Tampereen seudun odottajat

Minä olisin ainakin kiinnostunut tapaamaan teitä, kun viimeksi en mukaan päässytkään. :)
 
Voi tosiaan olla, ettei me päästä ollenkaan sinne TAYSin tutustumiskerralle miehen työaikataulujen kanssa. Mutta me käytiin lauantaina ajelemassa autolla läpi se reitti mihin sitten tullaan, että se nyt ainakin on selvillä. Lisäksi tulostin sieltä TAYSin sivuilta sen parkkipaikkakartan ja ajattelin, että sen vois viedä autoon. Siinä näkyy missä parkkialueet on, mitkä niiden tuntihinnat on jne. Ja oon muutenki niitä synnytyssivuja siellä lueskellut. Neuvola tarjoaa meillä kuitenkin synnytysvalmennuskerran, että jospa me pärjättäis sitten ilman sitä TAYSin luentoa.

Minä kyllä kans mieluusti tapaisin uusiksikin syysmammoja Treen seudulta :)
 
Sovitaanko siis tapaamisaika pikimmiten? Sokoksen kahvio voisi olla taas paikkana ja se yläkerrassa oleva siis. Onko ajankohdalle ehdotuksia? Itse olen jo mammalomalla,joten pääsen paikalle hyvin joustavasti.:smiley-bounce012
 
Minä oon vielä tän ja ens viikon kesälomalla, sitten 12.-20.8. töissä (tosin mun päivät ei oo järin pitkiä) ja 21.8. alkaen äitiyslomalla. Mulle vois sopia ens viikolla paremmin ko tällä viikolla. Sielläkin on jotain jo kalenterissa, mutta kohtuullisen paljon tyhjääkin. Kuinka monelle halukkaalle osallistujalle sopis jo päiväsaikaan ens viikolla?
 
Kyllähän tuo kiinnostais, mut me lähetään reissuu ens viikolla ja varmaan seuraavan puoleen välii asti ollaa.. tosin jos multa kysytää ni haluisin kyllä aikasemmin jo pois.. tai oikeesti mua ei huvita/ en jaksais lähtee yhtää mihinkää..:D mut mies on niin oottanu ni pakko se on raahautuu.
 
Moikka syyskuulaiset :) Mä voisin tulla kans tapaamiseen taas :) Kesäloma loppui mun osalta ja olen taas töissä (ja äippäloma alkaa vasta 2.9.) mutta pystyn kyllä karkaamaan aikaisemmin pois näin tärkeään tapaamiseen. Esim klo 14 eteenpäin vois toimia mulle jo ensi viikollakin.
 
Tällä viikolla liikaa ohjelmaa, niin en ehdi. Ensi viikolla voisi sopia ma-ke välillä, kun loppuviikossa sitten taas enemmän ohjelmaa. Mulle sopii kuitenkin hyvin myöhemminkin, jos silloin useampi pääsisi mukaan. Itsellä lähinnä satunnaisina päivinä menoa tuossa elokuussa. Syyskuussa meillä alkaa neuvolan perhevalmennukset ja mies on sitten syyskuussa kesälomalla, niin ollaan varmaan aikaslailla kahdestaan ennen pikkuisen kotiutumista. Ja varmaan teillä muillakin syyskuussa jo muuta mielessä. :biggrin
 
Ai niin, mainostetaan nyt täälläkin. Minä ilmoittauduin syyskuun mammamuskariin 15.-16.9., tiedoksi jos joku muukin on kiinnostunut ja laskettuaika ei ole liian liki. Täältä löytyy Pirkanmaan musiikkiopiston tiedot ja ilmoittautumiskaavake :) http://www.pmo.fi/musiikkileikkikoulu/mammamuskari
Ajattelin että jatketaan sitten vauvan kanssa keväällä vauvamuskarissa! Tulkaa kaveriksi :)
 
Tosiaan itse pääsen paikalle hyvinkin, että sopisiko nyt tapaaminen sitten esim. tiistaina klo 15? Tai jos ei hyvä,niin ehdottakaa toista ajankohtaa. Mukava olisi tavata, eikä mikään kai estä tapaamista vielä myöhemmin elokuussa uudelleen. Nyt 3 viikkoa kotona saikulla olleena huomaa, että ihmeestä on aikaa ja seura kelpaa. Nyt kun mammaloma on alkanut,niin hyvin ehtii nytkin.:happy3
 
Onkohan noissa mammamuskarin ajoissa muuten virhe, lauantai tuona viikonloppuna on 14.9. ja sunnuntai 15.9.? Mulla on valitettavasti jo ohjelmaa ton viikonlopun lauantaille, muuten ois voinu olla hauska osallistua!
 
Hei! Täällä olisi myös yksi syyskuulainen tamperelainen. Harmitti hirveästi, että luin tuosta ensimmäisestä tapaamisesta vasta sen jälkeen. Tulisin mielelläni seuravaan. Täällä olisi sama tilanne kuin Eleanoralla: tiistaina en pääsisi tulemaan, mutta keskiviikkona ei ole vielä mitään suunnitelmia. Ollaan muuten miehen kanssa menossa huomenna sinne TAYS:in synnytysvalmennukseen. Neuvolassa jo varoiteltiin ettei, siellä paljon uutta tietoa ole odotettavissa, kun jo käytiin niissä neuvolan omilla perhe- ja synnytysvalmennuskursseilla. No, mennään nyt kuitenkin...
 
Itselle ens viikko ei käy ollenkaan, joten taitaa jäädä mullakin välistä :/
 
voi eeei... mitähän minä olen oikein lukenut? Tosiaan tuolla mammamuskarisivuilla puhutaan viime vuodesta... no nähtäväksi jää tuleeko kutsua ryhmään, kun kuitenkin ilmoittautua pystyi :D

Minulle käy tiistai ja keskiviikko.
 
Luultavasti joo. En enää ihan satavarmaksi tiedä tuoda ensi viikon ohjelmaa, mutta varmistuu sitten likempänä. :)
 
Takaisin
Top