Tammikuun turinat :)

Kiva kun täältä löytyikin näin aktiivista porukkaa, kirjottelin aiemmin toisella foorumilla mut sieltä kaikki katosi ilmeisesti Facebookin ryhmiin ja ite en oo niissä ollut innokas kirjottelee.
Meillä on ylihuomenna nt ultra rv 12+1. Ollaan vissiin ainut ketkä ei oo vielä käynyt ultrassa eikä kuullu sydänääniäkään. :bored: halunnu maksaa yksityiselle ultrasta eikä täällä päin kuunnella neuvolassa sydänääniä kun vasta tokalla kerralla eikä muutenkaan ultrata neuvolassa. Kotidoppleriinkaan en oo toistaiseksi rahojani tuhlannut. Eli kieltämättä jännittää onko tuolla edes ketään :eek:
 
Kiva kun täältä löytyikin näin aktiivista porukkaa, kirjottelin aiemmin toisella foorumilla mut sieltä kaikki katosi ilmeisesti Facebookin ryhmiin ja ite en oo niissä ollut innokas kirjottelee.
Meillä on ylihuomenna nt ultra rv 12+1. Ollaan vissiin ainut ketkä ei oo vielä käynyt ultrassa eikä kuullu sydänääniäkään. :bored: halunnu maksaa yksityiselle ultrasta eikä täällä päin kuunnella neuvolassa sydänääniä kun vasta tokalla kerralla eikä muutenkaan ultrata neuvolassa. Kotidoppleriinkaan en oo toistaiseksi rahojani tuhlannut. Eli kieltämättä jännittää onko tuolla edes ketään :eek:

Et ole ainoa, mulla on nt-ultra parin viikon päästä. Ei ois ees mahista mennä yksityiselle koska oon kodinhoitotuella ja yksin yhen lapsen kanssa. Oletan että kaikki on niinkuin pitääkin kun on niin kamala pahoinvointi. Nähtäväksi jää.
 
Ei mekään käyty yksityisellä, eikä neuvolassa kuunneltu sydänääniä kuin vasta toisella käynnillä. Jännitti ihan tosi paljon mennä nt-ultraan,kun ei yhtään tiennyt.. :wideyed:
 
Huonoja uutisia, Viime yönä alko hirveet kivut ja kova verenvuoto, päivystyksessä todettiin tuulimunaraskaus :sorry: nyt osastolla odottamassa lääkkeellistä tyhjennystä/kaavintaa. Ehkä helpompi kuitenkin tietää ettei siellä alun alkaenkaan ole ollut sikiötä kuin jos olisi ollut ja pieni olisi menehtynyt. :sorry:
 
Ahdistavaa olla kotona työttömänä. Tällä tai ensi vk varmaan ihan viimeistään pitäisi kuulua toki yhdestä paikkaa olenko päässyt, ja toisesta paikkaa odotan soittoa koska on haastattelu. Menisin niin paljon mielummin tänne 2. paikkaan, olen ollut siellä -16 keväällä työkokeilussa (eläinkauppa) ja se oli niin mun paikka :) Sais edes osa-aikaisen niin voisi keksiä jotain muuta lisäksi. Onhan mulla nuo stadionin hommat keväällä "hätävarana" kunhan veikkausliigan pelit rupee taas pyörimään.

Ja mä niin odotan 2vk päästä olevaa neuvolaa, että näkee pikkutyypin taas :) Aika tuntuu matelevan, mutta äkkiä se menee! Ed. neuvolasta on jo kuukausi kuitenkin!
 
Meillä np-uä huomenna, viikkoja tänään tasan 13+0 jännittää. Ihana päästä näkemään pikkuinen taas onko muuten muita jotka tunteneet aiemmassa raskaudessa liikkeet jo 14+? Itse tunsin viime Raskaudessa 14+4... Nyt jännitetään tuntuuko liikkeet 1-2vko sisällä
 
Eilen tosiaan np ultra. Kaikki oli hyvin, pieni virkeenä loikki siellä masussa. Kaikki rakenteet ok. Mulla on ollu nuha ja tänää aamulla heräsin niistää kuuden aikaan. Ajattelin et syön aamupalaa miehen kaa samalla ennen ku lähtee töihin. Pääsin keittiöön niistoreissulta ni tuntuvaa plop ja lämmin holahdus. Verta tuli noin 10minuuttia ihan solkenaan, muutama pikkurillin pään kokoinen hyytymäkin mukana. Vuoto loppui kuin seinään. Tässä odottelen että neuvolaan pääsee soittaa, josko pääsisi kuuntelemaan sydänääniä. :/ Ehtihän tässä jo vuorokauden hengittää vapaammin..
 
Voi ei jensku! Jospa ei ois kuitenkaa mistään vakavasta kyse kun eilen kaikki ollut hyvin! Tsemppiä!
 
Ahistaako muita tuo, että tkssa jaettu influenssarokote ei nyt oikeen pure? :sad001 Mua ahistaa ja pelottaa, että saa tartunnan raskaana. Inhottaa, kun ihmiset tulee myös töihin kipeenä jappasemaan, että onko influenssa vai flunssa.
 
Ahistaako muita tuo, että tkssa jaettu influenssarokote ei nyt oikeen pure? :sad001 Mua ahistaa ja pelottaa, että saa tartunnan raskaana. Inhottaa, kun ihmiset tulee myös töihin kipeenä jappasemaan, että onko influenssa vai flunssa.
Minä en ole edes ehtinyt ottamaan sitä rokotetta kaiken sortin kiireiden takia. Yksityiselle/tth pääsisin ottamaan, mutta nyt tuntuu, että on nuhanpoikasta ilmassa, koitan häätää sen chilillä ja vitamiineilla, mutta saapi nähdä. Virtsatietulehdus todettiin seulontaverikokeissa, siihen joudun hakemaan antibiootin, neuvolantäti soitti aamulla. Siinä oiskin sitten, flunssa, pissitulehdus, nielutulehdus (sekin on). Et moi vaan tämä vuosi, hyvin alkaa. Toisaalta ihan sama, jos otuksella kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top