Tervetuloa tammikuun odottajat

Tervetuloa joukkoon, tänne mahtuu, kukaanhan ei oo seppä syntyessään ja täällä ny tuskin mitään tappavan vakavaa voi oikein kirjoittaa/tapahtua, niiku esim jos kirjottaa väärään ketjuun tms ihmisiä me kaikki vaan ollaan :)

Meillä on tässä sellainen systeemi että joka kuukausi tulee uusi topic johon jatketaan juttua mikä alkoi tästä ketjusta niin ei paisu niin suureksi yksi ketju, se seuraava tästä on kesäkuun kuulumiset nimellä ja siellä jatkuu höpötys :)

Kaikki ketjut on sitä varte että saa höpistä mitä tahtoo ja niitä voi laittaa seurantaan mikä eniten itseä kiinnostaa :)
 
Jeppis.

Lähinnä tuntuu olevan ongelma kun kaikki kirjotuksen tulee moneen kertaan, en sit tiiä olisko mulla liian lyhyt pinna odottaa että teksti ekana latautuu :D
 
Joo sitä on monella, siin on joku taika et välillä tulee nopsaa ja välillä kestää ikuisuus et latautuu :D
 
Olen tässä viikon aikana keskustellut mieheni kanssa seksistä, hän kun on syvästi järkytttynut siitä kun en enää häntä halua....yritän parhaani mukaan selitää että itselläni ei ole tällä hetkellä haluja kun on koko ajan etova olo ja väsyttää tuhottomasti. Tämä ei näytä menemän perille vaan vihjaaminen jatkuu edelleen...arrgghhh, kai tuo jossain vaiheessa ymmärtää tilanteeni :) Tosin hyvä ystäväni sanoi että mieheni mielestä nyt saa kaikessa rauhassa sekstailla kun vahinko on jo tapahtunut, vauva on toivotto ja kauan odotettu mutta tuo lause lohdutti hieman :) Mitenkä teillä muilla??
 
Eipä ole haluja ollut vuosikausiin.. Ja mies on niin lopen kyllästyny siihen tinkaamiseen että meidän seksi elämä on iha dööd... Ikäähän meillä on 28 joten ei siitäkään voi syyttää.. huoh. Mä oon vaan niin haluton.. :sad001 Pitäs vissii alkaa syömään naisille tarkotettuja viagroja..
 
Meillä kyllä seksi jatkuu suht normaalina. Se tuntuu hieman erilaiselta, muttei ollenkaan pahalta! MInä ainakin tunnen kaiken paremmin :) . Hieman on hiljentynyt toki kun oon niin väsynyt koko ajan, mutta kyllä minun mielestä mieskin pitää ottaa huomioon!! Ei herrajestas jos olisin 9kk vaan ilman mitään niin ei kai kukaan sellaista jaksa.. Ja onhan sitä monia muitakin keinoja olla lähellä ja tyydyttää toisen haluja kuin seksi? Eikö se ole tärkeintä että molemmilla on hyvä olla. Parisuhdehan kuihtuu jos sitä ei ole... Ollaan sovittu että minä olen aloitteen tekijä, mieshän olis varmasti koko ajan valmiina :DD Ja se toimii hyvin. Kipinä ei saa sammua mutta ei siitä pidä pakkopullaakaan tehdä...
 
Noniin,nyt on varattu mehiläiseen varhaisraskauden ultra enstiistaille ja nyt jännittää niin,että en tiedä ollakko lintu vai kala.
Tasan 3vko päästä ois kättärillä aika ja en nyt jaksa oottaa sinne asti. :happy093
 
Moi...jospa minäkin tänne ryhmään tuppautuisin :) Plussasin pari viikkoa sitten eli nyt olis viikkoja 6+5 ja la olis 27.1. Olen 34v. ja mulla on ennestään 2 lasta jotka on 10 ja 13- vuotiaat. Perheeseeni kuuluu myös avomieheni ja tämä lapsi on hänelle ensimmäinen. Meillä on varattu ens torstaille varhaisraskauden ultra, jota en pienes mieleskään silloin 2000- luvun alun raskauksissa ajatellut. Näin vanhempana sitä kai ajattelee enemmän riskejä. Silloin se oli jotenkin itsestään selvää kun tikussa tulos näytti plussaa et raskaana ollaan ja sillä siisti.

Ja sit kertokaas jos tää tarina johonkin oikeeseen paikkaan tulla tupsahtaa... Nii seuraavaksi et kuinka saan tuon käyttäjänimen vaihdettua?
 
Tossa yläpalkissa näkyy sun käyttäjätunnus. Siitä klikkaa ja valitset "yhteystiedot" niin siinä on kohta nimimerkille.
 
Apua, en tarkoittanut että seksielämämme on kokonaan loppunut vaan sitä että omat haluat eivät ole ainakaan näin alkuvaiheessa samalla tasolla kuin mieheni :) Meillä on lähinnä ongelmana se että mies haluaa koko ajan ja minä hieman yritän toppuutella, eiköhän tässäkin asiassa päästä vielä yhteisymmärrykseen :)

Tiistaina olisi neuvolakäynti edessä, toivottavasti kaikki on kunnossa :)
 
Jonsku, mullaki oli ihan alussa rv 4-6 että halut oli tipotiessään, vaikka normaalisti, noh..aika vilkasta sillä puolella on miehen kanssa :D mutta nyt asia onki kääntyny päälaelleen. haluttomuus on kyllä jääny taakse :D
 
Niin ja eikai se nyt kenenkään parisuhdetta kaada jos asiasta puhuu, eikä vain torju miehen "lähentely" yrityksiä :D Minäkin veikkaan että meilläkin vilkastuu taas kun tästä alkuvaiheesta pääsee yli :)
 
Jos sitä viimeinkin uskaltaisi liittyä tänne joukkioonne mukaan! :) Viikkoja minulla olisi tänään 8+1. Ja voi että miten sitä voikin vielä hurjasti pelottaa, että onkos siellä masussa edes ketään, kun ainoa todiste mahdollisesta asukkaasta on vain positiivinen r-testi. Mutta luottavaisin mielin sitä täällä eteenpäin yritetään kuitenkin mennä :)
 
Moi! Liityn myös mukaan :) Tänään on viikkoja 10+2, ja ensimmäistä lasta odotellaan. Kävin jo varhaisrauskauden ultrassa muutama viikko sitten, kun oli pakko saada joku varmistus!
 
Jospas mäkin sitten liittyisin mukaan. Ensi maanantaina, 1.7., tosin vasta on np-ultra, ja edellisellä kerralla (helmikuussa) ei tullut kovin hyvin uutisia sieltä, vaikka neuvolassa ultrattiin ja tuolloin syke löytyi. Tässä raskaudessa ei neuvolan ultrassa löytynyt sykettä, joten kävin sitten yksityisellä alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin. Jotenkin tuntuu, että tuleeko enää keskenmenon jälkeen ollenkaan sitä oloa, että uskaltaisi luottaa siihen, että kaikki menee hyvin...

Ennestään meillä on 1v 2kk poika, varsinainen täystuho ja erittäin vikkelä, joten onneksi ei ole tarvinnut pahoinvoinnista kärsiä. Muutenkin oireet on olleet tosi vähäisiä, mitä nyt haistan tosi hyvin ja väsyttää enemmän.
 
Heippa vaan. Ilmoittaudun mukaan joukkoon :) pitkään olen jo keskustelua täällä seurannut. Olen nyt viikolla 13+1 ja LA olis siis 6.1.2014. Tämä olisi meidän kolmonen, esikko on 4 ja kakkonen 2-vuotias, poikia molemmat. Olen vähän pidätellyt uutista, kun oli sellainen fiilis, ettei kaikki liene ihan hyvin. Viime to oli nt-ultra ja siellä oli 6 cm täydellinen paketti. Lauantai toikin taas varjon takaisin, kun aloin yhtäkkiä vuotaa ja ihan reilustikkin. Hyytymiä oli välillä, mutta pieniä. Itkun yhden meren verran ja ajattelin, että tässä tämä sitten oli. Soitin päivystykseen ja käskettiin seurata tilannetta. Vuoto jatkui ja menin lääkärin vast.otolle jossa todettiin vuoto. Voi olla mennyt tai menossa kesken tai sitten ei. Tilanteen seurantaa ja kotiin. Synkin mielin meni vkonloppu. Eilen olin yhteydessä neuvolaan ja tänään pääsin käymään. Pikkusydän pauhasi masussa ja ilmeisesti vuoto oli jotain muuta, km. Oireet eivät ole vähentyneet ja pyttyä halailen monia kertoja pvässä. Ehkä nyt täytyy uskoa ja luottaa, että pikkuinen on oikeasti muuttamassa meille :Heartred
Ihanaa ja vaivatonta odotusta kaikille meille :)
 
Hei! Haluaisin ilmoittautua mukaan ryhmään, jos täällä vielä porukkaa on? :) Olen 21-vuotias, esikoistani odottava nainen. Laskettu aika olisi tähän tietoon 25.1.2014.
Haluaisin kysyä, onko kenellekään kokemuksia kaksosraskaudesta ja sen oireista?
Tarkoittaako jo todella aikaisin esiin tullut maha (7 rv:llä) esimerkiksi kaksosraskautta?
Vielä ei ole ultraa ollut (se on ensi viikolla) ja jännään täällä kun moni tuttu on sanonut että näinköhän on kaksoset tulossa kun noin iso maha tässä vaiheessa!
Nyt menossa rv 11+5, ja maha on niin iso että voisi olla reippaasti pidemmällä.
15 cm tullut mahan ympärysmittaa lisää.
Apuja? :D
 
Oon Kisu91 sun kans vähä samoilla fiiliksillä, kun mahasta on yhtäkkiä kasvanut niin jäätävän kokonen :D Kyllähän se voi turvotustakin olla? Kävin kyllä jo alkuraskauden ultrassakin, jossa kyllä näkyi yksi syke mutta gynekologi sano sillon rv6+1 että hetkeäkään aikasemmin ei ois näkynyt sykettä joten oon ruvennu miettimään että voisko sittenkin olla useampi? Ultran odottaminen on kyllä jännittävää :D
 
Usein kaksosraskaudessa raskausoireet on paljon voimakkaammat. Turvotusta tulee myös osalle niin paljon että maha turpoaa vaikkei viikkoja olisi vielä paljoa. Mutta saattaa olla että olisi kaksosetkin sitten tulossa :)
 
Mulla on kaksoset tulossa, ja alkiot näkyi molemmat rv5+ ultrassa.
Turvottaa valtavasti, mutta vyötärö on silti kasvanu vaan ehkä noin 7cm. Se on varmaan kyllä ihan yksilöllistä :)
Mulla taas oireina ei oo muuta kun heräily aamulla klo 5 ja kauhee väsymys aina klo 16-17, se on ihan vakio :D
Mutta kun muuta ei oo, niin iskee välillä epätoivo et onkohan siellä enää ketään..
 
Takaisin
Top