Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mukavasti vahvistunut viiva kyllä Hildur!View attachment 93677
Tälläisiä on tullut viime päivinä katseltua hymyssä suinHauskaa on ollut seurata viivan kehittymistä, vaikka eihän se taida ihan virallisen pätevää touhua olla
![]()
Toivottavasti pieni jaksaa pysyä mukana!Hyvin on vahvistunut Hildur! Mulla menee tuolla sun 3+5 tuntumassa vahvuus, vaikka tänään pitäisi olla samoin 4+0. Mietin, että olikohan mun eka testi jotenkin viallinen, kun siitä tuli niin vahva viiva ja sitten seuraavat haaleampia (mutta ne sitten taas selvästi päivä päivältä vahvistuen kylläkin)kyllä jännittää alkaako vuoto!

Hyvin on vahvistunut Hildur! Mulla menee tuolla sun 3+5 tuntumassa vahvuus, vaikka tänään pitäisi olla samoin 4+0. Mietin, että olikohan mun eka testi jotenkin viallinen, kun siitä tuli niin vahva viiva ja sitten seuraavat haaleampia (mutta ne sitten taas selvästi päivä päivältä vahvistuen kylläkin)kyllä jännittää alkaako vuoto!

En olisi yhtään huolissaan! Ihan ekasta raskaudesta sain leffaviivat heti, muuten on ensin ollut haaleita jotka vahvistuneet ja myöhemmin selvinnyt että olen testannut vaan ajoissa (eli hedelmöittyminen tapahtunut ajateltua myöhemmin), mutta testi silti näyttänyt jo plussaa :)En ole ihan varma, mitä ajatella, kun nyt pitäisi olla 4+2, mutta voi nyt olla vasta 4+0, mutta siinä tapauksessa eka haamu olisi tullut todella aikaisin, kun tuli viikko sitten... Mutta katsellaan ja odotellaan, ehkä loppuviikosta toinen, jos ei malta odotella ensi viikkoon asti
View attachment 93761
Mäkin tein vielä yhden testin. Olkoon se nyt viimeinen toistaiseksi, kunnes jotain tsekataan verikokeella tai ultralla :)