Tammikuun turinat

Me on käytetty perus vesiliukoista liukuvoidetta. Mut ei sitä joka kerta tarvii jos tuo isäntä jaksaa lämmitellä tarpeeks hyvin :D
 
Mie en oo revityttäny viimeisiä, kun en tiiä onko raskaana miten fiksua. Syksyllä otatin kaks ekaa pois ja oli tuskaa. Tsemppiä!
 
Julkiselle onki turha oottaa aikaa. Ite ootan yhä julkiselle. Heinäkuussa pääsin viisuri jonoon, kun oli pahat oireet. Kävin yksityisellä sit ja ootan julkiselle aikaa viel iha sen takia, että katon monta vuotta siihen menee.
 
Mie sain tarkastukseen 3vkon päähän. Ois ollu viime viikolla, mutta peruin. Kun kävin tosiaa yksityisellä syksyllä poistattaa viisurit ja on kielen sammaski rauhoittunut oksentelujen loputtua. En nähny enää syytä. :)
 
Helsingissä pääsee onneks aika hyvin normaalistikin. Pääsin 3kk soitosta hammaslääkärin tarkastukseen ja siitä 2kk suuhygienistille. Nyt on onneks suu kunnossa eikä reikiäkää ollu ikinä. :grin Miehelläkää ei reikiä, toivottavasti meidän lapsella sit yhtä hyvä hammaslaatu!
 
Mä meinasin käydä yksityisellä suuhygienistillä kun ei mulla koskaan ole ollut yhtään reikää hampaissa niin ei mun oo tarttenu käydä kun hammaskiven poistossa muutaman vuoden välein..
 
Täällä sama.. Muutaman vuoden välein käy rapsutettavana. Oon kyl nii tyytyväinen, että hampaat on hyvät! :smiley-angelic001
 
Täällä on kovin hiljaista, onko kaikki salaisella puolella? Olen kahdesti lähettänyt pyynnön liittyä sinne, mutta en tiedä lähettikö puhelinappi viestin oikein..
 
Penni mulla meni hetki että se salainen tuli näkyviin. Koita poistaa sovellus ja ladata uudelleen jos ei näy :)
 
Aijaa. Onpa jännä, pitää varmaan joo koittaa päivittää tää :0
 
Takaisin
Top