Testejä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JW, mulla oli samalla testillä dpo 15 ihan samanlaiset leffaviivat. :D Ja se oli kanssa mun viimeinen rv-testi. Toki sen jälkeen hankin vielä digin. :)

Tänään aamulla iski kyllä paniikki kun tein viimeisen digitestin kaapista pois. Noh, se näytti samaa tulosta kuin kolme viikkoa sitten, eli raskaana 1-2 viikkoa...!? Nyt siis rv5+4 kuukautisista. Mitä pitäisi ajatella vai unohtaa koko hemmetin testi?

Käy verikokeissa, saa ainakin varman tiedon että kaikki on ookoo

Jetsu; saattaahan olla myös, että raskaushormonit on noussut niin korkealle, että digi näyttää väärin. Kuulemani mukaan niin voi käydä ja siksi digillä ei saisi parin ekan viikon jälkeen testailla... :wideyed:

Luin kans kyllä että jos on 6+ viikoilla niin saattaa antaa korkean hormonipitoisuuden vuoksi vääriä viikkoja. Mutta kun olen vasta 5+ viikoilla... Voihan olla että mun on silti hormonit jo korkealla, yksilöllistä kai sekin..

Yksilöllistähän se. Jossain oli joskus taulukko hcg-pitoisuuksista eri raskausviikoilla, ja hajonta oli tosi suurta, eli voi vaihdella paljon eri ihmisillä. Mutta mielenrauhan vuoksi, voithan Jetsu pyytää lähetteen verikokeeseen. :happy:

amorous03 älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mullakaan ei noussut digitestin mukaan hcg:t kunnolla mutta tänään näin ultrassa sykkivän sydämen. Pyydä lähete verikokeisiin tai jos mahdollista hakeudu ar-ultraan..?

Amorous03 ja Jetsu; anteeksi molemmille, osoitin kommenttini Jetsulle vaikka piti mennä Amorousille... :smiley-ashamed008

Liuskoihin mäkin luotan, digitestin tein, että osaisin arvata hedelmöittymisajankohdan, mutta en osannu. :wink Tein tänään rsfu:n liuskatestin, oon jemmannut sen kaappiin, kun oon niillä saanut vaan hailakoita haamuja, jotka on ollu negoja. Nyt se anto leffaviivat. :wideyed: tän päivän puolella rv 5+5. Neuvolan mukaan.

Jos olet puhelimella, niin paina + ja oikeasta yläreunasta kolmea pistettä. Pitäisi lukea attach picture.

c2fb99fc2799c3e9d4b03c0ea479ecba

Osasinpas!
Ylhäällä siis eka testi ja alhaalla seuraavan aamun
Edit
Ja tais olla kp30 tuo eka testi

Joo tiedän et ei sais verrata eri merkkisiä testejä toisiinsa mut eilen oli jo melkein leffaviivat!!! Ylempi on ovistesti minkä huvikseen testasin ja alempi r-testi. Eilinen huono olokin hävis mut viimeks oli alkuun myös et välillä vaan huono olo nyt 4+6 eli ens viikolla testaan vielä digin.... Ei ois pitäny mennä tekee testejä enää ollenkaa ja lukee huoli-ketjua. Eiköhän se paha olo sieltä vielä palaa tänää...

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    717.1 KB · Katsottu: 78
Ihanaa!!! Tervetuloa!!! Mun on varmaa pakko lähtee sitteriin ostaa vainoharhasena noita pc testejä.... Iso kasa saa niillä testata mielenrauhaa....

Onko toi se frsu testi??? Joka näyttää vasta kun on 50 yksikköä???

Mira83 mulla tuli kanssa tuolla Sofin testillä samamnoinen viiva, ku sulla mut PC:ssä oli kyl jo paaaljon tummempi viiva.. Vaik ei sais vertailla eri testejä toisiinsa. :wink

Takaisin