Mua vähän kaihertaa kun tein eilen digitaalisen testin, vaikkakaan en kyllä aamupissasta, ja siihen tuli uudestaan vaan se 2-3 viikkoa (kuvaa ei tullut otettu), vaikka eilen olis jo 6+0, tai ainakin 5+6 pitänyt olla.
Myös kuumottaa kun oireet vähenneet. Pahoinvointia ei nyt ole enää ollut muutamaan päivään, vaikka välillä jotenkin kuvittelen että oisko vähän, mutta ei kyllä oikeastaan.
Viikonloppuna oli muutto ja kaikenlaista muuta stressiä nyt tässä päällä kans, niin tämä huolettaa. Huomenna eka lääkäri ja varhaisultra, selviää sitten enemmän varmaankin. Aika matelee, vaikka tekemistäkin ois vaikka ja kuinka.
Olin ajatellut töissä kertoa ainakin lähiesimiehelle ja lähimmälle työkaverille jo ekan ultran jälkeen, kun menee pakka sekaisin niin pahasti, että parempi varoittaa ajoissa. Mutta riippuu siis paljon siitä, mitä lääkärissä käy ilmi.
Sit ois ens viikonloppuna lähtö kolmeksi viikoksi Suomeen täältä keski-Euroopasta ja kun kerran on tilaisuus, tarkoitus kertoa vanhemmille ja ystäville kasvotusten.
Huh, vähän paljon meneillään.
Nyt tuli monen ketjun juttuja tähän, mutta saapi olla.
Tiedätkö, mulla oli ihan sama tilanne. Hyvin vähäisiä oireita ja välillä oireet olivat tyystin kateissa. Sitten vielä tein toiveikkaana digiin 5+6 ja se näytti 2-3vkoa. No siinähän ehdin melkoisen paniikin kehittää ja soitin terkalle, joka laittoi lähetteet hcg-mittauksissa. Siinä sitten hyvin nopeasti oireetkin palailivat ja mittaus tulokset olivat korkeat ja nousivat normaalisti. Nyt oireet vaihtelevat päivittäin, välillä etoo voimakkaasti, väsyttää ja pyörryttää, toisina päivinä on ihan hyvä olla. Olisin sinuna rennoin mielin, uskon että kaikki on hyvin