Tammikuun turinat :)

mahassa outo tunne ollut koko päivän. --> yritin kuunnella doblerilla sydänäänet --> ei kuulunut.. mietin soitanko neuvolaan --> soitin ja menin käymään.

Pelko rinnassa 20minuuttia odotin kun neuvolantäti yritti saada sykkeet kuuluviin. Ja ei se saanut :sad001 Aamulla menen heti 8.30 uudestaan ja jos ei löydy ni lähete gynenpolille.

Ei kuulemma vielä kannata heittää kirvestä kaivoon mut pienellä varauksella kuitenkin jo valmistautua.

Rv17+2 ja vielä toissailtana kuului äänet ja liikkeet kotona.

Toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin. Voi hyvin olla että sykkeitä vaan ei aina saa kuuluviin. Ei kannata vielä panikoida. Tsemiä!
 
Voi ei Eufemia, pidetään todellakin peukkuja että vauva olisi vaan huonossa asennossa. Mulle neuvolatäti sanoi että joskus he eivät löydä sydänääniä mutta melkein aina ne löytyvät ultrassa.

Mulla oli sokerirasitus tänään. Huomenna saa tulokset. Se litku oli kyllä aika...mielenkiintoista. Aluksi ( pari ekaa hörppyä) se oli ihan ok, mutta lopussa alkoi jo ällöttää. Muuten se rasitus oli kyllä ihan jees, ihan tosi lievä etovuus tuli jossain kohtaa mutta muuten ei mitään. Onneksi tuolla labrassa oli sellainen pehmustettu sohva, jossa sai makoilla. Ei tuntunut aika mitenkään ees pitkältä. Mä tykkään seurailla ihmisiä. :grinEi se syömättömyyskään tuntunut niin pahalta kuin olin ajatellut. :)
 
Voi ei Eufemia. :sad001 Kamala tilanne! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. :Heartred
 
ei löydy sanoja. Sunnuntaina on pieni menehtynyt niinku sanoin et sillo kuului äänet yksi mitoista vastas tuon päivän viikkoja.
Odottelen labratulokset ja sit saan ekalääkkeen jonka jälkeen kotiin. Sit perjantaina osastolle ottaa cycotekkejä.
 
ei löydy sanoja. Sunnuntaina on pieni menehtynyt niinku sanoin et sillo kuului äänet yksi mitoista vastas tuon päivän viikkoja.
Odottelen labratulokset ja sit saan ekalääkkeen jonka jälkeen kotiin. Sit perjantaina osastolle ottaa cycotekkejä.

Kauhistus sentään :Heartred oikein paljon jaksamista sinne :Heartred
 
Aivan kamalaa Eufemia. [emoji33]
Ei tahdo löytyä sanoja täälläkään, niin kauheeta.
Itku tulee [emoji24]
Paljon voimia teille jatkoon.
Niin on paha mieli teidän puolesta, että pitikin käydä näin. Niin väärin. Voimia!
 
Voimia paljon Eufemialle [emoji17] käyttääkö täällä moni tän foorumin sovellusta? Mul on alkanu pyytään salasanaa ja tunnusta aina kun avaan tän. aiemmin ei oo tarvinnu aina avatessa laittaa. :eek:
 
Ihan sanaton täälläkin. Oon niin pahoillani Eufemia :crybaby2
 
Tänään oli neuvolassa käynti. Siellä käytiin perusasioita läpi ja milloin on rakenneultrassa käynti. Painoa itselleni oli 4kg. Raskaus on nyt 17+2. Vauvalla sydän äänet löivät hyvin.

Ainoa murheeni on nyt että minut on pakotettu tekemään yövuoroa töissä. Olen kolmivuorotyössä. Kehoni ei jaksa palautua ja olen itkenyt väsymyksestä. EU-säädös kieltää velvoittamasta työntekijää tekemään yötyötä, jos hän on raskaana. Itkin tätä kätilölle. Mieheni ja kätilö tukivat minua. Työterveyslääkärikin oli kertonut tästä säädöksestä ja työpaikalla tiedetään tästä. Tämä henkilö joka seisoo minua vastaa vetoaa siihen ettei ole työntekijöitä. Eihän se minun vika. Nyt olen itkuinen ja siitä olen saanut pääni kipeäksi.

Pitää kuulemma ottaa työterveyslääkärin yhteyttä tästä. Työssäni kun on muutakin vaaratekijöitä joista pitäisi keskustella. Kätilö haluaisi minun jäävän aikaisemmin erikoisäitiyslomalle.

Tämä on minulle kovin raskasta koska en ole ennen näistä asioista tapellut. Nyt vaan aika samaan sinne työterveydenhuoltoon. Huh.
 
Peikkonen: kuulutko liittoon? Ota sinne yhteyttä. Kuulostaa käsittämättömältä perseilyltä..
 
Peikkonen: kuulutko liittoon? Ota sinne yhteyttä. Kuulostaa käsittämättömältä perseilyltä..

Kuulun Teollisuusliittoon, mutta töissä noudatetaan TEAMia. Ollaan sen verran pieni poppoo ettei ole edes luottamushenkilöä. Onnistuuko se että kyselee omalta liitolta?
 
Omalta liitolta kysyt. Siellä kuitenki pitäs olla joku luottamushenkilö joka huolehtii sun alueen liittolaisista.
 
Voi Eufemia!! :sad001 Ei tosiaan löydy sanoja, toi on niin kauheeta, eikä osais oottaa omalle kohdalle tapahtuvaksi! Paljon voimia surusta selviämiseen teille kaikille!
 
Huouh. Päivitän tähän nyt yövuorotilannettani. Mieheni kanssa ollaan samassa työpaikassa. Maanantaina mieheni oli käynnyt juttelemassa toimarille yövuorostani. Tj oli ihmetellyt miksi se ei ollut poistunut. Kun itse olin tulossa töihin tulee vuoroista vastaava ilmoittamaan että katsoa vuorolista. Noh yövuoroni oli poissa. Itellä oli kirje, jonka olin kirjoittanut itku silmässä, joka lähtisi liitolle... Onneksi tilanne ratkesi. Mutta mietin et annanko kirjeen toimarille... Siinä on mielenkiintoisia keskusteluita vuorovastaavan kanssa. Mutta en pidä riitelyistä... Vaikka kyseinen henkilö on tökerö työpaikkasuhteissa muutenkin. Jätän omaan arvoonsa.
 
Takaisin
Top