Tampereen seudun odottajat

Mulla näyttää nyt samoin... Tai mulle tulikin yllättäen eilisillalle meno ja tälle illalle oli jo aiemmin sovittu, niin luulen, että tarvin keskiviikko illan lepäilyyn. Pitäiskö katsoa uudelleen vaikka ens viikolla?
 
Siirretään tapaaminen siis ensi viikkoon. Sopisiko ensi viikolla torstai? Olisiko klo 15 sopiva aika vai käykö jo aiemmin?
 
Ens viikon torstai käy ainakin mulle. Minä oon ens viikon ja kaks päivää seuraavasta töissä ennen ko äitiysloma alkaa. Varmaan periaatteessa ehtisin siihen kolmeksikin, mutta meillä on vain yksi auto ja se aika kun oon töissä pitää vähän sumplia sen kanssa, ja mies pääsisi töistä 15.45, jolloin mun pitäisi olla häntä hakemassa, jos meillä ei oo toista autoa lainassa. Enkä ihan vielä osaa sanoa moneltako pääsen lähtemään sillon torstaina töistä. Eli mulle todennäköisesti sopisi paremmin vähän myöhemmin. Kirjoittelen vaikka uudestaan kun osaisin sanoa tarkemmin.
 
Minulle sopii myös tuo ensi viikon torstai. Ajalla ei niin väliä, mutta toki mieluusti mahdollisimman aikaisin päivällä, kun mies on töissä. Mutta eiköhän tuo mies ruokaa löydä, vaikka olisin teitä tapaamassa, kun tuo kotiutuu. :D Eli mihin aikaan muut pääsevät paikalle, niin passaa minullekin!
 
Minua ainakin voisi kiinnostaa. :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
No jos minä teen sellaisen ryhmän ja mulle voi laittaa vaikkapa yksityisviestinä sen sähköpostiosoitteensa, jota Facebookiin kirjautumisessa käyttää, niin voin sitten lisätä ryhmään. Mun käsittääkseni ryhmään voi lisätä pelkän sähköpostinkin avulla.
 
Hmmm... mun pitää näemmä ryhmän luomisvaiheessa lisätä vähintään yksi jäsen ryhmään, että pitää ilmeisesti odotella sen verran, että saan joltain kiinnostuneelta sähköpostiosoitteen :)
 
Me aateltiin mennä torstaina sinne tutustumiseen niin ei toi kellon aika oikeen käy.. facebookkia tulee käytettyä niin harvoin, monesti miettiny että vois jopa poistua sieltä niin eipä varmaan mulle hyötyä tosta ryhmästä. :)
 
Hmmm... mun pitää näemmä ryhmän luomisvaiheessa lisätä vähintään yksi jäsen ryhmään, että pitää ilmeisesti odotella sen verran, että saan joltain kiinnostuneelta sähköpostiosoitteen :)


Laitoin viestillä tulemaan sähköpostiossan. :)
 
Me ollaan menossa tänään miehen kanssa tutustumaan sinne Taysille. :) Toivottavasti sieltä saa jotain hyvää infoa ja juuri noista taysin käytännöistä.

Sunnuntaina onkin sitten Tampereen Napapiirin tiloissa meillä tuo Vauvantain järjestämä synnytysvalmennus. Odotan innolla, kun niillä netissä ilmainen nettivalmennus ja siihen oon tutustunut ja vaikuttaa selkeältä, asiat käsitelty äidin ja vauvan näkökulmasta ja paljon tuodaan vinkkejä miten isä voi olla mukana ja osallistua synnytyksen aikana. Saa sitten jotain konkreettisia harjoituksia, joista toivon mukaan on apua synnärillä. :)
 
No niin, nyt on ryhmä Facebookiin luotu ja mukaan pääsee laittamalla mulle fb-sähköpostinsa yv:lla. Silloin pitäisi tulla viesti sinne sähköpostiin, että on kutsuttu mukaan ja postin linkkiä klikkaamalla päästä sitten liittymään seuraan. Ja ainakin toistaiseksi yksityisyysasetukset ryhmässä on kategoriassa Secret, eli ei löydy haulla eikä kukaan näe, jos olet ryhmän jäsen muuta kuin sinä itse.
 
Tuntuu menevän nyt mulla ajat itsellä ristiin. Meillä onkin ens torstaina synnytysvalmennus klo 17,joten en itse pääse kovin myöhään enää. Mulla laskettu lähestyy kovaa vauhtia,joten ainoo mahdollisuus mennä on nyt. Jos muille sopii tuo torstai,niin tavatkaa nyt toki silloin! Liityn mukaan taas seuraavaan tapaamiseen!

Laitoin, Eleanora, sulle mun sähköpostiosoitteen tuleen. :)
 
Moi!

Täällä myös yksi tamperelainen 31-vuotias odottava äiti, joka olisi kiinnostunut yhteistapaamisesta. Olen seuraillut foorumia jo pitkän aikaa, mutta ei ole tullut aikaiseksi kirjoitella aiemmin. Meillä laskettuaika 4.9. ja esikoista odotellaan. Ensi viikon torstain tapaaminen voisi sopia myös minulle. Laitan Eleonora sinulle spostiosoitteeni, jos pääsen mukaan fb-ryhmään :)
 
Mulle sopisi ens viikon torstai eli tulossa ollaan jos vain saan ängettyä nämä turvonneet jalat joihinkin kenkiin. Onneksi Crocsit joustaa :)
 
Takaisin
Top