Testejä

Niin ihania viivoja kaikilla :Heartred Itsekin piti vielä tunnin lirusta testata, ja hyvä viiva tuli :) Vaikka oli tosiaan vain tunnin ollut rakossa ja olin varmaan litran juonut vettäkin puolisen tuntia aiemmin.
 
Tein tänään vielä CB digitestin, näyttää raskaana 2-3 niinkun epäilinkin vaikka viikkoja kuukautisista (joita siis ei ollut) laskettuna olis 5+5. Ja tuon testin mukaan siis viikkoja olis 4-5 niinkun oon ajstellutkin koska km vuoto loppui 2vkoa vuodon alkamisen jälkeen eli ovis ei oo voinut olla "normaaliin" aikaan vuodon alkupäivästä laskien. Tajuatteko te tuon selityksen kun miehelle ei mee jakeluun :hilarious:

20.5.JPG
 
Mä tein kans tänään aamulla testin. Raskaana 2-3 näytti edelleen, mutta availin ja vertasin noihin aikasempiin liuskoihin niin oli jo todella paljon tummemmat viivat kuin viikko sitten testatessa (silloin myös 2-3) eli hormooni nousee. :) Nyt mietin, että pitäisikö kuitenkin se 3+ vielä yrittää saada ensi viikolla. :)
 
Oli taas pakko :D Tunnin laimeesta pissasta, viikkoja 4+5
 

Liitteet

  • 2016-05-21 08.10.41.jpg
    2016-05-21 08.10.41.jpg
    906.3 KB · Katsottu: 86
Oli vielä ihan pakko eilen :hilarious: Oli muuten ovistikku samanlainen myös oviksen aikaan :) 5+4 taisi olla.
 

Liitteet

  • 2016-05-28 08.48.20.jpg
    2016-05-28 08.48.20.jpg
    407.5 KB · Katsottu: 64
Tuo oli varmaan se 5. testi minkä tein, ennen ku alko tummumaan. Viikot n. 4+4 ku tein. :) varmmaan vielä testattava että näkkee vahvistumisen :D
 

Liitteet

  • 1464553945480.jpg
    1464553945480.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 70
Mun oli kans pakko viime viikolla tehdä yks liuskatesti, joka oli jäänyt jo edellisen yrityksestä kaappiin. Jotenkin on niin vähän oireita että epäilyttää koko homma. No kyllä siihenkin 2 viivaa tuli, vaikka eihän se tavallaan koko totuutta tilanteesta kerro. Vielä ois yks testi jemmassa....
 
ImageUploadedByVau Foorumi1465221178.364435.jpg
Mun oli pakko tehä testi ku alko jännittää huominen ultra nii paljon :D ja yhtä vahvat viivathan siihen heti tuli :) mut hassun haaleet viivat täs testis siis noi molemmat :D mut tää oliki joku superhalpa :D
 
Mä tein testin nyt lauantaina päivällä jolloin digi näytti 2-3 ja tänään aamulla 3+. :) neuvola sano et ois 6+4 mutta tosiaan ei varmuutta koska tää sai alkunsa ihan nuvaringistä huolimatta ! :eek: että meille on tulossa aika lottovoitto :)
 
Mä tein testin nyt lauantaina päivällä jolloin digi näytti 2-3 ja tänään aamulla 3+. :) neuvola sano et ois 6+4 mutta tosiaan ei varmuutta koska tää sai alkunsa ihan nuvaringistä huolimatta ! :eek: että meille on tulossa aika lottovoitto :)
Meillä kans esikoinen tuli pillereistä huolimatta :)
 
Näitä kattellessa tuli hinku käydä ostamassa testi. Tasan yhden testin oon tehny 4+5 viikolla, ja se oli selkee plussa vaikkei mikään leffaplussa ollutkaan. Jaksaiskohan sitä kipasta käymään kaupassa vielä..
 
Tänään päiväpissasta tehty viimenen testi, rv 5+6. :)on se vaan vahvistunu, ni ei ennää tarvihe ite testailla. Menis vaan viikot nopeemmin ni näkis ultrassa onhan kaikki hyvin. :D
 

Liitteet

  • 1465235702234.jpg
    1465235702234.jpg
    48.2 KB · Katsottu: 56
Takaisin
Top