TAMPERE/PIRKANMAA

Harmi! Pikaista paranemista Nitalle! Mikä nitalla on? Meinaan vaan että Hugolla on räkä valunu nenästä siitä asti kun ensimmäinen hammas tuli, joten nuhasta ei ole haittaa. 
 
joo nitallakin on ollu toi räkätauti ja yskä jo reilu kuukauden, mut nyt on keuhkoputkentulehdus ja on neiti aika huonona ni ei viitti rasittaa sitä... tosi meil on aamusta lääkäri ja ne kattoo et mihin suuntaan on menny et jos on parantunu niin sit, mut epäilen vahvasti. paan sulle lidia aamulla viel varmistusviestin et mitä tehdään..
 
taitaa olla meidän vuoro taas kestitellä teitä.. Millons sopisi?

Täällä tilanne aikas vapaa...
 
Mies on reissussa oliskohan se ollut tiistaista torstaihin, joten mulla ei ole autoa, mutta jos sen saisi työkaverin kyytiin tai tulisin bussilla niin onnistuis mikä päivä vaan.

Ai niin, keskiviikkona 11.05. on Hugolla korvatulehduksen jälkitarkastus, joten keskiviikko ei oikein sovi, aika kun on keskellä päivää. Olinpas taas hankala :) 
 
Miltäs tiistai kuulostaa? Jos lidiakin saa kerran kyydin… Meillä olis mies silloin töissä muualla niin ei tarvi sitä kadulle ajaa :D
 
Sopii! Sopivasti saisin kyydinkin sinä päivänä eikä tarvis bussisompailla :)
 
Tiistai sopii :)  Ei ole vieläkään mies muistanut jutella työkavereitten kanssa kuinka menevät työreissuun, joten laitan vaikka viestiä sulle Janzu kunhan tiedän tarvitsenko kyydin. 

Asali: puolilta päivin vai moneltako tullaan? :) 
 
Moikka. Nyt ärsyttää ja kunnolla, mutta ei me  kyllä päästä huomenna tulemaan. Mä oon oksentanut koko yön ja kuumetta aamulämpönä oli 38,4.. Vaikka parantuisin yhtä äkkiä, niin en uskalla ottaa riskiä, että tarttuu teihin.

Ärr, miks just nyt?! Kymmeneen vuoteen ei oo mahatautia ollu...
 
Auts Madie! Parane pian!!! 

Saa nähdä kuinka meidän käy - Hugo sunnuntain vastaisena yönä oli itkuinen ja tuli nuha, uusia hampaita ei ole näkynyt, mutta nokka vuotaa jatkuvasti. Kuumetta ei ole ainakaan tähän mennessä ollut. En kyllä yhtään tieäd mistä taas nuhan flunssan kaappasi kun ei ole kukaan lähipiirissä sairastanut viime aikoina. Johan tuo räkä oli kolme viikkoa valumatta ;) 

Madie: toivottavasti tulee taas uusi kymmenen vuoden tauko mahatautiin! 
 
Kiitti Lidia :) on se mahatauti kumma tauti, nopeasti tulee ja yhtä nopeasti lähtee. Nyt jo ihan normaali olo. Tosin ärsyttää, kun joutuu nyt terveenä jättämään tapaamisen väliin, kun en yhtään tiedä kauanko mahatauti tarttuu.

Voi kun oliskin 10 vuoden tauko taas, mutta ei varmaan voi välttyä, kun on pieniä lapsia.

Toivottavasti Hugo ei tule kipeämmäksi!
 
Voi sua Madie… Koita jaksaa… 

Puolilta päivin sopii hyvin!

Nähdään huomena!
 
Näitteks työ  kolmistaan vai miten? :)
Mietin vaan, että puhuitteko mitään seuraavasta kerrasta, että yritetäänkö uutta yritystä lähiviikoille vai joskus kesäkuun puolella? Ja tuli sellanen mieleen, että se taitais olla Sartzan "vuoro", mutta teillä taitaa olla muutot+remontit aika kesken ja aika tiukilla? Niin, että jos sulle on parempi joskus myöhemmin niin mäkin voin kutsua seuraavaksi meille :) Joonaksella alkaa työt 23.päivä niin ollaan koko kesä Niklaksen kanssa kahdestaan niin meille tosiaan sopii melkein milloin vaan.
 
Me oltiin asalin kaa kaksistaan. Tai siis nelistään=)
Ei puhuttu mitään, et koska nähtäis taas isommalla porukalla.

Mä mielellään skippaan joo oman vuoroni myöhemmäks. Muutto ja remppa aiheuttaa sen verran härdelliä, että kutsun teiät mieluummin sit uuteen kotiin, kunhan se on siinä kunnossa!
 
Joo niin mä aattelinkin, että varmaan mukavampi sulle sitten uudessa kodissa joskus :)
Eli minä voin siis olla seuraava. Vai haluatko Asali uudestaan kutsua teille vielä? Ja kertoilkaa, että haluatteko vielä tässä kuussa nähdä vai ens kuussa. Ja onko teillä miten reissuja tiedossa, kun kesälomakausikin alkaa. Osaan sitten itekin vähän miettiä, kun lähdetään Niklaksen kanssa kahdestaan reissuun, mutta en vaan osaa päättää millon. Kesäkuussa siis luultavasti kylläkin vasta.
 
Takaisin
Top