Testikuvat

Ensinnäkin, mulla tuli kyllä myös Tirlitan heti kaksoset mieleen! :hilarious: Toiseksi, tuu tänne toukokuisiin niin mun ei tarvii olla juniorein (31.5.) vaan sit sä voisit aina sinetöidä viikkopoksautukset mun ja Mamiliksin perään tyylikkäästi.

Mulla on myös iskenyt kaksospelko vähän. Nyt kun molemmat keltarauhaset on käynnissä yhä, mun alusta alkaen epäilemä tuplaovis on alkanut vaikuttaa todennäköiseltä. Ja luin just artikkelin et jos tekee pos. testin tuplaoviksen jälkeen, kaksosten todennäköisyys on 9% vs 1.5% normaalisti. Ei vieläkään superkorkea, mutta...

Esikoisen la oli aikanaan 30.5 ja hengailin toukokuisissa, niinkuin arvata saattaa niin syntyi kesäkuisten puolella. Eli jos nyt meen kesäkuisiin niin syntyy sit toukokuussa? :p

Voin vaan kuvitella ton miehen reaktion jos meille pärähtäisi tuplat. Tää kakkosen yritys oli niin hirveän väännön takana että varmaan pyörtyisi silkasta järkytyksestä:smiley-ashamed004

musta tuntuu että mulla on ehkä ollut tuplaovis myös, molemmilla puolilla meinaa nippailee mutta se voi toki olla myös kysta! Keräilen niitä nykyään joka kierrossa...
 
Ei siis tullut ollenkaan viikkoja millään viiveellä. Mutta tää sisältö (2pv sitten ja tänään) antaa sentään vähän toivoa kehittymisestä:

IMG_20200928_071352.jpg

Haaleat toki nuokin näille viikoille, kun ovis kahden päivän tarkkuudella tiedossa ja eka plussa olisi tullut dpo9 näilläkin la-laskelmilla (eli ovis ei ole voinut oikein olla tyyliin viikkoa myöhemmin), mutta toivotaan :)
 
Ei siis tullut ollenkaan viikkoja millään viiveellä. Mutta tää sisältö (2pv sitten ja tänään) antaa sentään vähän toivoa kehittymisestä:

View attachment 94211

Haaleat toki nuokin näille viikoille, kun ovis kahden päivän tarkkuudella tiedossa ja eka plussa olisi tullut dpo9 näilläkin la-laskelmilla (eli ovis ei ole voinut oikein olla tyyliin viikkoa myöhemmin), mutta toivotaan :)

Turhaan varmaan stressaat, varmasti se sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin :happy: Itse sain kesällä siinä kesken menneessä 3+ tosi myöhään joskus 6+. Testasin 5+3 tai 5+4 eikä tullut. En tiedä mikä on itselle normaalia, mutta 3+ kun tuli, oli viivat tällaiset. Että sun on niin lähellä. Varmaan parin päivän sisällä sulla viimeistään 3+. Ja mikä tuota testiä vaivasi? :sad001

20200928_074348.jpg
 
Itsellä tänään tällaista! Viimein alkaa olla tosi vahvaa viivaa sekä puikossa että liuskassa :happy: Toivo elää, kesken menneessä hcg nousi testien perusteella selkeästi huonommin. Tänään 5+1/dpo22/kp37. Muoks.. arkistosta löysin saman merkkisen testin, jonka tein kesän raskaudessa ja joka on myös dpo22. Ihan selkeä ero tummuudessa.
 

Liitteet

  • 20200928_073819.jpg
    20200928_073819.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 15
  • 20200928_074115.jpg
    20200928_074115.jpg
    7.5 KB · Katsottu: 14
  • 20200928_073907.jpg
    20200928_073907.jpg
    19 KB · Katsottu: 16
  • IMG_20200617_153147.jpg
    IMG_20200617_153147.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 15
Muokattu viimeksi:
Hauska lukea milloin kukakin saanut millaista viivaa, kun itehän sain testiin plussa haamulaisen vasta kp 36 :playful: Siitä se omia aikojaan sitten vahvistui, mutta mulla on ovulaatio ollut aika satavarmasti myöhään, kun en testillä saanut kiinni :hilarious:

Menninkäinem, ompa kummallisesti käyttäytynyt digi :sad001 Mutta jospa se 3+ sieltä vielä tulisi :smiley-angelic001
 
Mulla on elämässäni ollut jo varmaan kolme digiä, kun mennyt näin pieleen, pari ilmoitti jotain erroria tms viime raskaudessa. Käyttäjässähän ei voi olla mitään vikaa :grin

Joo, näytti nousevan vielä hormonit, että sinällään positiivista. Toivottavasti ei vain käy juuri niin, että näin hidas kehitys tarkoittaa sitä, että joku on pielessä tai menee myöhemmin kesken.
 
Hauska lukea milloin kukakin saanut millaista viivaa, kun itehän sain testiin plussa haamulaisen vasta kp 36 :playful: Siitä se omia aikojaan sitten vahvistui, mutta mulla on ovulaatio ollut aika satavarmasti myöhään, kun en testillä saanut kiinni :hilarious:

Menninkäinem, ompa kummallisesti käyttäytynyt digi :sad001 Mutta jospa se 3+ sieltä vielä tulisi :smiley-angelic001

Niin eri aikaan voi olla ovulaatiokin, että vaikee vertailla. Sullakin varmaan laskettu aika siirtyy myöhemmälle, jos on monen päivän heitto kuukautisista laskettuna :happy: Itsellä myöhäisin ovis ollut yhdessä kierrossa kp25 tienoilla.
 
Mulla on elämässäni ollut jo varmaan kolme digiä, kun mennyt näin pieleen, pari ilmoitti jotain erroria tms viime raskaudessa. Käyttäjässähän ei voi olla mitään vikaa :grin

Joo, näytti nousevan vielä hormonit, että sinällään positiivista. Toivottavasti ei vain käy juuri niin, että näin hidas kehitys tarkoittaa sitä, että joku on pielessä tai menee myöhemmin kesken.

Laita palautetta, sen verran kalliita nuokin testit on :happy: En usko että olisi epänormaalia tuo kehitys, jos aiemminkin oot myöhään saanut 3+. Toki ymmärrän että stressaa. Ihmettelen välillä itseäni, että miksi oonkin näin luottavainen tästä raskaudesta vaikka oli se vuoto. Näin untakin, että olin viimeisillään ja synnytyssupistukset alkoivat jossain ruokalassa. Viime raskaudessa näin unta vuodosta. Istuin vessassa sinisen sankon päällä, joka oli täynnä verisiä tamponeja ja vessapaperia. Sehän menikin kesken kuten uni ennusti :sad001
 
Ei siis tullut ollenkaan viikkoja millään viiveellä. Mutta tää sisältö (2pv sitten ja tänään) antaa sentään vähän toivoa kehittymisestä:

View attachment 94211

Haaleat toki nuokin näille viikoille, kun ovis kahden päivän tarkkuudella tiedossa ja eka plussa olisi tullut dpo9 näilläkin la-laskelmilla (eli ovis ei ole voinut oikein olla tyyliin viikkoa myöhemmin), mutta toivotaan :)

No ei antanut digi täälläkään toivottua tulosta :laughing002 Ei antanut kuin 2-3, vaikka viivat oli näin tummia.. Ylin tänään dpo24 / 5+3, keskellä 6+ jotain kun antoi 3+ (kesken meni). Alimmaisena viime viikolta dpo 18, kun antoi 2-3.. En osta digiä enää tähän raskauteen, kyllä tää osaa ilman sitäkin mennä kesken jos on mennäkseen..

20200930_081222.jpg
 
No onpa kyllä epämääräistä, noin vahvat viivat kuitenkin!
 
No onpa kyllä epämääräistä, noin vahvat viivat kuitenkin!

Digit ei taida tykätä musta, se dual hormonekaan ei ikinä oo antanut vilkkuvaa naamaa. Pelkästään niitä ympyröitä ja sen pysyvän hymynkin ihan viime tipassa :rolleyes: Että antaapa olla sitten, kun mun hormonit ei taida käyttäytyä normaalisti. Joko tää on normaalia mulle tai sitten on menossa taas kesken. Viivat ovat tosin huomattavasti paremmin kehittyneet tässä raskaudessa, niin toivo elää vielä.
 
Mä varmaan teen vielä huomenna testin, kun ois yks pregcheck jäljellä :) oon kyllä jo saanut kontrolliviivaa tummemman testiviivan, mutta eihän sitä testiä nyt käyttämättä voi jättää! :grin
 
Takaisin
Top