synnyttämisestä. Vointikin on niin hyvä, että vois vaikka touhuta jotain mitä ei yleensä ehdi. Mutta oikeestaan laiskottaa aika huolella, eikä saa oikein mitään alotettua. Ikkunat kyllä jo pesin männä viikolla ja pihan haravoin.. aina vähän kerrallaan ja välillä päiväunille :)

Jaa tämä sivu