Testikuvat

Toivottavasti molemmat saadaan vauvat näistä plussista! :happy: Ajattelitko testata vielä uudestaan vahvistuuko?

Niinpä, toivon sairaasti että meitä kumpaakin nyt onnistaisi!!

Sain eilen sen 2-3 digiin, eli ensi viikon ti tai ke aion testata vielä yhden digin. Ja kaksi rfsu:n perustikkua on lisäksi jäljellä, ne tässä välissä. Mulla loppui tuhru vasta eilen, eli kyllä pakko tsekkailla vahvistuuko yhä.
 
Mulla 5+4 näytti vielä 2-3 viikkoa. Mutta kävin katsomassa edellisen kierroksen, niin silloin pärähti 3+ vasta 6+0. Ei paniikkia, ei paniikkia..
 
Hurraa!!! :happy: Mitkä päivät?
Tänään 5+0. Mietin uskallanko testata "heti kun voi", mutta aattelin et jos näyttää 2-3 niin hyvä syy käyttää vika digi viikonloppuna vaikka :hilarious: Se jäi nyt kuitenkin toimeettomaksi :grin

Jokaisella nousee omaan tahtiin, niin jospa sullakin Menninkäinem näyttää myöhemmin vaan niin kuin edelliskerrallakin ollut :Heartred Ei vielä paniikkia!!
 
Joo, onneksi on toi vastaava kokemus jo aiempaa, niin ei samalla lailla paniikki iske. Silloin kyllä iski :rolleyes: Onkohan meille tulossa nyt siis samaa sukupuolta :pompus:
 
Niinpä, toivon sairaasti että meitä kumpaakin nyt onnistaisi!!

Sain eilen sen 2-3 digiin, eli ensi viikon ti tai ke aion testata vielä yhden digin. Ja kaksi rfsu:n perustikkua on lisäksi jäljellä, ne tässä välissä. Mulla loppui tuhru vasta eilen, eli kyllä pakko tsekkailla vahvistuuko yhä.

Niin miekin! Eikä voi olla niin huono tuuri ettei kumpikaan saisi :happy: Sulla sentään ei tullut hyytymää, niin toivon mukaan kaikki hyvin!
 
Mulla 5+4 näytti vielä 2-3 viikkoa. Mutta kävin katsomassa edellisen kierroksen, niin silloin pärähti 3+ vasta 6+0. Ei paniikkia, ei paniikkia..

Mäkin menin ostaa viikkonäytöllisen testin :bag: mies meinas ostaa koko hyllyn testit, kun sanoi et kuitenkin mä niitä tuun käyttää vielä lukemattomat. :hilarious: Tehtiin kompromissi et 4 puikkotestiä (tänä aamuna testiviiva vahvempi kuin kontrolli!) ja se yks digi. Onhan tää vähän tämmöstä..... :grin mut jos lauantaina sen viikollisen tekis. Mul sillon 6+0
 
Mulla 5+4 näytti vielä 2-3 viikkoa. Mutta kävin katsomassa edellisen kierroksen, niin silloin pärähti 3+ vasta 6+0. Ei paniikkia, ei paniikkia..

Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin kuten viimeksi! :) Itsekään en usko saavani 3+ heti 5+0. Ehkä reilun viikon päästä testaan 5+5 tai 5+6.
 
Mäkin menin ostaa viikkonäytöllisen testin :bag: mies meinas ostaa koko hyllyn testit, kun sanoi et kuitenkin mä niitä tuun käyttää vielä lukemattomat. :hilarious: Tehtiin kompromissi et 4 puikkotestiä (tänä aamuna testiviiva vahvempi kuin kontrolli!) ja se yks digi. Onhan tää vähän tämmöstä..... :grin mut jos lauantaina sen viikollisen tekis. Mul sillon 6+0

Tiedän tunteen, tänään saapui paketti ja siinä paljon testejä, joilla voin seurata vahvistuuko viiva :happy: Ainakin jos ei tule vuotoa, niin voin verrata edelliseen kertaan, onko paremmat viivat samoilla dpo:illa. Se kun meni kesken, niin jos nyt nousee paremmin, oon turvallisemmin mielin. Tuli ostettua tänään myös pari apteekin ultraa :happy:
 
Heh, oli pakko testaan vielä apteekin puikkotestillä :hilarious:
Kyllä sieltä ne viivat pärähti ihan heti, toinen olikin kontrollia tummempi :grin eli tasavahvat saatu, jospa lopettaisin testit tähän :playful: paitsi se toinen digi vielä tekemättä, kun en uskalla tehä sitä :nailbiting: :grin

Niin ja mulla tosiaan jo 6+3 :grin
 

Liitteet

  • IMG_20200925_054701.jpg
    IMG_20200925_054701.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 15
Muokattu viimeksi:
Heh, oli pakko testaan vielä apteekin puikkotestillä :hilarious:
Kyllä sieltä ne viivat pärähti ihan heti, toinen olikin kontrollia tummempi :grin eli tasavahvat saatu, jospa lopettaisin testit tähän :playful: paitsi se toinen digi vielä tekemättä, kun en uskalla tehä sitä :nailbiting: :grin

Vau, onnea! Komeet viivat on :happy::playful:
 
Täällä itsellä tutkimus viivojen vahvuudesta verrattuna viime raskauteen, joka meni kesken. Silloin tein samat testit (apteekin ultra ja one stepin ohut liuska) dpo20 aamun ekasta ja tänään tein dpo19/4+5 samat.

Viivat eivät kyllä ole vahvat näille dpo:ille, mutta paljon vahvemmat kuin viimeksi. Ainakin tämä on lähtenyt näiden perusteella paremmin käyntiin. Silloin liuskaan en saanut oikein mitään näkyvää. Toki kiinnittyminen on voinut tapahtua eri aikaan. Tääkin aikanaan selvinnee miksi mulla niin hitaasti vahvistuu viivat, että onko normaalia vai vahvistuisiko normaalissa raskaudessa paremmin. Aamun eka ei kyllä varmasti ole itselle se paras testivirtsa.

20200925_062943.jpg
 
Kyllä uskaltaa:happy:
Musta tää apteekin oma on muutenkin paras testi. Ei oo mulla koskaan turhia näytellyt ja vahvistunutkin kuten pitää. Onnittelut :angel7:Heartred
Eli jos oon ollut epävarma, testaan joko apteekin omalla tai digillä :)
Pidän kyllä myös pc:n testeistä, joita saa ihan kaupoista. Välillä ne antaneet kyllä viivanpaikkaa, mutta tässä raskaudessa sain niillä aiemmin kuin herkillä värilliset viivat!

Hitto ei pitänyt lainata omaa tekstiä :hilarious:
Voi morjens taas :laughing002 t. Yksi uusavuton joka ei osaa edes muokata tekstiä oikein :grin
 
Tein testin vielä eilen ja nyt aamulla. Alla kuvassa siis dpot 13, 14, 15, 17, 18. Dpo 16 tein digin.

Usko alkaa heräillä kun vahvistuvat moninkertaista vauhtia vs. km-raskaus. Vielä yksi tikku jäljellä, ehkä sunnuntaina. :joyful: Jos siis pystyn odottamaan...

Testihulluna ihanaa nähdä teidän kuvia, lisää näitä!!!
 

Liitteet

  • 20200925_075407.jpg
    20200925_075407.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 12
Täällä on muitakin testaajia :bag: Itse testasin vaihteeksi eilen CB:n pikatestillä todella selkeän plussan (se pystysuora viiva oli paljon tummempi kuin vaakasuora) ja tänään 5+0 viikoilla sain CB:n viikkonäytölliseen testiin 2-3viikkoa o_O Mutta mie olenkin hullu testaajanainen joten saatan testailla vielä pari kertaa että varmasti uskon että raskaus on ja pysyy :bag:
 
Eilen testasin iltapissasta ovistestillä ja revin myös digin auki. Tuossa nuo dpo:t merkitty. Viimeksi dpo24 oli ehkä yhtä vahva kuin nyt dpo18. Paitsi tuo yksi viiva on kyllä vahvempi silloin kesken menneessä dpo24. :rolleyes: 3+ tuskin ihan heti tulossa..

20200924_191253.jpg
 
Mä haluisin kuitenkin muistuttaa kaikkia testien kanssa panikoivia, ettei ne aina kerro koko totuutta. Joskus hcg erittyy osalla huonommin virtsaan kuin vereen ja kaikki ei saa ikinä tasavahvoja viivoja ja silti raskaus on normaali, kestäen loppuun saakka. Tuo hcg on todella yksilöllinen, voi nousta arvioitua hitaammin ilman, että olisi epänormaalia. Ja näitäkin tarinoita on paljon, kuin myös niitä, ettei kaikki ole ok ja paniikki on päällä digien viikoista ja raskaudet päättyvät keskenmenoon.

Toki tunnistan itse myös hienoista panikointia testien suhteen, mutta halusin vain sanoa tämän, että oireettomuus tai testien viivojen vahvuus ei välttämättä kerro mitään raskauden pysyvyydestä. :)
Mutta jos viivojen seuraaminen rauhoittaa, kannattaa sitä sitten tehdä :) Itellä oli päinvastoin ja auttoi kun pystyi keskittymään vaan oleelliseen, en edes tiedä enää kpstä tai dposta mitään kun kiertokin oli mitä oli :hilarious:
 
Takaisin
Top