Tapaaminen pääkaupunkiseudun mammoille

Moikka!

Ja pahoittelut, että olen ollut viime aikoina niin hiljainen, mutta meillä on ollut tärkeä viikko menossa, kun esikoinen meni päiväkotiin ja minä aloitin taas opiskelut. Odotellaan vaikka maanantaihin, kuten Aurankukka ehdotti ja sovitaan sitten treffit. Mulle ei nyt valitettavasti tuo 21.9. sovi, kun ehdin jo sopia dinnerin sille illalle, mutta toivottavasti sitten seuraavaan tapaamiseen pääsisin taas mukaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille!

Mansikkainen
 
Äänestyksessä edelleen 21.09. ja 05.10. ovat suosituimmat. Mansikkainen, niitä omia päiviä voi myös mennä muuttamaan jos huomaa ettei sittenkään sovi. Mutta pidetään nyt tapaaminen kuitenkin silloin 21.09. kun kerran ehdotin että katsotaan mikä tilanne on maanantaina... Klo 18 niin kuin viimeksikin? Entäs paikka? Kukaan ei vastannut Marzipaanin kysymykseen, niin että ehdotan että tapaamme taas Scandic Simonkenttässä jos ei muita ehdotuksia tulee. Ehdotukset ovat toki tervetulleita! :)
 
Voihan harmi! 21.9. on pakko suunnata kummitytön synttäreille. 5.10. olisi käynyt hyvin. Seuraavan kerran sitten!
 
Mä pääsen näillä näkymin tällä kertaa kans mukaan kun töissä ei pitäis olla mitenkään rankka päivä :D
 
Voi hitsiläinen, mulla loppuu työt jo kahen aikaan niin en kyllä millään keksi neljäks tuntia tekemistä Helsingissä joten taitaa multa taas jäädä tapaaminen väliin =/ ehkäpä sitten äippälomalla sopii paremmin nuo ajat jos vielä uusi tapaaminen järkätään..Mutta kivaa kahvittelua teille ketkä pääsee paikalle :)
 
Mä en pääse huomenna mukaan, kun joudunki olemaan iltavuorossa. Toivottavasti ensi kerralla pääsen mukaan :) Mukavaa viikonloppua!
 
Mä en pääse tulemaan tänään, kun yksi kaveri päätti kutsua itsensä kylään meille.
 
Minäki voisin yrittää ens kerralla mukaan, jos vaan osaan liikkua täällä mihinkää. Nyt oon liian väsyny ja tää kämpää on yks kaaos kaikkine pusseineen ja laatikoineen, et herrrrrmo menee :S
 
Mäpäs unohdin koko tapaamisen ja siten nukuin onneni ohi... No, unet oli maittavat mutta olisi silti ollut kiva nähdä! Ensi kerralla sitten jos sellainen vielä tulee :)

Toivottavasti tapaamisessa olleilla oli mukavaa! :)
 
Oli tosi kiva nähdä! Yritetäänkö tavata vielä kerran ennen kun vauvamme syntyvät? Vaikka lokakuun puolessa välissä?

Tässä linkki doodleen: http://doodle.com/5eqxkhytqbkz7mkc?lt=4

Siinä nyt ehdotuksena ke ja pe viikoilta 41 ja 42. Jokaiselle päivälle klo 10:00, 15:00 ja 18:00 vaihtoehtoina kun silloin kai kaikkien pitäisi olla jo äitiysvapaalla ja toivottavasti monet vielä jaksaa tulla. Painatkaa "show all 12 options" niin saatte näkyviin kaikki ajankohdat. Tavataan sitten taas silloin kun eniten usko pääsevänsä paikalle. Nähdään sitten kuka todellakin tulee. Silloinhan joku vauva voiskin jo haluta ulos. Tai sitten äiti vain nukkuu... :) Samahan se, toiset sitten tapaa...
 
Onko muuten kukaan menossa nyt lauantaina 29.09 Odotus ja Vauva messuille http://www.odotusjavauva.fi/index ? Itse ajattelin, että olisi kiva käydä, mies ei pääse mukaan ja yksin on ehkä vähän tylsä, ajattelin, että ehkä täältä sais messukaverin :) Olisiko kukaan kiinnostunut?
 
Mulle on noi klo10 ajat vähän huonoja, kun siihen aikaan oon vasta päässy sängystä ylös :D mut jos jollekki päivälle enemmistölle sopii se aika ja se päätetään, niin kyllä mä voin itteni vääntää ylös herätyskellon avulla :)
 
Missäs tuo tapaaminen ois? ja millon on viikot 41 ja 42? :D mulle taas käy paremmin aamu/päiväajat , kun oon nii aamuvirkku ja sillon mieski on töissä ni on vähä ehkä tylsääki kotona.
 
Kiva, kun aurankukka loi taas tapahtumakutsun! Olen mielelläni mukana, jos vain aikataulut osuu kohdilleen. Itse en päivisin pääse, koska opiskelen vielä kokopäiväisesti äitiyslomalla, mutta pari iltaa mulle sopisi. Katsellaan, miten tilanne kehittyy! Olisi kyllä kiva nähdä vielä, kun kaikki toivottavasti ovat vielä yhdessä koossa.

Mansikkainen
 
Takaisin
Top