Yamacraw, ihanaa tuo sappivaivoihin vetoaminen [:D] Mutta eihän se tietysti mikään syy ole vitkutteluun..
Possunuha mietityttää vieläkin täälläkin, en kyllä sitä rokotetta aio ottaa, koska ei ole sitä tehoste-aineetonta Suomessa mitä pitäis raskaana oleville laittaa.. ja muutenkin olen perusterve enkä ole ottanut niitä normi influenssarokotteitakaan enkä silti ole sairastunu. Töitä on enää kaksi viikkoa jäljellä, jospa siinä ajassa ei ehtisi pöpöt hyppiä, vaikka saahan sen ihan mistä vaan jos on saadakseen. Eilenkin koluttiin pari kirpparia läpi ja sitten tuli syötyä suklaata paljain (pesemättömin) käsin autossa, tuumittiin vaan että näin ne sit tarttuu ne taudit.. Sain viimeinki ostettua rintapumpun.. aikamoinen hintavaihtelu, 1-26 € ja kunnossakin näytti olevan vaihtelua.. Pitää kyllä keittää tietysti, toivottavasti tuossa on kaikki osat tallella!! Kantoliinakin lähti viitosella mukaan, on maksaneet huuto.netissäkin monta kymppiä. Vielä kun oppis sitomaan =) Semmonen söpö syöttötuolin päällinenkin, syöttötuolia ei tosin vielä ole... Mies osti sieltä radio-ohjattavan auton ihan itelleen..[;)] Hyväkuntosta vaatettakin oli paljon, mutta ostin vaan yhet talvitöppöset ja potkuhousut. Käyttämättömän kestovaippasetin löysin ja sitten yhden jonku omatekosen, joka tosin kotona lähemmin tarkasteltuna osoittautui aika huonosti ommelluksi... näytti ihan minun ompelemalta [:D]
Jumppapallo on aivan mahtava keksintö!! Kiitos vaan kanssasiskot vinkistä, hommasin sen lauantaina. Nyt ei tuu alaselkä kipeäksi tietokoneella.. Tulee vaan hartiat, kun on kone nyt vähän liika korkealla [:D]
Näin kaupassa semmosen pikkuniistäjän, ehkä sen voisi sitten hommata... jos vaikka siihen rakkauspakkaukseen isänpäivänä.. Kerron sitten jälkeen päin, mitä sisälsi, jos vaikka kulta eksyy tänne.. Tuolla yleisemmissä keskusteluissa oli kyllä hyvä vinkki siitä mukista.
Tuntui muuten pitkältä viikonloppu, vaikka oli vaan tunnin pitempi kuin normaalisti...
Pipsku, niin tuntuukin hassulta kun voi tuntea ne vauvan osat masun läpi... Mieskin ihmetteli taas kun luultavasti jalkapohjaa sai silitellä melko tovin <3 Kyljestä kylkeen täälläkin enimmäkseen paukutellaan, eli ei ole vielä kääntynyt pää alaspäin. Kolmattakymmenettä viikkoa mennään!!
Jaica, vähän oon ilonen sun puolesta, kun saat moista hemmottelua!! Mulle on kynttilä-illallinen tullut yhden kerran (tulin iltavuorosta, ihanaa..) ja ruokana oli kebab-rullat! [8D] Mutta olihan se hyvää, sais vaan kokkailla tuo toinen puolisko oma-aloitteisestikin muutakin kuin munakasta. Tarvii ohjeet jopa riisin keittämiseen [;)] Tänään kysyi kesken yhteisien päikkäreiden, että tuleekos naiselta tänä päivänä ruokaa.... tuumasin sille että jos sattuu maitoa herumaan niin ehkä sitten[8|] (ei ole kyllä maitoa tihkunu yhtään vielä, vaikka ostin varalle jo liivinsuojia..) Myöhemmin kyllä hellyin kun teki itelläki mieli kunnon ruokaa ja tein muusin ja jauhelihakastiketta.
Oletteko käyny perhevalmennuksissa? Mulla on jäänyt jo kaksi kertaa väliin, mikä toisaalta kyllä harmittaa ihan sairaasti. Eka kerta, jossa oli "isäksi ja äidiksi" teema, ei niinkään, alunperin mulla oli työvuoro sen aikaan mitä en saanut vaihdettua, mutta podinkin sitten saikulla flunssaa sen päivän. Vietettiin sitten sohvalla loikoen sekin aika.. yksinpä minä olisin saanut siellä käydäkkin juttelemassa. Mutta viime viikolla olis ollut se "synnytys ja kivunlievitys", sinne olin kyllä ihan täysillä menossa, mutta oli aika syvältä oleva työpäivä, ja bussissa istuessa jo aloin parkua, kun tajusin, ettei musta ole lähtemään tunnin päästä mihinkään ryhmään, repeilisin vaan sielläkin... Sitten vaan vollotin pari tuntia kotona kun tiesin, että alkaa varmaan pelottaa se synnytys kun ei ole tuotakaan valmennusta käynyt... ja nyt on noussut kynnys mennä sinne ryhmään, vielä kolme kertaa olis jäljellä, huomenna olis imetystä.. Miksiköhän pitää tehdä asiaksta niin vaikeaa..[:(]