Tammivaavit 2

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kaylies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltaa

Tiistaina käytiin rakenneultrassa ja kaikki oli kohdillaan. Kaveri oli juntannut peppunsa sellaiseen kohdun nurkkaan että sukupuolta ei nähnyt. Tuntui kyllä ettei ultraaja edes yrittänyt saada kaveria vaihtamaan asentoa, eivätkä antaneet ollenkaan kuvia mukaan! [:(] Joten varasin ajan yksityiseltä ja ultra maksaa 50e, kyllä tuon summan kehtaa pulittaa että saa tietää kumpi on tulossa ja saa kuvia itsellle, tämä siis Oulun alueella[:D] Potkut on tuntuneet jo hyvän aikaa, mutta parhaiten tuntuu istuallaan. En sitten tiedä että onko kohtu taaksepäin kallistunut kun tuntuu niin paljon paremmin kun istuu[:-]

ALKUPERÄINEN: Mani

Moiks Nenn1! Täällä on toinen, jolla on sama LA 28.1.2010 =)!

Jei! Sain "kohtalotoverin"! [:D]

Saido (+kaikki muutkin): Kun muokkaat omaa profiiliasi, niin muutokset saat näkyviin painamalla "Päivitä"-nappia. Ei tarttee katos kokeilla sataan kertaan viesteillä, että toimiiko, vaan allekirjotus tulee automaattisesti kaikkiin viesteihisi, mitä olet jo kirjottanut tänne foorumille. [:)]

Ja mitäs tänne tänään? Viikkoja rapsahti tänään täyteen 19, joten puoliväli ja rakenneultra ovat käsillä ens viikolla. Tää viikko on mennyt tähän asti vielä ilman päikkäreitä. Johtuen varmaankin siitä, että on ollu tekemistä siihen malliin, että ei ole joutanut nukkumaan. Eilen kävin paikallisen fysioterapian järjestämässä mammaryhmässä, jossa annettiin tietoja raskauden vaikutuksesta ihmisen fysiologiaan, vinkkejä ergonomiaan ja jumppa-/venyttelyohjeita. Sieltä sai kyllä aimoannoksen ohjeita lantionpohjan ja syvien vatsalihasten kehittämiseen, jotka ovat tärkeitä synnytyksessä ja varsinkin sen jälkeen [8D]. Tietopläjäykseen kuului myös osio lapsen ergonomiasta ja fysiologisesta kehityksestä ja kuinka näitä kahta asiaa kehitetään/otetaan huomioon. Hyödyllinen "kurssi", vaikka vähän maksokin... [:)]

Tässä ku vielä jaksaa kaks päivää rutistaa töissä, niin sitten onkin viikonloppu. Vaikka eihän se viikonloppu levätessä mene, koska jos on hyvät kelit, niin täytyis pikkuhiljaa alottaa ikkunoiden peseminen [:'(]. Ja muutenkin kämppä odottaa puunaustaan. Ehkä pitää alottaa jo tänään jostain nurkasta, niin ei mee koko viikonloppu siivotessa...

kaikki oli iha ok. Labrakokeessa hieman epäsekavaa flooraa, otti lisä kokeita suoraan ja ens tiistaina näkee tuloksen. Limakalvot turvoksissa mulla,että ihmekkään että tuntuu kuin jotain ylimääräistä olisi emättimessä. Katottiin ultralla myös nii nyt löyty syykin miksi en kunnolla ole viel tuntenu liikkeitä. Eli etuseinäistukka joka vaimentaa hyvin liikkeet ettei ne tunnu viel vatsalla, lääkärin mielestä ei vaikuta synnytykseen mitenkään. mutta turha kuvitella enää töihin mennä kerta supistelee ellen saa jotain tyyliin vastaanottohommia tai osittaista istumatyötä päiväs aikaan. Normaalisti saan hommia tehä mutta heti ku alkaa supistamaan nii pitää levätä pidempi aika. Että ihan hyviä uutisia.
Nyt vaan rupes huolettamaan tuo rahapuoli että mitenkäs nyt. no eiköhä tuo selviä. JOs yrittäs kaikesta huolimatta käydä tekemässä sen viimosen viikon tästä kuusta töitä ettei iha palkatta jää. tekee vaa tavallista varovaisemmin.

uulalalaa ku alko vihlomaan tonne alas masuun oikealle puolen nivusen lähelle kiinnikkeisiin..ihania sytkäätyksiä.. :P

Tällä on nyt työt alkaneet 4kk:n kesäloman jälkeen! Mahtavaa päästä taas rakastamansa asian pariin. [:)] Vaikka olen kyllä huomannut, että orkesteriharjoitusten aikana pikkuinen potkii tavallista enempi. Ehkä se jammailee mukana... tai yrittää hienovaraisesti vihjata, että saisiko vähän hiljemmalle, kiitos.

Kävin tänään kysymässä työterveyslääkäriltä noista korvistani, jotka on olleet alkukesästä asti vaihtelevasti tukossa. Selvisi sitten, että se onkin melko yleinen raskausvaiva!!! Ja minä kun olen ollut huolissani että joko nyt alkaa kuulo reistaamaan. Kuulemma hormonitoiminnan muuttuessa limakalvot saattaa herkästi mennä tukkoon, mikä taas aiheuttaa alipainetta korviin. Tai jotenkin noin. Vissiin mitään muuta ei voi asian eteen tehdä kuin synnyttää... [:@] Mutta lääkärissä käynti helpotti kyllä, jotenkin sen kestää paremmin kun tietää mistä ongelma aiheutuu.

Muuten ollut hyvä ja energinen olo, lenkkeilemässäkin olen käynyt lähes päivittäin. Kiloja tullut tähän mennessä lisää 3,5kg. Ei ole vielä supistuksista tietoakaan, joskus saattaa tuntua pientä painetta alavatsassa, mutta sekin menee aina nopeasti ohi. Kunpa saisin soittaa sinne joulukuun alkuun asti, niin olisin kovin iloinen... [:)]

Huomenta tulevat äityliinit!
Aamulla oli kiva herätä jo viiden jälkeen vaikka ulkona satoi aivan kaatamalla. Ei vain enää nukuttanut ja mieskin lähti kuudeksi töihin. No siinä vähän sitten isukki paineli masuja ja tunsin todella selvästi pienen potkun suoraan isin kättä vasten. [:D] Tosin isukki ei kyllä mitään tuntenut..hihi.. Taisi nyt olla toinen kerta kun potkun/hipasun tunsin. Edellinen oli edellisiltana kun makasin puolivatsallaan ja pikkunoinen komensi kääntymään... LA mulla on 17.1. joten olen jo odotellut missä ne potkut viipyy...Ihanaa...

Tuosta äippäpakkauksesta...kyllä uskoisin että tammikuussa mukulan saavat saavat vielä "vanhan" paketin kun sehän tulee jo aiemmin. Ei siis ust silloin ku synnärille menee vaan kaiketi jotain 1,5 kk ennen laskettua, kun muutoinkin pitää ilmoittaa kelaan ajoissa. Ja työnantajalle viimeistään 2 kk ennen äippälomaa, milloin sillä jääpi. Mutta muutoin tämä mullekin ihan uutta joten en mene enämpää sanomaan ennen kuin ollaan lappuja myös neuvolassa täytetty.

Muutoin kuulumisina voisin sanoa että nyt kun tietää kumpi tulee on jo kauhea into ostaa kaikenlaisia vauvan vaatteita mutta kun ei vielä haluaisi isovanhemmille paljastaa niin ei oikein tiiä voiko mitään ostella... Ja kyllä niin paljon harmitti kun Prismassa olisi ollut niiiiiin ihana pikkutytön mekko ja nyt en sitä voi hommata... kaipa niitä pojillekin on hyvin "miehisiä" pikku tamineita... Kengät muuten on niiiin söpöjä... vai pitäisikö sanoa "ihkuja"...[:D] Elloksellakin näytti olevan kivoja kokonaisuuksia. Onko teillä jo kokemuksia tilaustuotteista?

Me voidaan ihan hyvin vaikka vähän väsynyt olenkin kun töissä on todella paljon paineita...ja hommaa mutta saa kyllä kiittä että hommaa on ja tilipussi kasvaa...Se tulee olemaan tarpeen kun rupeaa näitä vauvajuttuja hommaamaan... En siksikään ole pahaksi pistänyt, vaikka kyllä tässä kohta varmaan pitäisi ruveta rauhoittamaan ettei niin paljoa tulisi itselle kasattua ja haalittua ylimääräistä.

Ihanaa lähteä tyttöporukalla ensiviikolla syömään ja leffaan kaiken tämän hässätyksen tieltä...en muistkaan koska viimeksi olisin ollut tuulettumassa...[;)]

Moikka!! Löytyykö mistään muualta mammavaatteita kun HM:ltä?? Sellasia normaalihintasempia?? Eilen kiukuttelin henkkamaukalla, ajattelin jo mielessäni että nyt ei tarvi kulkee pelkillä tuulihousuilla, ja sitten siellä on vaan sellasia pilli-/kapeepunttisia, mitkä ei normaalistikaan sovi mun kropalle, saatika nyt!! Näyttää arse normaalia isommalta eikä ne mee minkään kenkien kans hyvin. Löytys ees yhet kivat levenevälahkeiset!! Ostin kuitenki sellaset kapeepunttiset, huomenna pitäs mennä työporukalla museoon, syömään jne eikä kotihousuilla oikein kehtais.

Pakko hehkuttaa, eilinen ultra näyttäs että tyttö ois tulossa!!! Nyt alkaa ekaa kertaa tuntuun että mahassa asustaa joku, ja tuli hetkeks positiivisiakin ajatuksia tästä raskaudesta (kaikki raskausoireet on tullut negatiivisena mielialana...). Onhan tässä onneks vielä aikaa tottua ajatukseen!

mamma vaatteita o netti puolillaan. Elloksella esim on hyvä valikoima "normaali"kokoisille eli koko suurimmillaan 44/46 eli mun on turha kuvitellakkaan, kun olisin tarvinna nimen omaan kokoa 48 tai 50. kun jos ostan 44/46 niin oikeasti se tarkoittaa kokoa 44 eikä niiden yhistelmää. PERSEESTÄ!

Belua, 9fasion.fi, bebes.fi,tanyasum, ovat yksi esimerkki näistä liikkeistä mitkä löytyy netistä ja on nettitilaukset. ite jostain noista en muista tarkkaa enää et mistä nii tilasin 13e sen masutuubin joka o tosi pitkä malli. ja tuli postissa parissa päivässä.

Mutta koosta 46 ylöspäin saa ehtiä kivien ja kantojen alta ja jos löytyy nii hinnat alkaen 100e. että meitä isompia ihmisiä syrjitään ja tarjotaan vain jätesäkki vaatteita.sekin sukkaa ja pahasti.

Netistä minäkin tilasin parit housut. Toinen oli lemonkids ja toista en enää muista.

Hei vaan piiitkästä aikaa :)

Vihdoinkin ehtii lueskelemaan tänne kuulumisia.. Tervetuloa kaikille uusille ja onnea kaikille ketkä tietävät jo pikkuisensa sukupuolen :)

Nyt viedäänviimeisiä lomapäiviä (ens torstaina takaisin ahertamaan kuukauden tauon jälkeen).

Halusin pitää loppujen 2 kesälomaviikon perään talvilomani ja tasoitusvapaani, niin ei tarvitse sitten murehtia niiden pitämistä myöhemmin talvella. Kun selkä oireilee jo nyt sen oloisesti ettei kestä joulukuun alkuun asti seisomatyötä mitenkään :( Toivon jaksavani nyt jonkun aikaa paremmin pidemmän loman turvin taas..

Ihanaa kuulla että toisaalla päin Suomea kuuluu useampi ultra automaattisesti ja ilmaisena odottavalle. Toivoisin niin kovasti että kuuluisi meillekin. Vaikka eivät edes suostuisi katsomaan sukupuolta etukäteen. Täällä kuuluu vain yksi ultra, se alkuraskaudesta tehtävä ja siinä ei vielä näy sukupuoli...

Onneksi tuleville äideille ensi vuoden alusta alkaen kaikissa Suomen kunnissa tulee tarjota 2 ultraa. :) Kun meno on nykyään semmoista että ihan kaikesta mahdollisesta säästetään...

Kaverini kertoi, että Tampereella heillä ei edes ole synnytysvalmennusta vanhanmallisesti vaan VERKKOPEREHDYTYKSENÄ!!!!! oikeasti! Meillä sentään on se muttei tutustumista synnystysosastoon. no se on onneksi vielä aika pientä.. :S Neuvolantätini nimittäin kertoi minulle viime kerralla, että jos hyvin käy, minulla on keskiraskaudenlääkärinaika ihan normaalisti. Mutta jos rakennuksen remontti osuu juuri siihen aikaan (parin viikon sisällä) kohdalle, niin sitten sitä lääkärinaikaa EI vain ole. Hups! Se vain katoaa!! Tulee vaan mieleen miten se vain voidaan sitten jättää tekemättä?!?!?!
Onko se siis ns.turha muutenkin eli melkein kuin luksusta vai miksi se vain voidaan jättää pois*???!?

Outoa touhua! x( Taida vain ylireagoida tilanteeseen, mutta kummastuttaa!!!

Niin siihen rakenneultraan liittyen, voisin toki varata ajan yksityiseltäkin, mutta tuppaa olemaan tyyristä kun kyselin hintoja - 200€! Tuumasimme mieheni kanssa, että kun kertas vaihtoehtoja on vain kaksi (tyttö tai poika) ;) ja kumpikin on yhtä toivottu ja rakastettu kunhan on vain terve, ettemme laita ko.summaa siihen ultraan. Itse haluaisin mieluummin ostaa ihan upouudet yhdistelmävaunut poikkuiselle.. nekään kun ei ihan ilmaisia ole.. edes netistä katteltuina.

Mutta iloisempia asioita , jottei ihan urputtamiseksi mene :)

Neuloin jo pikkuiselle pienen pienet tumput ja tossut valmiiksi odottamaan tammikuuta :) ihan suloiset niistä tulikin, vaikka tekikin aika neutraalin väriset kun ei sitä sukupuolta tiedä. Ajattelin että teen niihen sitten joko punaiset tai siniset nyörit tarpeen mukaan kun kotia synnäriltä ehditään sitten aikanaan :)

Mutta ehkä pitäisi kääriä tätä kirjoitusta kasaan niin ei ihan romaania syntyisi :)

Aurinkoisia ja raikkaita syyspäiviä kaikille!!

-nana ja pikkuinen

Hei taas!

Me käytiin eilen rakenne ultrassa. Kaikki oli hyvin ja en edes kysynyt sukupuolta olenkaan.

Nyt oon huomannut viime aikoina kuinka helposti mä suutun ja jopa pienistä asioista. Mitään itku mohtauksia en oikeen ole saanut vaan taas tuntuu et olen koko ajan ihan sairaan kiukkunen ja pari kaveria kans on hiumannut sen. Ne vaan totee et se kuuluu raskauteen.

Mulla rupee ihan oikeesti aika. Mulla olis vielä koulu kesken ja siinä ei tarvis vaan tehdä kun päättötyö. Mut kun ei todellakaan kiinnosta tehdä ja pakko olis tehdä et saisin paperit pois loppuvuoteen mennessä. Oon tässä kattellut uutta kämppää ja oon myös huomannut sen kuinka tarkka olen nykyään millainen kämppä se täytyy olla. Ennen en ollut näin tarkka. Johtuuko kaikki tää pelkästään mun raskaudestani vai onks se ihan normaalia? 

Moikka,
perhevelmennus aloitettu ja rakenne ultra käyty, siinä riittikin uutta ja ihmeellistä viime viikolle. Pienokaisella oli kaikki hyvin ja kasvu oli normaalia, paljon otettiin erillaisia mittoja ja sitten katseltiin jalkojen väliin josta lötyikin hillitönvehje. :D
Poika oli todella unisella tuulella ja ei herännyt ultran aikana. Välillä laittoi varpaat suuhun ja unissaan liikuitteli hieman käsiä, nukkuma asento oli kyllä erikoinen kun muuten hän oli aivan kippurassa mutta haarat levällään. :D
Kasapäin tuli kuvia, hmm. yhteensä 10 kpl.
Taitaa olla niin kätilöstä kiinni paljon kuvia mukaan antaa, viimeksi saimme sen 4 kuvaa. Kätilö oli siis taas eri, mutta mukava.
Kävimmekin ostamassa pienokaiselle unipipon
ja sammakko unipuvun jossa tuli 2 kpl mukana.

Vaatteiden kokoa olen tässä meitiskellyt, mieheni oli 51 senttine syntyessään ja eli vaatteet taidan hommata suosiolla yli 50 senttisinä.

Mielilat heittelee mulla vieläki paljon,
Tuossa perjantai iltana vedin hervottoman raivokohtauksen miehelleni aivan turhasta!.. Hooh.. onneksi hänen hermot ovat vielä kestäneet...

mie menetän täällä hermoni taas mieheeni ja sitten hänen tyttöönsä. Neiti o vähä päälle kolme vuotias ja uhma. ja sitten toisaalta ymmärtäminen on vielä jälessä vaikka monessa muussa onkin eellä. Ja välillä näkyy olevan hieman passattukin tyttö ku yrittää kaikin tavoin saaha meidät passaamaan ihteensä mutta minäpä en anna perkele periksi. ITse osaa pukea ja heittää joten itse saa myös tehä sen. Minähä en passaa ku ei muakaan kukaan pue :S

PUOLI VÄLI ALKOI TÄNÄÄN. Herkuttelen sitten juotavalla mehukeitolla mitä tein tossa tuoreista marjoista. :D

Tuosta vauvan mahollisesta koosta.. ite olin 3940g ja 51 ja mies ollu yli 4kilonen ja 53cm. miehen tyttö ollu myös yli nelikilonen..mut empä stressaa viel niistä vaatteista..toisaalta mulla o tuolla yks kassi jonka sain miehen siskolta nii siinä o vaatteita pääsääntöisesti kokoa 70 joten kyllä niitä vaatteita löytyy oli koko mikä tahansa lapsella..ja suku ja tuttavat kyl viel niitä kantaa.. :P

Täällä sujuu muuten mukavasti mutta on alkanut uusi väsymys aalto! Tänään nukuin 2h päiväunet!! Ja jalat väsyy todella nopeasti eikä viitsi illalla enää mitään tehdä. Vauvan vaatteita olen minäkin alkanut keräillä ja miettinyt sitä kokoa mut varmaan se on siinä 50-60 välillä. Ja jokatapauksessa ehkä parempi ola ihan aavistuksen isompia kun ne muksut tuppaa kasvamaan niin todella nopeasti että jo parissa viikossa on vaatteet pieniä.

Elegia: On varmaan ihan normaalia olla tarkkana omasta voinnista mutta jos se ahdistaa ja epätietoisuus vaivaa niin olisko parempi tilata aika neuvolaan tai lääkäriin ja mennä keskustelemaan kaikista vaivoista ajoissa ennen kun olet pahasti stressaantunut tai jotain tapahtuu?? Luulis et neuvolassa ainakin ne mieluustikin ottaa ylimääräisen tarkistuksen kun jättää mitään arvailujen varaan.

Ohhoh! hyvä näköjään välillä kirjoittaa tänne niin näkee millä viikolla menee... itse olin viel viikon jäljessä.

moikka!

PUOLIVÄLI! [:D] Ja huomenna rakenneultra. Mä en meinaa kysyä kumpi tuolla mua potkii, mut jos mies tahtoo, niin kysyköön. Ei se mua haittaa jos saan sen tietää, mut päätin et itse en kysy, koska mulle se on ihan saman kumpi sieltä tulee. Kunhan olis terve. Mut vähän kyl jännittää se huominen. Varsinki ku viime yönä näin puolipainajaisen, jossa synnyttämäni tyttö oli jotenkin "viallinen". Ja mulla on ollu koko ajan enempi poika-olo. Eli toivotaan et se vaan oli jotain panikointia, eikä mikään enneuni.
Massu kasvaa ja Möksy potkii. Tällä viikolla on tuntunu enemmänki varsinaisia potkuja, kun pelkkiä muljahduksia tai kuplintaa. Mies ei oo niitä vielä tuntenu, vaik suoraan sen käteenkin on tullu muutama potku. Tälläkin hetkellä tuolla jotain on meneillään. [:)] Tuntuu kyllä niiiiiiin oudolta! Siis kivalta, mut oudolta.
Nyt kun toi 12 viikkoa tuli täyteen, niin tää aika on mennyt tosi nopeesti. Eka tuntu ettei viikot kulu millään, mut ne vaan juoksee etiäpäin. Pientä vihlontaa tuntuu välillä tuossa etumahassa, mut se menee kuiteski aika pian aina ohi, joten ei kai mitään vakavaa. Makeat syötävät on ruvennu taas maistumaan vähän liiankin hyvin, joten niitä ehkä vois vähän vähentää. Muutenkin ruokahalu on hyvä! Mut painoa ei kait ainakaan liikaa ole tullut, joten jatkan syömistä.
Mut taidanpa kirjoittaa huomenna lisää kun sieltä ultrasta tullaan takasin. Hyvää alkavaa viikkoa mammat!!!

ELgia: Ne tutkivat tarkkaan kaikki joilla on ollu joskus raskausmyrkytys oireita. Eli pääset tarkempaan seurantaan nyt sitten. Näin tekevät täällä ainakin kaikille mun tutuille joilla on joskus ollu raskausmyrkytys. Ei ne anna sen lapsen tulla sieltä etuaikaan.

Noi sun supistelu tuntemukset ja muut tarkoittaa sitä että yksinkertaisesti enemmän lepoa.

Itellä tulee noita supisteluja kanssa mutta lepo auttaa heti ja lääkäri totes et periaatteessa kaikki on hyvin paitsi ne supistelut. Siskoni kanssa juttelin niin sille oli kans tullu aikasessa vaihees supisteluja ja sitten 28 viikon jälkeen lääkäri oli kieltänyt sitä kantamasta tyhjää kahvipannua painavempaa,mutta sisko ei ollu uskonut..joten se makas sitten 2kk sairaalassa ja joutuvat koko ajan miettii et miten estävät supistelut ja sitten olikii jo alkanu myös kohdun suu aukee joten sitä vastaanpistäviä lääkkeitä oli saanu. POika synty terveenä sille 1kk aikasemmin kuin mitä olisi pitäny olla. Tytön kanssa sillä ei ollu tälläisiä ongelmia mutta muita kyllä..sisko kokenut 5 keskenmenoa joista yksi oli viikolla 18. joten sillä nyt ei muutenkaa ole nää raskaudet ollu helppoja.

Ite ramppaan 2-3 tunnin välein vessassa yöllä. Ja päivällä kans melkein yhtä usein. ellei välillä useammin. Mulla tuntuu kuin jotain tulis alapäästä mut se johtuu että mulla o noi limakalvot tuolta todella turpeissa, et ei muuta ongelmaa.Mulla o kyl limakalvot muualtakkii turvonneet ja kuivat ja silmät o kuivat ja pöly ärsyttää viel kaikkia näitä lisää joten allergialääkettä saan vetää vähä väliä.

Eli LEPOA MAMMAT!paitti että mä hypin nyt jo viikon jälkeen pitkin seiniä tylsistyneenä :/

Käytiin neuvolassa. Hb oli pudonnut alarajalle, 117, joten lisää rautaa naamaan. Ootteko muuten huomanneet rautatablettien erot? Normaali rautatableteissa on n. 15-20mg rautaa, mutta se neuvolantäti sanoi, että ostappa rautatabletteja, joissa rauta on ferrosulfaattimuodossa, eli Fe++ tai Fe2+. Niissä napeissa on 100mg rautaa ja imeytyykin paremmin. Ja sitten ne täytyis aina ottaa ruokailun välissä, koska tosi moni ruoka-aine haittaa raudan imeytymistä, esim magnesium ja kalkki. On siksi aika pöljää, että monivitamiinipillereissä, kuten syömissäni LadyVitaPlus-pillereissä on samassa pillerissä 800mg kalsiumia ja 15mg rautaa, kun molemmat haittavat toistensa imeytymistä! Ei siis auta, vaikka vetäis millä mitalla rautatabuja, jos samalla kertaa juo vaikka lasillisen maitoa. C-vitamiini taas auttaa raudan imeytymistä, joten ne kannattaa ottaa samalla kertaa tai vaikka niellä rautatabletti appelsiinimehun kanssa.

Sf-mitta oli 18, normaali, painonnousua oli tullut jotain 450g/vko, mikä myös oli vielä kohtuuden rajoissa. Yhteensä painoa on tullut 6 kiloa lisää. Apua... Sydänäänet oli 140, kuten viimekskin.

Mies oli käynyt kirpparilla ja ostanut jotain 10 potkuhaalaria, 20 paitaa, 5 housut, läjän pikkuisia huppareita, takkeja ja hameita yhteensä 4 euroa! Ihme kauppamies [;)].

Vointi on välillä tosi surkea. Lantioon ja alaselkää särkee, jalat ja kädet turpoo, on tosi hidas ja voimaton olo, tekis mieli vaan nukkua kokoajan. Ehkä pitäiski... Tai ehkä tosiaan ne uudet Fe++ tabletit auttais ku osaan nyt ottaa ne oikeaan aikaan?

Nuista vaatteista.. Mä oon pääsääntöisesti ostellut/saanut kokoa 56cm -> ja saanut vain muutaman väljän 50cm asusteen. Täytyy sitten laitoksella ollessa kattoa, että minkä kokoinen pikku tytteli sitten on, niin pistää sitten vaikka mies ostamaan sen kokoinen vaate kappale, millä lähetään synnäriltä kotia :)

Neuvola on 9.9 eli keskiviikkona. Sitten ollaan taas vähän viisaampia. Mahtaakohan Turku tarjota synnytys valmennusta ja visiittiä sinne synnärille.. Ja mitäköhän muuta kivaa täällä pääsis tekeen :)

Onko muuten muita turkulaisia tammivaaveja tulossa???

Heips!!!

Tänään olen herännyt jo viideltä eikä ihme kun jännittää ihan törkeesti....nimittäin tänään on rakenneultra!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUiiiii ootan niin et saan tietää sukupuolen! Monet on ihmetelly et miks halutaan tietää se...me vaan halutaan, eikai siinä mitään ihmeellistä oo [:D]
Esimerkiks helpompi miettiä nimiä valmiiks ku on vaa toinen sukupuoli mietittävänä [;)]

Ite jouduin lauantaina hakemaan sairaslomaa kun alkoi töissä oleva kiire kirjaimellisesti sattumaan :(
Seisomatyö plus kuormien purku ilman kunnon taukoja kostautui ja alkoi särkemään ja supistelemaan. Jäin sit viikon saikulle ja pitäisi vaan nyt lepäillä. Onneks kotona ollukki ihan hyvä olo koko ajan. Paitsi tänään aamulla huomasin herätessäni et kurkku on kipee ja nenä tukossa....noo onneks oon jo valmiiks saikulla jos nyt vielä joku flunssa tähän iskee päälle [:@]

Vielä pari tuntia odotusta jäljellä!!! IIIKKK [:)]

niisuneiti: me ei asuta turussa mutta synnytys tapahtuu tyksissä. Ilmeisesti meillä ainakin on tutustumiskäynti synnytysosastolle jossain vaihees...

Takaisin