Miulla ei onneksi ole varsinaista paniikkia omasta olosta niinkään, enemmän olen utelias ja tykkään tehdä testejä
Tietty oireiden vähennettyä on ollut sellainen "liian hyvä ollakseen totta" -olo mutta ne on vaan niitä huonompia päiviä. En ollut itse tämmöinen testihössöttäjä aiemmin mutta km jälkeen halusin vaan varmistaa että raskaushormonia on, edellinen päättynyt raskaus oirehti juuri niin että tuli liian normaali olo ja oireet päättyivät. Missään tapauksessa ei kannata stressata omasta olostaan vaan elää suht normaalia elämää raskaus huomioonottaen 
Tietty oireiden vähennettyä on ollut sellainen "liian hyvä ollakseen totta" -olo mutta ne on vaan niitä huonompia päiviä. En ollut itse tämmöinen testihössöttäjä aiemmin mutta km jälkeen halusin vaan varmistaa että raskaushormonia on, edellinen päättynyt raskaus oirehti juuri niin että tuli liian normaali olo ja oireet päättyivät. Missään tapauksessa ei kannata stressata omasta olostaan vaan elää suht normaalia elämää raskaus huomioonottaen 
Tuo ylempi testi on eilisen ekasta. Liuskatkin näyttää tasavahvoilta..

t. Yksi uusavuton joka ei osaa edes muokata tekstiä oikein 

Kauhee piina kyllä on. Ehkä vasta niskaturvotusultran jälkeen voi vähän huokaista, jos sinne asti edes päästään. Rakenneultrasta puhumattakaan. En haluaisi joutua siihen 5%:n ryhmään, joka saa keskenmenon kahdesti peräkkäin. On niin hanurista jos taas
Toivottavasti molemmat saadaan terveet vauvat näistä!