Tammikuun turinat

Saako udella mistä nettikaupasta? :)

Ostin hm:ltä ne farkut, en nettikaupasta. Sattu siellä silmään kun ei mun pitänyt ees mitään ostaa. Nettikaupoissa oon bongannut noita muita vaatteita mut en oo tilannut vielä mitään...
 
Itse laitan kyl nyt tilaukseen mahatuubin. Esikoisesta on "valkonen" tallessa, mut nyt aattelin tilata mustan mikä ei säikähdä mahalle tippuvaa ruokaa :)
 
Ostin tänää mammaleggarit hennesiltä. Päätin pärjätä ilman farkkuja, en ainakaa uutena osta.. käytän farkkuja muutenkin vähän ja nyt raskaana suosin talviaikaan leggareita ja tunikoita, keväämmällä ja kesällä sit mekkoja.
 
Ostin hm:ltä ne farkut, en nettikaupasta. Sattu siellä silmään kun ei mun pitänyt ees mitään ostaa. Nettikaupoissa oon bongannut noita muita vaatteita mut en oo tilannut vielä mitään...

Ei kun tarkotin sitä masutuubia kun laitoit et löysit jostain nettikaupasta edullisesti :)
 
Ei kun tarkotin sitä masutuubia kun laitoit et löysit jostain nettikaupasta edullisesti :)

Mä en muista nytten miltä sivulta katsoin mut oliko 3 kappaletta tyyliin 20e, mut sitten kun tilaan niin voin vinkata sullekin. Nyt en nopealla Googlella löytänyt oikeaa sivustoa...
 
No itseasiassa tuo ei paljoo eroa masutuubista siinä on vain ommeltu tuki resori tuubiin tukemaa selkää ja masua. Niinhän ne masutuubitki lupaa samaa, mutta ne ei todellisuudessa oo paidan jatkoa kummempia. Et ei toi carriwell oo mikää tuki vyö vaa tuubi. Carriwellillä on kyllä iha tukivöitäkin
 
Mä kattelin niitä tuubeja kanssa.. mut jotenki en vakuuttunu? :oops: Onks sen tarkotus tukea vai toimia vaan asusteena/jatkokappaleena?
 
Joo, just antaa vaa vaatteille lisää "käyttöaikaa" eikä oo ainoastaan raskaana oleville eli ei just tue varsinaisesti raskaus mahaa.

Toi carriwell on siit hyvä, että siinä on se tukiresori ja on just raskauden ajaksi :) Sitä suositelen. Siitä oli mulle suuri helpotus kolotuksiin, masun koko huuteli yläkäyrän yläpuolella hiukan ja eikä kukkaroa kaada! :)
 
Eipä oo hinnalla kyllä pilattu! Täytyy pitää toi mielessä jos tuntuu et tällä kierroksella tarvii tukea paremmin :)
 
Itse aion tilata toisen mustana, kun esikoisesta toi valkoinen likaantu iljettävästi :) Tosi hyvä ostos!

Mulla oli myös si vyö, mut en tykännyt yhtään. Se on taas iha oikea tukivyö
 
Käytän tätä foorumin sovellusta kännykällä ja täytyy sanoa että tää kyllä sekoilee välillä aika ärsyttävästi! Olen mielestäni "subscribannut" itseni näihin kaikkiin keskusteluihin (tähän tammikuunkin) ja silti en saa joka kerta ilmoitusta jos on tullut uusia viestejä! :eek: Kävin ihan sattumalta katsomassa että onko täällä tammikuun turinoissa tosiaan näin hiljaista ja huomasin että täällähän on keskustelua monen sivun verran siitä kun viimeksi olen lukenut.. En voi ymmärtää miksi tää ei ilmoita kaikista uusista viesteistä vaan näköjään vaan joistain. Ja tästä ketjusta on tullut vielä alkuvuonna ilmoituksia mutta nyt ei enää tulekaan...
 
Mä sain viime raskaudessa kaverilta pari carriwellin tukivyötä ja bolakorun kanssa otin masutuubin, sama tarjous taitaa olla ko. paikassa vieläkin. Masutuubia ei kauheesti tullu käytettyä mutta tukivöitä kyllä. Voiskin laittaa jo semmosen tilaukseen, masutuubin myin jo pois. :)
 
Käytän tätä foorumin sovellusta kännykällä ja täytyy sanoa että tää kyllä sekoilee välillä aika ärsyttävästi! Olen mielestäni "subscribannut" itseni näihin kaikkiin keskusteluihin (tähän tammikuunkin) ja silti en saa joka kerta ilmoitusta jos on tullut uusia viestejä! :eek: Kävin ihan sattumalta katsomassa että onko täällä tammikuun turinoissa tosiaan näin hiljaista ja huomasin että täällähän on keskustelua monen sivun verran siitä kun viimeksi olen lukenut.. En voi ymmärtää miksi tää ei ilmoita kaikista uusista viesteistä vaan näköjään vaan joistain. Ja tästä ketjusta on tullut vielä alkuvuonna ilmoituksia mutta nyt ei enää tulekaan...

Mulla sama selaimellaki
 
Mullakin on toi Carriwell valkoisena. En ole vielä käyttänyt, vaikka mahan koon puolesta vois jo olla syytä... :cool:
 
Takaisin
Top