Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitikin mennä tekemään digi. Tänään 5+0 ja tulos edelleen 2-3. Yksi testi vielä olisi. Nyt pitäisi sitten malttaa oikeasti odottaa muutama päivä ennen kuin uudelleen 3+ tavoittelee.
En ole vielä tehnyt. Kovasti se tuolla laatikossa polttelee. Tänään aamulla viimeksi taas googlailin ihmisten kokemuksia ja kyllä mä yritän ensi viikkoon sinnitellä. Maanantaihin nyt vähintään. Keskiviikko olisi jo hyvä saavutus.Mulla oli myös toissapäivänä 5+0 digistä 2-3, me mennään näköjään samoissa, kummallakin la 4.3
Nyt tässä pohdiskelen, että raaskisiko sijoittaa toiseen digiin. Ootko tehnyt jo uutta? Meinasin, että jos meinaa tehdä uuden niin koskakohan voisi jo realistisesti odotella sitä 3+ tulosta? Mulla meinaa oireet ovat nyt tällä hetkellä hyvin vähäiset...
En ole vielä tehnyt. Kovasti se tuolla laatikossa polttelee. Tänään aamulla viimeksi taas googlailin ihmisten kokemuksia ja kyllä mä yritän ensi viikkoon sinnitellä. Maanantaihin nyt vähintään. Keskiviikko olisi jo hyvä saavutus.
Ei mullakaan oireita ole parhaillaan pahemmin. Mutta yritetään nyt silti uskoa.
Laskekaa 10 päivän päästä siitä ekasta 2-3 tuloksesta. Koska 2-3 on nimimissää hcg 200, niin jos tuplaantuu joka toinen päivä niin oisko sit 3+ niin 20 000 hcgKiitos, näin mäkin siis yritän tehdä
Mutta kyllä tekee tiukkaa yrittää sinnitellä mahdollisimman pitkälle...
Tytön odotusaikana mulla muistaakseni oli paaaaljon selkeämmät oireet jotenka nyt kyllä vähän huolettaa. Pitää nyt vain yrittää malttaa mielensä koska kahta kauheampi paniikki siinä iskee mikäli vielä näyttää 2-3...
Vai miten mä sen laskin että varmasti olis se 20 000.. itellä se ois ollu tiistaina mutta koitin jo tänää ku viivat oli niin tummat liuskatesteias ni uskalsin ottaa riskinLaskekaa 10 päivän päästä siitä ekasta 2-3 tuloksesta. Koska 2-3 on nimimissää hcg 200, niin jos tuplaantuu joka toinen päivä niin oisko sit 3+ niin 20 000 hcg
View attachment 79727 tähän lopetan testailun! Rv5+1
Just katsoin tota sun liuskaa, että kontrolliin ei edes ole väriä enää riittänyt, kun testiviiva noin tumma.:) Mulla ei ollut edes tasavahvat 5+0 one stepissä. Pitääköhän huolestua. Tai ehkä pitää ostaa lisää vielä liuskatestejä.Vai miten mä sen laskin että varmasti olis se 20 000.. itellä se ois ollu tiistaina mutta koitin jo tänää ku viivat oli niin tummat liuskatesteias ni uskalsin ottaa riskin
ei one step 10 mullakaa oo tasavahva vaikka samasta pissasta sofi on niin vahva ja digi 3+! Maanantai kuulostaa hyvältä!Just katsoin tota sun liuskaa, että kontrolliin ei edes ole väriä enää riittänyt, kun testiviiva noin tumma.:) Mulla ei ollut edes tasavahvat 5+0 one stepissä. Pitääköhän huolestua. Tai ehkä pitää ostaa lisää vielä liuskatestejä.
Tein 27.6 digin johon tuli 2-3vk tulos.
Eli maanantai on hyvä päivä edelleenkin varmaan mun testata uudelleen.