Alkoholia olen käyttänyt viimeksi vapun aikoihin, eli samoihin aikoihin kun olen ovuloinut. Sen jälkeen ei maistunut ja yllätyksekseni plussasin.
Taisi keho vain tietää ettei alkoholi ole hyvästä.
Mieskin ollut todella nätisti ja harvoin juonut, itse olen välillä juonut muutaman alkoholittoman oluen.
Meidän perheessä ollaan oltu täysin savuttomia noin. 3kk.

Itse vähensin tupakointie heti kun sain tietää plussauksesta, 2 viikossa pääsinkin päivittäisestä tupakoinnista eroon ja maistelin silloin tällöin mieheltäni tupakkaa (n. kerran 1-2 viikossa ja maistui kamalalle), miehenikin päätti lopettaa tupakoinnin joten en sitten viitsinyt enää maistella.
Välillä tekee hirmuisesti mieli, ja nään välillä unia joissa poltan tupakan.. Onneksi vain unissa.
Kahvia reippaalla maidolla juon noin kupin päivässä, harvoin sitäkään.
Teestä olen aina tykännyt enemmän, Kofeniinittomia teitä olen juonut reippaasti ja Mintun lehdistä keittänyt teetä. (Mintut äitin kasvimaalta.)
Kelan sivuja katselin jälleen tänään ja siellä vain lukee että hakemukseni on saapunut, mitään muuta ei.. ei päivämääriä ei mitään muuta.. Onko kellään mulla samaa tilannette?. Mietin pitäisikö käydä kelassa selvittelemässä ovatko ne laittaneet hakemukseni jonnekkin arkiston pohjalle ja jättäneet käsittelemättä loppuun saakka.. Näin on ennenkin kela papereiden kanssa käynyt. Olen muutenkin todella huono onninen virasto asioiden kanssa, usein ne onnistuvat hävittämään juuri ne tärkeät liitteet ja sitten saan koirien ja kissojen kanssa metsästää niitä.... Huoh.. Noh toivotaan parasta tällä kertaa..
Taitaa olla turha odotella äitiys pakkausta jos ei päätöstäkään ole tehty, vai onko joku saanut äitiys pakkauksen ennen päätöstä?..