Tammikuun turinat

Juu ja täälläkin tuli äsken verta seksin jälkeen :sad001 toivottavasti olis vaan limakalvoilta, mutta aika näyttää tarkoittiko mitään. Toki huoli vähän nosti päätään keskenmenotaustan takia.
 
Juu ja täälläkin tuli äsken verta seksin jälkeen :sad001 toivottavasti olis vaan limakalvoilta, mutta aika näyttää tarkoittiko mitään. Toki huoli vähän nosti päätään keskenmenotaustan takia.

On kuulemma tosi yleistä!
 
Juu ja täälläkin tuli äsken verta seksin jälkeen :sad001 toivottavasti olis vaan limakalvoilta, mutta aika näyttää tarkoittiko mitään. Toki huoli vähän nosti päätään keskenmenotaustan takia.

Toivottavasti oli vaan limakalvoilta, miekin oon kuullu sen olevan tosi yleistä.
 
Minä yritän olla stressaamatta ja pelkäämättä keskenmenoa, kun inhottaa jos pääsen loppuun että viimeinen raskaus josta pitäisi nauttia varjostaisi koko ajan huoli. Helppoa se ei ole.

Meillä on esikoinen n.3v2kk ja nuorimmaisin 1v8kk kun tämä syntyy. Joten minulla tulee olemaan kädet täynnä työtä kun viimeinenkin maailmaan tulee. Pelottaa mutta tiedän että kyllä hätä keinot keksii.
 
Loppui tiistain aikana. Nyt pitäis jaksaa oottaa ens viikkoon et sais luotettavan tuloksen r-testistä et ollaankos sitä raskaana enää ollenkaan. Pieni toivonkipinä löytyy, vielä.
 
Mä päivitin tonne helmikuun ketjuun :) mutta siis ei ole vuotanu sen yhden kerran jälkeen, eli oli varmaankin limakalvoilta peräisin.
 
Minulla on meneillään ensimmäinen raskaus, ja nyt reilun viikko plussauksesta olen saavuttanut tämän (varmaan kaikilla asiaankuuluvan) "pelkovaiheen", eli googlaillut kaikkea mahdollista ja stressaaan nyt keskenmenosta, kun tuntuu, että ennen plussausta selkeinä tuntuneet raskausoireet ovat hiipuneet tai ainakin selkeästi lieventyneet. Rinnat ei ole enää yhtä arat, aikaisemmin ollutta voimakasta vatsan turvotusta iltaisin ei ole ollut, valkovuoto on niukkaa, ja pahoinvointia en ole koko aikana kokenut. Mitään kipuja tai verenvuotoa, jotka kai kuitenkin on keskenmenon varmimpia merkkejä, ei kuitenkaan ole ollut. Onkohan tässä syytä huoleen? Rauhoitelkaa viisaammat!
 
Minulla on meneillään ensimmäinen raskaus, ja nyt reilun viikko plussauksesta olen saavuttanut tämän (varmaan kaikilla asiaankuuluvan) "pelkovaiheen", eli googlaillut kaikkea mahdollista ja stressaaan nyt keskenmenosta, kun tuntuu, että ennen plussausta selkeinä tuntuneet raskausoireet ovat hiipuneet tai ainakin selkeästi lieventyneet. Rinnat ei ole enää yhtä arat, aikaisemmin ollutta voimakasta vatsan turvotusta iltaisin ei ole ollut, valkovuoto on niukkaa, ja pahoinvointia en ole koko aikana kokenut. Mitään kipuja tai verenvuotoa, jotka kai kuitenkin on keskenmenon varmimpia merkkejä, ei kuitenkaan ole ollut. Onkohan tässä syytä huoleen? Rauhoitelkaa viisaammat!

Mä en itse ainakaan olis huolissani. Kaksi raskautta takana ja melko oireeton oon ollut alusta loppuun asti
 
Takaisin
Top