Tammikuun turinat

Hyvältä kuulostaa, Katarina! :) Peukut pystyssä, että huomisessa ultrassa kuuluu hyviä uutisia.

Älyttömän varhaista minulla vielä, mutten malttanut olla lisäämättä allekirjoitukseen laskuria, kun niitä erehdyin selailemaan... :smiley-ashamed005
 
Mulla tänään 5+0 ja sen kunniaksi onki sit ollu vaaleenpunasta vuotoa.. toki voi olla ihan normaaliakin mut edellisessä raskaudessa samanlainen vuoto johti keskenmenoon, joten ei oo tällä hetkellä fiilikset kovinkaan korkeella :sorry:
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan, että olisi harmitonta vuotoa ja raskaus jatkuu normaalisti :Heartred
 
Jos yhtään lohduttaa niin vuodot on alkuraskaudessa hyvin yleisiä. Mulla oli kans ekassa raskaudessa ja kaikki meni hyvin. Tsemppiä ja toivotaan parasta Fiinu [emoji173]️
 
Miisah, saa laittaa Plussia-ketjuun kuvia, niin päästään ihastelemaan :Heartred
 
Ultrassa näky raskauspussi 14mm (viikko sit oli ollu 4mm) ja alkava pien ruskuaispussi. Alkiota ei vielä. Kontrolli on nyt ens viikon perjantaina.. toivottavast silloin jo näkyis jotain.. pelottaa et on tuulimuna:sad001
 
Varmasti ensi viikolla näkyy jo jotain, niin pienessä ajassa tapahtuu muutoksia ja nytkin jo paljon tapahtunut :) Tsemppiä Katarina!!
 
Ultrassa näky raskauspussi 14mm (viikko sit oli ollu 4mm) ja alkava pien ruskuaispussi. Alkiota ei vielä. Kontrolli on nyt ens viikon perjantaina.. toivottavast silloin jo näkyis jotain.. pelottaa et on tuulimuna:sad001
Paljonko sulla rv:t?
 
Mulla tänään 5+0 ja sen kunniaksi onki sit ollu vaaleenpunasta vuotoa.. toki voi olla ihan normaaliakin mut edellisessä raskaudessa samanlainen vuoto johti keskenmenoon, joten ei oo tällä hetkellä fiilikset kovinkaan korkeella :sorry:
Fiinu, mitenkä sinun vuototilanteesi?
 
Sanoiko lääkäri, että alkion olisi pitänyt nyt näkyä, vai voiko ensi viikolla näkyä oikeasti paremmin?

Sano et nyt voi varmast sanoo että on kohdun sisäinen raskaus, ja et viel niin vähä viikkoi et ens viikol sit näkyy paremmin. Voi olla normaali raskaus tai sit tuulimuna. Toivotaan parasta!
 
Takaisin
Top