Testejä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei. Mä liityn nyt varovasti mukaan tänne :happy: tän testin jälkeen sitä ehkä jo rupee uskoo et meille taitaa tulla taas tammikuinen vaavi :happy:

Liitteet

• 2016-05-14 10.24.55.jpg
    2016-05-14 10.24.55.jpg
    357.6 KB · Katsottu: 71
Onnea uusille plussanneille!!! Tervetuloa mukaan!

Huomenna teen vikan testin, silloin 5+0. Jännittää silti mikä tulos on, vaikka 2 positiivista jo tehty. Toivottavasti olis vahvistunut.

7a7d4cc6b61e438363d8de472866aea2
5+0, viimenen testi :D

Tää himotestaaja testas digillä tänää 2-3 mut oviksesta laskien on vasta 5+0 menkoista 5+ 3 niin eikö ookin normaalia. Vähänkö tää raskaana olo tulee kalliiks :rolleyes: mä käyn tänää vielä hakee yhen digin niin ylihuomenna tulee 3+

Mitäs noi digit maksaa? Et josko ois varaa yhteen sellaseen :D

Eihän se digin viikkonäyttö mikään 100 % varma ole.

Mä oon tehnyt molemmista raskauksista tasan kaksi testiä: ekasta tein toisen liuskatestin, koska eka oli superhaalea ja niitä oli kaapissa useampi. Tästä toisesta tein liuskatestin jälkeen digin, koska ei ollut mitään tietoa viikoista (kuukautiset ei koskaan ehtineet alkaa, imetän vielä esikoista). Digi näytti 2-3 viikkoa, ens viikolla meen ultraan tarkempaa määritystä varten.

Tuplapaketti on 20€+ ja yks testi 15€+ ehkä mä ostan vielä sen tuplapakkauksen....
Okei kiitos. Tarvii varmaan oottaa että tulee rahaa koska tilillä on se 20€ :D mutta ehkä sellasen vois ostaa mikäli neuvolaan ei pääse tarkistaan enne ku isommil viikoil..

Ite testasin ensimmäisestä lapsesta yhden testin ja kuopuksesta löysin vaan kaapista vanhentuneen testin (vuoden vanha) mut koska se toimi ja oli digi niin en sit käyny edes ostaa tuoretta testiä ja pahoinvointikin vahvisti että raskaana ollaan:p ja tällä kertaa oli kaapissa yks tuore digi ja sehän näytti 2-3 vko:)

Takaisin