Tapaaminen pääkaupunkiseudun mammoille

Mansikkainen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei!

Olisiko pääkaupunkiseudulla asuvat marraskuiset odottajat innokkaita tapaamaan toisiaan?

Esikoisen aikaan tapasimme muiden saman kuun odottajien kanssa ja vertaistuki oli / on edelleen korvaamatonta.

Jos innokkaita löytyy, voisimme yrittää sopia yhteisen ajankohdan ja käydä vaikka kahvittelemassa.

Mansikkainen
 
Kiva! Odotellaan, josko muitakin kiinnostaisi ja sovitaan sitten aika ja paikka.

Mansikkainen
 
Heips, mäkin olisin kyllä kiinnostunut tapaamaan muita vaikka just kahvittelun merkeissä :D
 
Mä olisin kanssa kiinnostunut tapaamaan muita, vaikka en kauheesti ole ehtinyt täällä palstalla kirjottamaan :)
 
Kuulostaa hyvältä, että innokkaita on jo näinkin paljon. Meillä tosiaan kesäkuisten 2011 on edelleen tiivis porukka ja tapaamiset sekä ennen synnytystä että sen jälkeen ovat kovasti piristäneet elämää ja ryhmän kautta on saanut korvaamatonta vertaistukea.

Meidän kannattaisi varmaan tavata joku ilta, sillä suurin osa taitaa edelleen olla työelämässä. On varmaan mahdotonta löytää päivä, joka sopisi ihan kaikille, mutta jos laitan pari ehdotusta, niin ilmoitelkaa, miten teille sopisi.

Ke 22.8. klo 18 alkaen

Ma 27.8. klo 18 alkaen

Mansikkainen
 
Oho, mulle sopii molemmat ehdotukset! Kerrankin näin ;) Mut mieluiten toi ke 22.8, mä en maanantaisin aina ole kovin sosiaalisella tuulella, kun on viikon eka työpäivä...
 
Mäkin oon varmaan liian ujo mut kai se on lähettävä! ei voi enää koteloitua tänne neljän seinän sisään...

Mut mites olis sitten perjantai 24.8.? ajattelin et ois varmaan kiva päättää työviikko kahvitteluun (vaikka en ees kahvii juokaan)..
 
Oon kanssa ujo, mut kyllä mä nyt meinaan uskaltaa mukaan :) varotuksena vaan, että voin olla vähän hitaasti lämpeävä, eli voi mennä parit treffit ennenkun mä saan paljon suutani auki erikseen multa jotain kysymättä. Helppo se on täällä kirjotella, mut oikeesti uudessa seurassa puhuminen on haasteellista mulle.

Ja toi pe 24pvä on vähän 50/50, kun la on kaverin polttarit ja en tiedä olisko jo pe jotain yhteistä porukalla vai onko sillon vaan kaasot+morsian niinkun edellisissä polttareissa oli.
 
Mulle sopivat kaikki kolme ehdotukset (ke 22.08., pe 24.08. ja ma 27.08.).

Mäkin voin joskus olla vähän hitaasti lämpeävä. Saa nähdä miten käy tällä porukalla kun on niin monta ujoa henkilöä. :) Ehkä sitten itsellä vähän helpompi kysellä muilta... :) Rosebud, jos muutat vielä mieltä, niin tervetuloa vaan toisien ujojen sekaan!

Sitten kun tiedetään kuka on tulossa niin pitäisi vielä joku paikka löytyä. Mansikkainen, missä ja miten te silloin tapasitte? Joku kahvila jossain ja kyllä me löydämme toisiaan masujemme kautta? Katselin nopeasti mistäpäin tulemme, ja Rosebud asuu Vantaalla, Amppuh niin kuin minäkin (aurankukka)  Hesassa ja sitten muut (Mansikkainen, Marzipaani, Vilukissa ja masunasukki12) Espoossa. Kotoani ei oo pitkä matka Espooseen, niin sekin sopisi minulle. Ehkä teille muille, Amppuh ja kaikki muut ei-Espoolaiset jotka mahdollisesti vielä liittyvät seuraan, se kuitenkin olisi hankalampi? Helsingin keskusta on ehkä kaikille jotenkin mahdollista?
 
Aina joku ujoistakin varmaan on rohkeampi kun muut ja saa jotain jutustelua aikaan. Eiköhän me siis pärjätä :)

Mä asun ihan junan vieressä, eli keskustaan pääsen hyvin, mut mulla on myös auto, eli vaikkapa kauppakeskuskahvilat on myös mulle ok paikkoja.
 
Mulle kävis parhaiten Helsingin keskusta, mä asun Vuosaaressa niin täältä julkisilla Espooseen menee helposti tunti.
 
mäkin itseasiassa vaikutan nykyään Vantaalla :) mutta ei oo Espookaan ongelma!
Helsingissä en osaa pahemmin liikkua mut kamppiin osaan :D
 
Mäkin voisin ehkä uskaltaa mukaan, riippuen tosiaan vähän sit noista päivistä ja paikasta.
22. ja 24. ainakin ok, 27. en osaa sanoo vielä mitään. Paikalla ei muuten mitään väliä, mut Helsingin rajojen ulkopuolelle en jaksais kyllä lähtee. :)
 
Mahtavaa! Mä olen ollut tosi laiska kirjoittelemaan tänne juuri mitään, mutta tapaaminen kiinnostaisi kyllä. Mulle kävisi myös ehdotetuista päivistä keskiviikko ja perjantai (ke paremmin). Asun Helsingissä, joten toiveena tapaamispaikalle olisi keskustan alue, pystyn kyllä varmasti venymään myös muualle.
 
Mä en pysy enää kärryllä kenellä on milloinkin aikaa, niin että loin Doodlessa äänestyksen:
http://www.doodle.com/5wdr3xp5py2v82ua

Käykää täyttämässä mitkä päivät sopivat teille (ei vaadi mitään rekisteröintiä tai muuta henkilökohtaisien tietojen antamista) niin se laskee sitten automaattisesti milloin suurin osa pääse paikan päälle. Voitte laittaa nimeksi mitä vaan, eli ehkä parhaiten tässä vau.fi:ssa käytetyn käyttäjänimenne. Sitten voi valita jokaiselle kolmesta ehdotuksesta sopii "yes", sopii tarpeen vaatiessa "(yes)" tai sitten ei sovi "no".

Onko jollakin Vantaalla tai Espoossa asuvalla ongelmallista, jos tapaisimme Helsingin keskustassa?

(masunaskukki12, jos tapaamme Helsingissä, niin saat sitten selityksiä miten Kampista löydät paikan päälle tai tulen vaikka hakemaan Kampista jos tarvetta on :)
 
Takaisin
Top