Tammikuun turinat

Ultrassa näky raskauspussi 14mm (viikko sit oli ollu 4mm) ja alkava pien ruskuaispussi. Alkiota ei vielä. Kontrolli on nyt ens viikon perjantaina.. toivottavast silloin jo näkyis jotain.. pelottaa et on tuulimuna:sad001

Hienosti oli kasvanu :) hyvä et pääset vielä kontrolliin. Voimia odotteluun!
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001
Kyllähän sitä kieltämättä vähän miettii, kun meidän esikoinen ei ole vuottakaan ja nyt olisi toinen tulossa o_O
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001

Todellakin! Kauhistuttaa, kun on just alkanut olla suht helppoa tää elämä esikoisen kanssa, nukkuu yönsä ja on vaipaton. Sit pakkaa sekottamaan tulee taas uus tulokas. Toisaalta oon onnellinen, että esikoinen on jo näin iso ja omatoiminen (vauvan syntyessä noin 3v8kk, eikä ole kahta ihan pientä.
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001

On! Näillä näkymin lapsilla on kakkosen saapuessa ikäeroa vain 1v6kk. Meillä esikoinen on ollu tosi (välillä jopa liian) helppo vauva ja on kova pelko esim.siitä millainen tämä uusi tapaus on. Välillä miettii että mitähän tässä tuli nyt tehtyä kun halusi toisen lapsen pienellä ikäerolla :facepalm::banghead::dummy::wacky:
Luulen että kaikki äidit miettii samanlaisia asioita.
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001

Kyllä on. Esikoinen vauvan syntymän aikaan 3v6kk ja kuopus 1v9kk. Lähinnä mietityttää kestääkö pää ja miten jaksaa päivät :eek::D
 
On! Näillä näkymin lapsilla on kakkosen saapuessa ikäeroa vain 1v6kk. Meillä esikoinen on ollu tosi (välillä jopa liian) helppo vauva ja on kova pelko esim.siitä millainen tämä uusi tapaus on. Välillä miettii että mitähän tässä tuli nyt tehtyä kun halusi toisen lapsen pienellä ikäerolla :facepalm::banghead::dummy::wacky:
Luulen että kaikki äidit miettii samanlaisia asioita.
Teksti on ihan kuin mun kynästä, sillä erolla että meille tulisi lapsille ikäeroa 1v8kk!
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001

On! Esikoinen on pikkukakkosen syntymän aikoihin 1v 3-4kk.
Hänellä oli koliikki ja on moniallerginen. Eli kyllä, pelottaa tosi paljon mutta samalla oon onnellinen ja innoissani! :)
 
No hyvä että muutkin miettii näitä! Helpottavaa kuulla... Meillä tulee n. 3v10kk ikäeroa. Enemmän mua stressaa itse asiassa töihin paluu yms sitten kun vauva arki
 
Mua pelottaa välillä kanssa, mutta ehkä vähemmän ku aattelin. Enemmän oon ilonen, mutta veikkaan, että jossain kohtaa alkaa kunnon panikointi. Meillä kans tulee ikäeroa reilu 1v 7kk ja esikoinen oli toosi itkunen refluksin takia, niin kyllä se pelottaa jos toisellekin sama vaiva pian tulee..
 
Onko muilla on pelkoa ettei pärjääkään vauvan kanssa? Itsellä siis jo yksi lapsi ja tää toinen tosi toivottu mut välillä hiipii pelko takaraivoon et jos en jaksa ja kaikkee :sad001

Välillä sitä miettii mut aika vähän vielä tässä vaiheessa :) luulen et panikoin sitä sitte lähempänä la:ta :D toisaalta näin jälkeenpäin ajateltuna on ihan hyväkin että yrityksessä meni näin kauan, on kerenny pohtia kaikkia tapoja helpottaa arkee :p ikäeroa tulee siis 2v10kk
 
Takaisin
Top