Testejä

Jos vaikka minä aloitan :) Dpo 9 sain selkeän haamun mutta se ei tietenkään näy kameraan... Ja testinä PC.

13073169_1006640402718445_1001360390_o.jpg
 
Muokattu viimeksi:
_20160427_134138.JPG

Kp26/29 - Dpo10. Testinä Predictor express (näyttää 99% varman tuloksen kuukautisten oletettuna alkamispäivänä). Viiva ilmestyi testiajalla.

Seuraavan kerran testaan sunnuntaina jos/kun menkat päivän myöhässä :shy:
 
Mä tein tänään päivällä Clear Bluen digitestin, kun tahdoin saada osviittaa viikoista. Niitä tuli paketissa kaksi, eli ehkä huomenna aamulla teen toisen. Mutta tänään testi siis sanoi, että raskaana 2 - 3 ja elettiin tuohon aikaan iltapäivää... testi.jpg

Kai se on vaan uskottava, että raskaana tässä ollaan. :D
 
Joo toissapäivänä tein eri merkin testillä, joka oli myös haalea, mutta kuitenkin selvä plussa. Edellisessä raskaudessa testissä näkyi jotain vasta kun menkat oli kolme päivää myöhässä.
 
Mä tein ekan Clearbluen digitaalisen pe 22.4 ja silloin näytti raskaana 1-2. Siitä on nyt jo melkein 2 viikkoa ja testi näytti vasta viikkoja 2-3. Tänään on rv 5+4 oviksesta laskettuna ja testin pitäis näyttää 3+. Nyt oon huolestunu että onkohan kaikki hyvin jos hcg ei nouse kunnolla. Tiedän että istukkahormoonitasot on tosi yksilöllisiä mutta siltikin pelottaa.. Miksi en tehny pelkkiä liuskatestejä ja ollu tyytyväinen?!
 
Ne hormonitasot nousee eri ihmisillä eri lailla. :) Clear bluella 3+:n saamiseen voi mennä jo 6+ viikkojen puolelle. Mun sisko ei koskaan saanut toista odottaessa edes kunnollisia plussia testiin, eli huoli pois. Eli ei kannata mistään digitestistä huolestua. Se testi ei kuitenkaan ole 100% tarkka viikkojen suhteen. Teitkö tuon testin aamupissasta?

Mulla Clear blue näytti rv 4+6 aamulla näin:

Untitled.png

Ja vielä muokkaan... Ja toi digitesti tosiaan arvioi mun käsityksen mukaan viikot ehkä alakanttiinkin.
 
Muokattu viimeksi:
Pikkuinenmyy86 juu tein testin heti aamulla. Kiitos rauhoitteluista, eiköhän se tästä. En pysty asiaan kuitenkaan ite mitenkään vaikuttamaan, oli lopputulos mikä tahansa. Nyt vaan odotellaan ekaa ultraa!
 
Juu älkää hötkyilkö jos viivat haaleita.Mulla ekassa raskaudessa ei koskaan tullut vahvoja viivoja...vaikka siis testasin kun menkat oli kaksi viikoa myöhässä. Ja poika syntyi etuajassa ja käyrienmukaan kasvoi. Minulla vain hormoni nousee hitaammin kuin yleensä vaikka olisinkin raskaana :)
 
Teinkin sen digin aamulla, miten niin malttamattomana :-D 2-3 näytti eli ihan oikein :-) menkoista laskettuna 4+4 nyt :-)
 
Ens viikolla ehkä viel toinen ja toivotaan että näyttää kolmosta :-D
 
Takaisin
Top