Tammikuun turinat

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Miuku88, 1 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Me on käytetty perus vesiliukoista liukuvoidetta. Mut ei sitä joka kerta tarvii jos tuo isäntä jaksaa lämmitellä tarpeeks hyvin :D
  2. Talvenlapsi Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Multa revittiin sitten tänään viisuri irti, ja sain tupla antibiootit.... Jippii :/
  3. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Mie en oo revityttäny viimeisiä, kun en tiiä onko raskaana miten fiksua. Syksyllä otatin kaks ekaa pois ja oli tuskaa. Tsemppiä!
  4. Talvenlapsi Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Oli pakko repii :/ Kun ne ei halunnu uutta kuuria antaa pelkästään :/ Mutta tuumas, että nyt toisella kolmanneksella paras hoitaa tämä, ja turvallisin :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  5. jupa- Asioista perillä oleva

Mä en oo vieläkää varannu aikaa hammaslääkärii...
  6. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Julkiselle onki turha oottaa aikaa. Ite ootan yhä julkiselle. Heinäkuussa pääsin viisuri jonoon, kun oli pahat oireet. Kävin yksityisellä sit ja ootan julkiselle aikaa viel iha sen takia, että katon monta vuotta siihen menee.
  7. Jennamarina Hyväntuulinen höpöttäjä

Nevolatäti sano, että raskaanaolevat etusijalla hamnaslääkärissä vaan 2kk jonotan tarkastukseen :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. jupa- Asioista perillä oleva

Meilläki raskaana olevat menee jonon ohi

Meillä kyllä pien kunta
  9. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Mie sain tarkastukseen 3vkon päähän. Ois ollu viime viikolla, mutta peruin. Kun kävin tosiaa yksityisellä syksyllä poistattaa viisurit ja on kielen sammaski rauhoittunut oksentelujen loputtua. En nähny enää syytä. :)
  10. Miuku88 Asioista perillä oleva Heinämammat 2017

Helsingissä pääsee onneks aika hyvin normaalistikin. Pääsin 3kk soitosta hammaslääkärin tarkastukseen ja siitä 2kk suuhygienistille. Nyt on onneks suu kunnossa eikä reikiäkää ollu ikinä. :grin Miehelläkää ei reikiä, toivottavasti meidän lapsella sit yhtä hyvä hammaslaatu!
  11. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Mä meinasin käydä yksityisellä suuhygienistillä kun ei mulla koskaan ole ollut yhtään reikää hampaissa niin ei mun oo tarttenu käydä kun hammaskiven poistossa muutaman vuoden välein..
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  12. Miuku88 Asioista perillä oleva Heinämammat 2017

Täällä sama.. Muutaman vuoden välein käy rapsutettavana. Oon kyl nii tyytyväinen, että hampaat on hyvät! :smiley-angelic001
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Täällä on kovin hiljaista, onko kaikki salaisella puolella? Olen kahdesti lähettänyt pyynnön liittyä sinne, mutta en tiedä lähettikö puhelinappi viestin oikein..
  14. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Siellä on muutama juu. Ja sulla näkyy toi banneri, että olisit siellä.
  15. jupa- Asioista perillä oleva

Penni löytyy juu listasta :)
  16. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Penni mulla meni hetki että se salainen tuli näkyviin. Koita poistaa sovellus ja ladata uudelleen jos ei näy :)
  17. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Okei eli pitäskö tässä siirtyä sinne salaiselle puolelle?
  18. Vesimelonivauva Satasella mukana keskusteluissa

Mä en edes pääse varmaa sinne kun kirjotan niin vähän tänne. Tunnen omaksesi enemmän noi FB ryhmät.
  19. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Aijaa. Onpa jännä, pitää varmaan joo koittaa päivittää tää :0
  20. Jennamarina Hyväntuulinen höpöttäjä

Onnistuko penni? Mäkin ilmottauduin sinne jo varmaan kuukaus sitte, mut ei oo kans tullu näkyviin?