hyvä hyvä.. vastasko lidiakin? laitan vaikka madie sulle yksärillä meiän osotteen jos laitat vaik naamas sen muille? tuutko jonkun kyydillä vai bussilla..?
Joo Lidiallekin käy :) Osoite tuli perille niin laitan sen muillekin. En vielä tiedä tuunko bussilla vai jonkun kyydissä, täytyy mieheltä kysellä millainen päivä sillä on. Mutta ilmoitan jos tuun bussilla ja soittelen sitten vaikka niistä lisäohjeista :)
mulla paukkas hamppu tuolle 2.3. päivälle, mutta vasta kello 14 niin ajattelin että jos esim pystyttäis “aikaistamaan” treffejä yhteentoista (jos muille ei ole kovin vaivaa siitä) niin mekin jullen kanssa ehdittäis hyvin mukaan...
Hugo alkoi eilen yskimään, ajattelin päivällä et olis ohi jo, oli vaan vähän käheä ääni, mutta illalla yski taas. Nyt nukkuu rauhassa, pitää toivoa ettei tule mitään kunnon yskää, mutta en taida tulla tartuttamaan teidän muksuja, elleivät ole jo itsekin yskäisiä valmiiksi :D
Olisko intoa ja virtaa kahvitteluun? Karmeeta vauhtia menee aika, huomasin just et nyt on jo huhtikuu :) Jos ei parempia ideoita ja energiaa riittää, niin tulkaa meille :) Mulla ei ole nyt vielä mitään erikoista sovittuna, paitsi keskiviikkoisin on vauvajumppa vielä pari viikkoa.
Olisko intoa ja virtaa kahvitteluun? Karmeeta vauhtia menee aika, huomasin just et nyt on jo huhtikuu :) Jos ei parempia ideoita ja energiaa riittää, niin tulkaa meille :) Mulla ei ole nyt vielä mitään erikoista sovittuna, paitsi keskiviikkoisin on vauvajumppa vielä pari viikkoa.
Moikka :) Olis kyllä kiva nähdä teitä pitkästä aikaa.
Me lähdetään reissuun 21.päivä ja 20.päivä on neuvola niin jos ennen sitä ehditään nähdä niin olis kiva. Sit menee toukokuun puolelle, että päästään mukaan.
Ylöjärvelle tulo käy myös, tosin tiistaisin ja keskiviikkoisin on hankala saada kyytiä, mutta onnistuuhan sinne bussillakin tulo, jos kyytiä ei saa.
Harvoin tulee täälläkään käytyä, mut osupa sopivasti =)
Meille ei pääsääntösesti käy torstait, ku sillon on muskari. Ja maanantaitkaan ei oo parhaita päiviä, mut saan kyllä sopimaan jos tarve on.
Eli siis yksinkertaistettuna, meille sopii parhaiten ti, ke, ja pe.
Olisko ensi viikolla mitkä päivät sopivia? Miten olis tiistai tai perjantai? Mun pitää perjantaisin lähteä viideltä tallille, eli ajaisin teidät tiehenne viideltä :) tiistaina sopii pitemmäksikin aikaa jäädä :D Mutta silloin Madiella oli kyytiongelma... Tänne kyllä pääsee bussilla :)
Olisko ensi viikolla mitkä päivät sopivia? Miten olis tiistai tai perjantai? Mun pitää perjantaisin lähteä viideltä tallille, eli ajaisin teidät tiehenne viideltä :) tiistaina sopii pitemmäksikin aikaa jäädä :D Mutta silloin Madiella oli kyytiongelma... Tänne kyllä pääsee bussilla :)