Tapaaminen pääkaupunkiseudun mammoille

Keskustelun 'Laskettu aika marraskuu 2012' aloitti Mansikkainen, 2 elo 2012.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vilukissa Peruskäyttäjä

Hei, mä olisin näillä näkymin myös tulossa! :D Nähdään maanantaina.
  2. aurankukka Aloittelija

Mä en pääse sittenkään. Mieheni on ollut pari päivää vähän nuhaisena ja nyt minulla alkoi kurkku olla kipeä. Jäänpä kotiin ja teen parhaani ettei tästä muutakaan tulee... Ja onhan myös parempi etten tuo näitä viruksia teille... Hauskaa lounastapaamista!
  3. maatuska Aloittelija

Mä voisin kanssa tulla lounaalle, niin saan itseni ylös täältä sohvalta.
  4. Mansikkainen Peruskäyttäjä

Kiitos vielä tämän päivän treffeistä! Oli mukava tavata taas marrasmahoja ja meitähän oli paikalla peräti 6! :)
  5. maatuska Aloittelija

Oli kyllä tosi kiva tavata kaikkia. Ja sain jopa eilen sen sairaalakassin pakattua!
  6. Marzipaani Tuttu foorumilla

Joo kivaa oli taas! :) Mulla on ne pari lisäystä mielessä sairaalakassiin, jospa tänään laittais ne vielä mukaan. Miehen verkkaritki on näköjään hakeutunu takasin tohon kassin päälle :)
  7. Mansikkainen Peruskäyttäjä

Heippa!

Nyt kun ollaan saatu vauva-arki käyntiin, niin ajattelin ehdottaa seuraavia treffejä, koska vertaistuki voisi olla paikallaan ja olisi kiva nähdä vauvatkin! Voisin kutsua teidät meille vauvojenne kanssa joulun jälkeen. Miltä tämä kuulostaa?

Voisitte laittaa mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteenne, niin laitan sitten yhteisviestin tulemaan, ja voidaan sopia tarkempi aika, ja ilmoitan sitten myös tapaamisen koordinaatit, mutta siis Espoossa asustelen ja tänne meille pääsee kätevästi myös julkisilla.

Palataan asiaan ja mukavaa joulun aikaa kaikille!

8. Vilukissa Peruskäyttäjä

Hei! Kuulostaa kivalta, mä ainakin olisin tulossa mukaan :)
  9. Marzipaani Tuttu foorumilla

Heips!

Joo kiva! Mä ainakin tulisin mielellään :)
  10. maatuska Aloittelija

Kuulostaa tosi kivalta idealta! Laitan sähköpostiosoitetta yksityisviestillä tulemaan.
  11. aurankukka Aloittelija

Hei, mäkin tulisin mielellään. Kiva kun kutsut ja saamme tulla teille! Tuodaanko me kaikki sitten jotakin syötävää/joutavaa? Eihän sinun tarvitse huolehtia kaikesta, erityisesti jos meitä on monta tulossa... Hyvää joulua kaikille!
  12. emppi Aloittelija

Saisinko minäkin osallistua? Olisi kiva saada tutustua :)
  13. Mansikkainen Peruskäyttäjä

Kiva, kun innostuitte ideasta. Laitan teille sähköpostia pian ja emppi, olet tietenkin tervetullut. Laita sinäkin mulle vielä sun sähköpostiosoite.

Voidaan tosiaan tehdä niin, että jokainen tuo mukanaan jotain syötävää. Sovitaan niistäkin sitten sähköpostilla.:)
  14. ninnu. Aloittelija

Moikka. Saanko minäkin liittyä mukaan? :) En valitettavasti silloin päässyt noihin tapaamisiin raskausaikana, mutta nyt liittyisin mielelläni mukaan.
  15. Joppe Uusi käyttäjä

Terve!
    Jos vielä mahtuu, niin olisi kiva tulla mukaan. Kävin loppuajasta parissa tapaamisessa, mutta en ole juuri tänne foorumille kirjoitellut. Nyt olisi kuitenkin kiva nähdä muitakin pikkuisia
  16. aurankukka Aloittelija

Me pääkaupunkiseudun marrasmammat sovitaan jatkossa seuraavista tapaamisista s-postitse. Jos joku entinen marraskuinen odottaja halua vielä liittyä seuraan, niin laita yksityisviestillä s-postiosoitteesi!

Jaa tämä sivu