Tampereen seudun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä en oo vastaillu täällä tuohon tapaamiseen nyt vähään aikaan, mutta olisin kyllä varmaan tulossa myös mukaan. Ens tiistaina ei varmaan oo mitään esteitä ja aikakin on melko sama, mutta jotta pääsisin näppärämmin eli autolla, niin silloin paras aika mulle olisi sellainen että mies on jo tullu kotiin eli esim. klo 17. Minä olisin tulossa yksin, ilman miestä.

Tiistai voisi sopia. Ja paremmin tuo klo 18.00, että on mies kotona. :) Paikka mielellään semmonen mihin on helppo löytää kun ei tuo keskusta ole vielä tuttu.

Pääsen itse klo 16 töistä, joten voidaan toki aikaistaa tapaamista myös esim. klo 17.30, jotta ehtii varmasti ja aika voisi olla parempi useimmille. Odotellaan vielä, että ilmoittautuuko muita mukaan ja vahvistetaan sitten aika ja paikka. Paikkoja saa ehdottaa!

Mukaan pääsen minäkin. Ainakin sokoksen kahvilaan on helppo löytää? Muita en sitten tiedäkkään vaikka koko ikäni oon Tampereella asunu, mutta enköhän löydä perille :D Ja mikä vain aika sopii, ehkä nuo aiemmat vielä paremmin :)

Mulle tulikin musta riippumaton meno tuolle ens tiistaille, että silloin en pääsekään :/ Ma ja ke illat kävis mulle ens viikolta, mutta ei mua varten tarvi päivää muuttaa jos tuo tiistai sopii muille.

Mulle tulikin musta riippumaton meno tuolle ens tiistaille, että silloin en pääsekään :/ Ma ja ke illat kävis mulle ens viikolta, mutta ei mua varten tarvi päivää muuttaa jos tuo tiistai sopii muille.

Mulle sopii myös tuo keskiviikko. Maanantaina on miehen synttärit, niin en silloin viitsi lähteä. Pitäisi toiselle keksiä jotain kivaa. :) Keskiviikkona vaan saa olla aikalailla herkuttelematta, kun torstai aamuna sitten sokerirasitukseen (ainakin meillä neuvolassa kehotettiin mahdollisemman normaaliin ruokavalioon edeltävänä päivänä), mutta ei tämä estä jonkin hyvän juoman nauttimista hyvässä seurassa. :) Loppuviikko onkin sitten varattu, kun anoppi tulee kyläilemään.

Minulle sopi myös tuo keskiviikko, joten jos kaikki ilmottautuneet pääsevät myös silloin, niin voidaan siirtää. Mitenkä on, sopiiko?

Ok, eli kokoonnutaan ensi viikon keskiviikkona 19.6. klo 17.30 keskustassa. Voidaan hyvin valita se Sokoksen yläkerran kahvila, johon kaikki varmasti löytää perille. Mä koitan tulla paikalle hyvissä ajoin ja otan mukaani vaikkapa pikkuisen pehmonallen pöydälle, niin kaikki tunnistaa. :happy090 Mukavaa tavata teitä!

Mä en välttämättä ehdikkään paikalle :/ Miehellä niin kiva työ ettei osaa sanoa monelta pääsee kotiin.. Voi olla jo 5 tai voi olla 7.. Mut jos kerkiän niin tuun sit vaikka vähän myöhässä :)

Äh. Oon sitten sen verran kipeä, etten pääsekään tänään tapaamiseen. :/ Olo ihan vetämätön ja päästä varpaisiin sattuu (ties mitä kesäflunssaa tai jotain kera raskausväsymys ja kivut). Viime yökin tuli nukuttua niin olemattomasti, kun heräilin kauheisiin vatsaviiltoihin aina liikahtaessa. Olisi ollut niin kiva nähdä teitä ja tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin! Odotin tätä päivää ja sitten menee näin, harmitus. No, toivottavasti tapaamisia tulee myöhemminkin ja pääsen tutustumaan teihin. :)

En sitten päässykkä paikalle. :( Harmittaa ku en ehtiny ees ilmottaa ajoissa. Mies oli vähän käsittäny väärin aikataulut... toivottavasti siellä oli ees jotkut ettei kukaan joutunu yksin oottelee.

Mäkään en ehtinyt paikalle :/ Toivottavasti tosiaan ei kukaan joutunu yksin odottelemaan..

Meitä oli kolme, ettei kukaan joutunut yksin odottelemaan :) Mukavaa oli ja puhuttiin jo, että toisenkin kerran voisi tavata vielä ennen lasten syntymää :)

Kyllä oli oikein mukava tavata ja tavataan ihmeessä toisenkin kerran ennen kuin pikkuiset syntyy. Kesällä on vipinää kaikilla, mutta varmaankin joku arki-ilta saadaan sopimaan. Mukavaa juhannusta kaikille! :)

Takaisin