Testikuvat

Tänään ehkä hailakampi viiva kuin eilen. Toivottavasti seuraavat pari päivää olisi tummunut :nailbiting:
 
20200913_082054.jpg
Tälläisiä on tullut viime päivinä katseltua hymyssä suin:happy: Hauskaa on ollut seurata viivan kehittymistä, vaikka eihän se taida ihan virallisen pätevää touhua olla:rolleyes:
 
Hyvin on vahvistunut Hildur! Mulla menee tuolla sun 3+5 tuntumassa vahvuus, vaikka tänään pitäisi olla samoin 4+0. Mietin, että olikohan mun eka testi jotenkin viallinen, kun siitä tuli niin vahva viiva ja sitten seuraavat haaleampia (mutta ne sitten taas selvästi päivä päivältä vahvistuen kylläkin) :scratch kyllä jännittää alkaako vuoto!
 
Hyvin on vahvistunut Hildur! Mulla menee tuolla sun 3+5 tuntumassa vahvuus, vaikka tänään pitäisi olla samoin 4+0. Mietin, että olikohan mun eka testi jotenkin viallinen, kun siitä tuli niin vahva viiva ja sitten seuraavat haaleampia (mutta ne sitten taas selvästi päivä päivältä vahvistuen kylläkin) :scratch kyllä jännittää alkaako vuoto!
Toivottavasti pieni jaksaa pysyä mukana! :dummy:
 
Hyvin on vahvistunut Hildur! Mulla menee tuolla sun 3+5 tuntumassa vahvuus, vaikka tänään pitäisi olla samoin 4+0. Mietin, että olikohan mun eka testi jotenkin viallinen, kun siitä tuli niin vahva viiva ja sitten seuraavat haaleampia (mutta ne sitten taas selvästi päivä päivältä vahvistuen kylläkin) :scratch kyllä jännittää alkaako vuoto!

Eihän noista testeistä varmaksi voi mennä sanomaan. Tänään tuossa tikkutestissä minullakin hailakampi viiva, kuin apteekin omassa. Mietin et olisko vähän viallinen.
Alussa ollaan molemmat! Täytyy jaksaa uskoa vaan, että pysyy mukana :Heartpink
Ostin kyllä digin, teen reilumman ajan päästä mikäli kaikki vaikuttaa olevan ennallaan.
 
Noissa on kyl ihmeen paljon laatuvaihtelua. Mä testasin kaksi saman paketin PC:tä rinnakkain, kun näyttivät niin omituisilta heti lähtiessä. Molemmissa paketista ottaessa semmoinen punainen värikerrostuma siellä upotuspään puolella vahvikkeen alla. Toinen oli hailurampi, toinen vahvempi. Ei tunnu eksaktia tiedettä olevan tikkujen kans :whacky011
 
Kuukautisten pitänyt alkaa 12.9 ja testi näyttänyt 13.9 tuolta aamuvirtsasta ja iltavirtsasta otettuna.

Tänään piti vielä uudestaan tehdä testi, kun en meinaa uskoa silmiäni☺️
 

Liitteet

  • Snapchat-1914318462.jpg
    Snapchat-1914318462.jpg
    9.4 KB · Katsottu: 27
  • Snapchat-227077757.jpg
    Snapchat-227077757.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 27
En ole ihan varma, mitä ajatella, kun nyt pitäisi olla 4+2, mutta voi nyt olla vasta 4+0, mutta siinä tapauksessa eka haamu olisi tullut todella aikaisin, kun tuli viikko sitten... Mutta katsellaan ja odotellaan, ehkä loppuviikosta toinen, jos ei malta odotella ensi viikkoon asti :happy:

IMG_20200915_073759.jpg
 
Mäkin tein vielä yhden testin. Olkoon se nyt viimeinen toistaiseksi, kunnes jotain tsekataan verikokeella tai ultralla :)
 

Liitteet

  • 206D2CD4-2690-440C-8C89-D9273FF2388E.jpeg
    206D2CD4-2690-440C-8C89-D9273FF2388E.jpeg
    36.2 KB · Katsottu: 36
En ole ihan varma, mitä ajatella, kun nyt pitäisi olla 4+2, mutta voi nyt olla vasta 4+0, mutta siinä tapauksessa eka haamu olisi tullut todella aikaisin, kun tuli viikko sitten... Mutta katsellaan ja odotellaan, ehkä loppuviikosta toinen, jos ei malta odotella ensi viikkoon asti :happy:

View attachment 93761
En olisi yhtään huolissaan! Ihan ekasta raskaudesta sain leffaviivat heti, muuten on ensin ollut haaleita jotka vahvistuneet ja myöhemmin selvinnyt että olen testannut vaan ajoissa (eli hedelmöittyminen tapahtunut ajateltua myöhemmin), mutta testi silti näyttänyt jo plussaa :)
 
IMG-20200911-WA0004.jpeg IMG_20200915_133836.jpg
Ekassa RFSU:n herkkä 4+2, josta mietin, että onkohan tää haamu, vai nyt se kuuluisa rfsu:n viivanpaikka, toisessa apteekin testi tänään 5+0, josta ei voi kyllä enää erehtyä :grin

Todellisuudessa viikkoja varmaan vähemmän, kun mulla on pitkät kierrot, n. 32-36 päivää, mut meen samalla, miten neuvola laskis.
 
Tulin juuri töistä Apteekin kautta ostamassa taas uutta testiä, tällä kertaa Clearbluen digitaalista. Kolmas päivä putkeen nyt, kun teen näitä testejä ja olisi varmaan nyt jo pakko uskoa tähän raskauteen, huomenna en enää osta
 

Liitteet

  • Snapchat-2075181447.jpg
    Snapchat-2075181447.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 36
Takaisin
Top