TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olisko ensi viikolla mitkä päivät sopivia?  Miten olis tiistai tai perjantai? Mun pitää perjantaisin lähteä viideltä tallille, eli ajaisin teidät tiehenne viideltä   :)  tiistaina sopii pitemmäksikin aikaa jäädä :D  Mutta silloin Madiella oli kyytiongelma... Tänne kyllä pääsee bussilla :) 

Mulle ihan sama, miten muut? 

Olisko ensi viikolla mitkä päivät sopivia?  Miten olis tiistai tai perjantai? Mun pitää perjantaisin lähteä viideltä tallille, eli ajaisin teidät tiehenne viideltä   :)  tiistaina sopii pitemmäksikin aikaa jäädä :D  Mutta silloin Madiella oli kyytiongelma... Tänne kyllä pääsee bussilla :) 

Mulle ihan sama, miten muut? 

Kyllä mä tiistain saisin varmaan onnistumaan :) Perjantaina lähdetään lapsimessuille niin se ei käy. Eli tiistai käy siis meille jos muille käy!

Mulle ei oikein sovi tuo tiistai päivä kun mulla on hammaslääkäri sillon! Ja perjantaina mekin mennään lapsimessuille..

Mites hei voisko teille Lidia tulla sitten tiistaina 19.päivä, jos se kävis kaikille? :) Ehdittäis nähdä ennen kun me lähdetään sinne reissuun. Se taitaa olla ainut päivä mikä SAATTAA käydä kaikille. En nyt voi ihan luvata muiden puolesta ;)

Heips! Kyllä se ainakin tällä tietoa onnistuu :) Hei, nyt alkaa kuulostaa siltä että lapsimessut olis kiinnostava tapahtuma, jos tulee lähdettyä helsinkiin muuten vain niin vois käydä :D

Miten onko muilla keskiviikkoisin mitään? Aattelin vain et jos ei onnistu tuolloin niin voin kai skipata vauvajumpan :) 

meillekki kay ens viikolta kaikki muut päivät paitsi tosiaan toi perjantai kun sinne lapsimessuille mennään..:)

meille ei oo väliä.. päättäkää te joille on:) ja pistäkää päivä tänne ni me tullaan:)

Meillekin käy kumpi vaan :) Tajuaakohan se asali käydä täällä vai infoaako joku häntä näistä päivistä?

Mä eilen sanoin asalille, et on ollu puhetta, et nähtäis. Että jos se muistaa täällä jossain välissä käydä. Mut jos nyt johonkin päivään päädytään niin mä voin sille sit infota.

Laitoin facebookiin ehdotuksen että nähtäis täällä meillä ensi ke, eli 13.4. Laitoin facebookiin osoitteen, kysykää ajo-ohjeita vaikka siellä :) Janzu varmaan muistaa missä me asutaan? :) 

Siis laitoit jo osoitteen? Mä en ainakaan ollu saanu mitään, unohditko mut siitä viestistä? ;)

Takaisin