*THE Huhtikuu*

Tuntuu kuitenki hassulta että alkais pumppailee :D ehkä jätän sen tekemättä :D

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
No epätoivoinen alkaa täällä olla olokin... :sad001 mut joo, vois se vähän kummalta tuntua alkaa pumppailee :'D mä aion nyt vaan ottaa iisisti ja koittaa rentoutua, jos sitä vaikka sais ees hetken nukuttuakin.
 
Eikö kellään oo vauvantuoksuisia uutisia? Vitsi kun alkaa olla levoton olo, ei millään malttais oottaa että saa nuuhkuteltavan kainaloon!
 
Sama virsi jatkuu: että odottavan aika voi olla pitkä! Blaah! Jos olis syntymässä toukokuussa, niin ok. Vaan kun tietää että pitäs tulla any day now, niin johan on pitkässä liemessä. Välillä unohdan olevani ees raskaana, on niin hyvä olla. Tule vauva, tule jo..
 
10päivää laskettuun.. :) ja sellanen tilanne että nyt ei sais syntyä ku vasta perjantaina, miehen olis pakko olla töissä ti-pe. Mielenkiintoista. :) saapa nähä kui käy. Itellä on jotenki ihan sellanen suht seesteinen olo. Tulee sitten kun tulee. Jos se jokaisen naisen oma kamtoaika pitää paikkansa nii 39+1 ja lasketun välillä tämäkin tulee..

Muuten eikös se pitäny pääsiäinen levätä ja sitte vasta synnyttää, muutama vauva on sitte halunnu kunnon juhlan synttäreille. :) pääsiäisenä aina syndet..
 
Mä tähtään huomiselle :D sisko on silloin lapsensa kanssa kolme vuorokautta sairaalalla niin olisi seuraa :) huomenna olisi 40+5 joten alkaisi riittämään. :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
No suurin piirtein pääsiäisenä. :) hyvin pääsee sukulaiset pidempäänkin juhliin jos isoja pippaloita lapselle pitää.. Sillä meinasin lähinnä. :)
 
Paitsi että monet on jossain reissussa pääsiäiset, että voipi tulla vaisut bileet jos pyhiin sattuu :) Vaan kukapa käskee sillon bilettää.
 
Hei, mitä kuuluu Butterflylle? Muistaakseni hänelläkin oli synnytys mahdollisesti jo alkanut, varmaan viikko sitten, mutta mitään ei ole kuulunut! Vai muistankohan ihan väärin? Toivottavasti kaikki hyvin.
 
Mä taidan laittaa pannaan tän foorumin nii kauaksi aikaa ku itellä on nyytti kainalossa alkaa olemaan jo niin paljon vauva uutisia ja ite ihan kateellisena niitä lueskelee. Nii se vaan mieli muuttuu, aamulla oli ihan ok olo sen suhteen.. Ei jaksais enää yhtään odottaa..
 
Vieläkö täällä on monta raskaana olevaa? Millä mielellä ootte? :) Kaipaan kovasti vertaistukee ku en ite pääse näköjään ikinä synnyttämään :eek:
 
Täällä ainakin yksi. La 29.4. ja olen jo ollut monta viikkoa valmis synnyttämään (huokaus) Ainut vaan että ensimmäinen tulossa ja paikat vielä niin kiinni, että luultavasti ei synny kuin vasta kuun lopussa (jos vielä silloinkaan). Supistuksia kyllä on ollut jo monta viikkoa.
 
Mukana edelleen kuin peräpukama. Menossa rv 39+4 eikä merkkiäkään et ois tulossa. Ehkä sitten vappuna... alkaa pikku hiljaa nyppimään tää raskaana olo, vaikkei oo mitään kipuja ym. Mieskin puhelee iltaisin mahalla, et iskä oottaa sua jo joten saisit tulla jne.
 
Mäki oon täällä, 39+0. Tänään ekat tuntemukset alavatsassa, mut saa nähdä millon pikkuinen päättää poistua lämpiöstään..
 
Täällä myös, 38+6, eikä tietookaan synnyttämisestä. Vointikin on niin hyvä, että vois vaikka touhuta jotain mitä ei yleensä ehdi. Mutta oikeestaan laiskottaa aika huolella, eikä saa oikein mitään alotettua. Ikkunat kyllä jo pesin männä viikolla ja pihan haravoin.. aina vähän kerrallaan ja välillä päiväunille :)
 
Takaisin
Top