Täällähän monella muullakin on paineet koholla... niin täälläkin. Mittari pitäis kai hakea kotiin lainaan, mut en oo vielä saanut aikaiseksi. Viime viikolla kävin lääkärissä niiden sokrujen takia seurannassa... Sintti oli kasvanut juuri sopivasti, painoarvio oli 2400-2600g. Käyrien mukaan olis n. 3,5kg syntymäpaino. Eli ei onneksi oo jättivauvaa näillä näkymin tulossa, kunhan yrittää noita herkkuja edelleen maltillisesti syödä. Kohdunkaula ei ollut vielä lyhentynyt, eli oli 3cm mutta kohdunsuu oli jo pehmentynyt. Mut niin kai sen jo kuuluukin tehdä jo näillä viikoilla? Kuvitelkaa, mulla on supistellu jo rv 15 lähtien eikä ne kyllä mitään haittaa ole saaneet tuolla alakerrassa aikaiseksi. Nykyään tulee paljon kipeitäkin suppailuja jotka säteilee selkään ja reisiin, mutta eipä niistäkään mihinkään oo ollu... varmaan vielä joudun lopulta käynnistykseen vaikka koko ajan on varottu ennenaikaista synnytystä ja saikullakin oon ollu jo ties kuinka pitkään...[:@]
Muuten olot vaihtelee päivittäin... jonain päivänä kaikki liikkuminen on itkun ja tuskan takana ja toisena taas suhteellisen "helppoa".. onneksi ei enää kestä kauaa, kyllä tämä raskaus on ollut viikko viikolta raskaampaa ja saa kyllä jo mun puolesta päättyä [;)]
Mutta ihanaa kun oon pakkasta!! Mä touhusin jäälyhtyjä jäätymään takapihalle, toivotaan että pakkaset kestäis vielä muutaman päivän täällä etelässäkin!
Voikaa hyvin mammukat [:D]
Muuten olot vaihtelee päivittäin... jonain päivänä kaikki liikkuminen on itkun ja tuskan takana ja toisena taas suhteellisen "helppoa".. onneksi ei enää kestä kauaa, kyllä tämä raskaus on ollut viikko viikolta raskaampaa ja saa kyllä jo mun puolesta päättyä [;)]
Mutta ihanaa kun oon pakkasta!! Mä touhusin jäälyhtyjä jäätymään takapihalle, toivotaan että pakkaset kestäis vielä muutaman päivän täällä etelässäkin!
Voikaa hyvin mammukat [:D]