Testikuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla ei onneksi ole varsinaista paniikkia omasta olosta niinkään, enemmän olen utelias ja tykkään tehdä testejä :hilarious: Tietty oireiden vähennettyä on ollut sellainen "liian hyvä ollakseen totta" -olo mutta ne on vaan niitä huonompia päiviä. En ollut itse tämmöinen testihössöttäjä aiemmin mutta km jälkeen halusin vaan varmistaa että raskaushormonia on, edellinen päättynyt raskaus oirehti juuri niin että tuli liian normaali olo ja oireet päättyivät. Missään tapauksessa ei kannata stressata omasta olostaan vaan elää suht normaalia elämää raskaus huomioonottaen :cat:

Mäkin olen aiemmin tehnyt vaan plussatestit ja digit päälle. Nyt koko ajan alkaen suurinpiirtein viikon päästä ovulaatiosta :hilarious:

Tein nyt tänään päiväpissasta tuon alemman. En oikein nää olisiko yhtään vahvistunut, ovat jotenkin niin erilaisia viivoja :shy: Tuo ylempi testi on eilisen ekasta. Liuskatkin näyttää tasavahvoilta..

20200925_164023.jpg

20200925_170422.jpg

Pidän kyllä myös pc:n testeistä, joita saa ihan kaupoista. Välillä ne antaneet kyllä viivanpaikkaa, mutta tässä raskaudessa sain niillä aiemmin kuin herkillä värilliset viivat!

Hitto ei pitänyt lainata omaa tekstiä :hilarious:
Voi morjens taas :laughing002 t. Yksi uusavuton joka ei osaa edes muokata tekstiä oikein :grin
Testailin aiemmin sofin liuskoilla ja mies ei uskonut niissä näkyviin plussiin niin marssin apteekkiin hakemaan noita. Nyt uskoo mieskin jo niin hyviähän nuo sitten on :grin

En varmaan huomisaamuna pidemmälle malta. Eilen oli tosiaan se 2-3 vielä... Huomenna olisi 5+6 (vähintään 5+4).

Dpo:t mukana. Nyt näyttää jo lupaavalta, vaikkakin oli tosi konsentroitunutta tavaraa. Liuskat eivät kuitenkaan vahvistu samalla lailla, kokemuksia?

20200926_075701.jpg

Muokattu viimeksi:
Hih, sieltä se tuli tännekin :joyful:

Jospa testit jäisi nyt kaappiin :hilarious:

Mamiliksi, mulla liuskat näytti edelleen vähän haaleampaa kuin tikut. Riippuu varmaan testistäkin, mulla oli vaan niitä surkeita onestep liuskoja, jotka käytin pois niin ne oli haaleempia kun pc:n liuskat ja silti digi näyttää ihan oikein :) Sun viivat on oikein mallikkaat, joten en olisi huolissani!

Liitteet

• IMG_20200926_081051.jpg
    IMG_20200926_081051.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 20
Dpo:t mukana. Nyt näyttää jo lupaavalta, vaikkakin oli tosi klnsentroitunutta tavaraa. Liuskat eivät kuitenkaan vahvistu samalla lailla, kokemuksia?

View attachment 94136

Musta ihan oppikirjasarja!

Mun kokemuksesta liuskoissa on helpommin "laatuvaihtelua", esim värittömiä kohtia yms, joka vaikeuttaa erityisesti kahden peräkkäisen vertailua.

No kiitos! Luulen, että nyt hcg joka tapauksessa nousee paremmin kuin kesän raskaudessa kävi miten kävi. Alempi on tää raskaus dpo20 ja ylempi dpo24, joka meni kesken.

20200926_084921.jpg

Dpo:t mukana. Nyt näyttää jo lupaavalta, vaikkakin oli tosi konsentroitunutta tavaraa. Liuskat eivät kuitenkaan vahvistu samalla lailla, kokemuksia?

View attachment 94136

Hyvältä näyttää sun viivat!

Mitä liuskoja käytät? Mulla ainakaan OneStepit ei ikinä oikein tummuneet kunnolla, vaikka niiden pitäisi olla vielä herkkiä. Sen sijaan Pregcheck ja RFSU:n normitesti näytti paljon selkeämpiä viivoja samasta pissasta mitattuna. Tyydyin sitten uskomaan noita missä näkyi jotain :)

Hyvältä näyttää sun viivat!

Mitä liuskoja käytät? Mulla ainakaan OneStepit ei ikinä oikein tummuneet kunnolla, vaikka niiden pitäisi olla vielä herkkiä. Sen sijaan Pregcheck ja RFSU:n normitesti näytti paljon selkeämpiä viivoja samasta pissasta mitattuna. Tyydyin sitten uskomaan noita missä näkyi jotain :)

Kiitos! Oon käyttänyt Sofin 25-herkkyisiä liuskoja. Ne on ihan kivasti toimineet aiemminkin. Nyt kun katsoin liuskoja uudestaan, on se aamuinen ehkä kuitenkin tummempi kuin minkä viimeksi tein. Ne varmaan vaan oikeasti vahvistuu hitaammin kuin herkät puikot. Korjaus! Esikoisesta testasin vaan yhdellä puikolla, niin ei oo mihin verrata. Seuraavat testit ehkä maanantaina 5+1 :happy:

Muokattu viimeksi:
Mamiliksi mun kokemus sama liuskoista, että ne jäävät haaleammaksi. Testasin omat päivän pissasta, mikä toki myös vähän laimeampaa. Hyvältä minusta kans näyttää!

Moikka! Tuun nyt tänne huutelemaan kun la on touko-kesäkuun vaihteessa. Onko jollain kokemusta hcg:n nopeasta noususta? Tikutin meinaa oviksen, sain Haalean plussan jo dpo9 eli 5 päivää sitte ja tänään digi antoi jo raskaana 2-3 viikkoa vaikka on vasta dpo14. Oon ihan käkenä että mitä tapahtuu.

testit siis dpo 9-10 vihreä 10mlu
Dpo 11-12 sininen 25mlu
Dpo 14-15 digi.

kaikissa voi olla päivä kyllä enemmän nyt kun mietin.

muoks. Googlailin ja 2-3 on kai ihan normaalia jo 4+1 eli ovis on saattanut ollakkin päivän aikasemmin. Oon vaan jotenkin ihan jännäkakakoissa koko ajan kun mulla ei oo mun mielestä aiemmissa noussut koskaan näin nopeasti!

Liitteet

• 15F255AC-F06D-43AB-831E-1A273CA76E70.jpeg
    15F255AC-F06D-43AB-831E-1A273CA76E70.jpeg
    7.5 KB · Katsottu: 16
  • 406F14D3-B8E3-4DBC-9883-D890A056149D.jpeg
    406F14D3-B8E3-4DBC-9883-D890A056149D.jpeg
    35.4 KB · Katsottu: 16
  • 8B328B28-849A-4700-93D1-C8D1D8B1948A.jpeg
    8B328B28-849A-4700-93D1-C8D1D8B1948A.jpeg
    39.4 KB · Katsottu: 16
Muokattu viimeksi:
Moikka! Tuun nyt tänne huutelemaan kun la on touko-kesäkuun vaihteessa. Onko jollain kokemusta hcg:n nopeasta noususta? Tikutin meinaa oviksen, sain Haalean plussan jo dpo9 eli 5 päivää sitte ja tänään digi antoi jo raskaana 2-3 viikkoa vaikka on vasta dpo14. Oon ihan käkenä että mitä tapahtuu.

testit siis dpo 9-10 vihreä 10mlu
Dpo 11-12 sininen 25mlu
Dpo 14-15 digi.

kaikissa voi olla päivä kyllä enemmän nyt kun mietin.

muoks. Googlailin ja 2-3 on kai ihan normaalia jo 4+1 eli ovis on saattanut ollakkin päivän aikasemmin. Oon vaan jotenkin ihan jännäkakakoissa koko ajan kun mulla ei oo mun mielestä aiemmissa noussut koskaan näin nopeasti!

Moi ja onnea kovasti! :happy: Voisiko siellä sitten kaksi asukasta olla tai on kiinnittynyt tosi aikaisin? :joyful: Mulla tuntuu aina vahvistuvan niin hitaasti, ettei oo kokemusta.

Muokattu viimeksi:
Onnea Tirlitan! Mulla ei kans omakohtaista kokemusta, mutta vissiin voi olla kans isoakin vaihtelua siinä hcg:n nousussa ja raskaus olla silti normaali. Mulla hitaammin hilautuu ylös, mut mun raskaus hoitoalkuinen, muistelen että näissä se tyypillistä että muutama päivä jäljessä tullaan. :)

Tänään muistin tehdä digin, ja ihan oikein se näytti. Toivottavasti siel pikkutyyppi kasvaa :Heartred

Liitteet

• 6639F649-84BB-415E-AA83-66B662BC41EE.jpeg
    6639F649-84BB-415E-AA83-66B662BC41EE.jpeg
    22.1 KB · Katsottu: 23
Moi ja onnea kovasti! :happy: Voisiko siellä sitten ksksi asukasta olla tai on kiinnittynyt tosi aikaisin? :joyful: Mulla tuntuu aina vahvistuvan niin hitaasti, ettei oo kokemusta.

Apua jos on tuplat :eek::eek::eek:

täytyy varmaan soitella neuvolaan huomenna jos pääsisi ihan mittauttamaan tuon hcg:n ihan verikokeisiin.

seuraillut sun piinailua tuolla raskaaksi ryhmässä ja oon niin onnellinen että sun viivat vahvistuu :blob7

Apua jos on tuplat :eek::eek::eek:

täytyy varmaan soitella neuvolaan huomenna jos pääsisi ihan mittauttamaan tuon hcg:n ihan verikokeisiin.

seuraillut sun piinailua tuolla raskaaksi ryhmässä ja oon niin onnellinen että sun viivat vahvistuu :blob7

Ois aika huikeeta, jos tulisi kaksi kerralla :laughing002 Oi kiitos! Minäkin sinun juttuja oon lukenut :love017 Kauhee piina kyllä on. Ehkä vasta niskaturvotusultran jälkeen voi vähän huokaista, jos sinne asti edes päästään. Rakenneultrasta puhumattakaan. En haluaisi joutua siihen 5%:n ryhmään, joka saa keskenmenon kahdesti peräkkäin. On niin hanurista jos taas :sad015 Toivottavasti molemmat saadaan terveet vauvat näistä!

Ensinnäkin, mulla tuli kyllä myös Tirlitan heti kaksoset mieleen! :hilarious: Toiseksi, tuu tänne toukokuisiin niin mun ei tarvii olla juniorein (31.5.) vaan sit sä voisit aina sinetöidä viikkopoksautukset mun ja Mamiliksin perään tyylikkäästi.

Mulla on myös iskenyt kaksospelko vähän. Nyt kun molemmat keltarauhaset on käynnissä yhä, mun alusta alkaen epäilemä tuplaovis on alkanut vaikuttaa todennäköiseltä. Ja luin just artikkelin et jos tekee pos. testin tuplaoviksen jälkeen, kaksosten todennäköisyys on 9% vs 1.5% normaalisti. Ei vieläkään superkorkea, mutta...

Takaisin