Testejä

Joo ei ovistestiä voi mitenkään verrata raskaustestiin, huoli pois :Heartred
 
Ja turha testailu lisää huolia, sain sen itse tällä viikolla kokea ! Kerran plussa niin luottaa siihen tai sitten käy labrassa varmistamassa :)
 
Ihanaa!!! Tervetuloa!!! Mun on varmaa pakko lähtee sitteriin ostaa vainoharhasena noita pc testejä.... Iso kasa saa niillä testata mielenrauhaa....

Onko toi se frsu testi??? Joka näyttää vasta kun on 50 yksikköä???
Ai mun testikö? Joo rfsu, lähdin eilen lähi kmarketista ostamaan testiä kun oli oireita. Eikä siellä ollut muuta.
 
testilöinen.jpg
Tässä tää mun viimeisin ja viimeinen testi alkuillasta ti 10.5, jolloin oli rv 5+5. :) Semmoset leffaviivat pärähti RSFU:n testiin, että katosi skeptisyys. :) Aikaisemmin olen ko. testillä saanut harmaita haamuja, jotka on tarkoittaneet negaa. Olin yhen tommosen testin jemmannut raivopäissäni viime raskaudesta kylppärin kaappiin, mutta kyllä tuo testi ihan oikeaa positiivista näyttää, mikäli aihetta on. :) Eikä ehtinyt pissa edes kontrolliviivaan saakka, kun testiviiva alkoi helottamaan ihan punasena. :)
 
40ea492e63e197264ac98b8398ea3618
onhan se eilisestä vahvistunut! 4+5 ❤ vielä apteekin testi kaapissa, sit loppuu testailu :D
 
Ai kauhee ei ois pitäny lukee näitä :D oon tehny vaan yhen rfsun testin.. Nyt sit mietin et pitäiskö kuitenki vielä varmistaa.. :D
 
Nonni, ei kaikki himotestaajia :wink Ja kaikki ei varautunut pitkään yritykseen ostamalla raskaus- ja ovistestejä koko kylän tarpeiksi :smiley-ashamed005
 
Tein tuon kp 29/28 viime viikon maanantaina ja nyt menossa vk 5+5. :) Täällä mennään siis vaan yhdellä testillä vaikka aina ku apteekin ohittaa nii miettii et pitäiskö kävästä hakemassa vielä pari varmuudeksi :D
 
Okei ehkä mä nyt vaan oottelen sitä ultraa sit :D edellisessä taisin tehä kaks testiä..
 
Testasin 6.5. Rfsun testipuikolla, jonka näyttää plussan jo 4 päivää ennen odotettuja menkkoja. Mulla oli silloin kp 26/28. En tehnyt aamupisusta. Plussaviiva tuli, mutta aika haaleana. Samana päivänä testasin Apteekin omalla ja plussa tuli siihenkin, ehkä jopa hieman näkyvämpi, vaikka ei pitäisi olla noin herkkä testi. Tuo 6.5. Oli dpo 12 (tai13). 24.5. Olin siis oviksen bongannut.

Tein vielä varmistustestin maanantaina 9.5., kun kp 29/28 ja menkat virallisesti myöhässä nykyisten kiertopäivien perusteella. Selvä plussa tuli.
 
Takaisin
Top