Tammikuun turinat

Tottakai siel joku kasvaa ja sen myötä mahakin! :happy: mutta toi että pissan jälkeen ei enää tunnu niin kuulostaisi näin hoitsu korviin rakolta. Pissarakkoha tuntuu vatsan päältä pinkeältä, kun on täynnä. :)

Toispuoleinen pömppi kuulostaa taas kohdulta:happy:
 
Juu, Voihan se tosiaan rakko olla, kun tuntuu pinkeältä. Aamuun asti, kun vielä on vessassa käymättä ehtii täyttyä.
Just kuuntelin pitkästä aikaa dopplerilla sydänäänet niin tossa navasta muutama sentti alaspäin oikealla puolella kuuluu. Ihana miten selkeästi nyt löytää, kun alussa sai etsiskellä tovin häpyluun seuduilla :)
 
Piparkakku mulla on samalla tavalla aamulla maha usein toispuoleinen :) Oli jo joskus rv 10. Mä oon ajatellut että täysi rakko painais kohtua ylöspäin, koska siitä möykystä on sykkeetkin sit aina kuulunu.
 
Mul on tollanen pallo aina aamuisin, nyt viikkoja 14+1 :D On se muutenkin aika pallo mut aamuisin/öisin jotenkin erityisen pinkeä, alkaa olla hieman epämukavaa nukkua tietyissä asennoissa.
 

Liitteet

  • 1483959705382.jpg
    1483959705382.jpg
    65.2 KB · Katsottu: 57
Ja on myös melko toispuoleinen, sojottaa usein selkeästi enemmän vasemmalle. Tuntuu tosiaan siltä et jos rakko on kovin täynnä, niin kohtukin on korkeammalla.
 
Hei osaisitteko auttaa! Mun pitäis varata itelle ens viikolle sokerirasitus ja sitten tuo sikiöseulonta! Neuvolatäti pyysi varaaman sen laboratorio.fi sivulta ja kertoi että on laittanut lähetteen. Eli pitääkö mun kirjautua sinne vai varaanko vain siitä ajanvarauksesta ajan? Missä se lähete on? Näkeekö ne sen jostain sieltä vai miten? En älyä. :/
 
Yleensähän jos on lähete jonnekin, ne siellä kyseisessä paikassa näkee sen kyllä. Jos vaan koitat varata ajan, ehkä se hoituis sillä? :)
 
Sis se kysyy ajanvarauksessa vain mun tiedot nimen osoitteen jne ei sis tartte kirjautua esim verkkotunnuksilla.. nooh ehkä mä soitan sinne ja kysäisen :D jotenki niin helppo aina netissä hoitaa kaikki nykyään :D
 
Varaat vaan ajan; sikiöseulonta on verikoe ja sokerirasitus on siellä semmosenaan. Lähetteestä ne näkee mitä sun verestä tarttee mittailla, eli mitkä näytteet ottaa.
 
Ootteko ostaneet jo äitiysvaatteita? Mä ostin ekat farkut tänään. Olivat hm:ssä vaan 15e niin raaskin ostaa jos en tykkääkään sit myöhemmin niistä :)
 
Mulla on edellisen raskauden vaatteet vielä tallessa, toivottavasti ei tarvis ostaa isompia nyt. :D
 
Omilla farkuilla vielä onneks pärjään, mutta parit löysät tunikat ja ponchot oon ostanut. Housuja kyllä jo koittanut katsoa, mutta sopivia/miellyttäviä ei oo mistään löytynyt. Nettikaupoissa olis, mutta hinta vaan on aika suolanen.
 
"Väestörekisterikeskuksen tekemän selvityksen mukaan Suomen yleisin syntymäpäivä 2000-luvulla on ollut 31. heinäkuuta." Onko tästä keskusteltu? :wideyed: Tajusin juuri että pahimpaan lomaruuhkaan ajoittuu synnytys :laughing021 Apuva!
 
En oo kuullukkaan tommosesta. Tyttö synty maaliskuun lopulla ja se oli ainakin ruuhka aikaa taysissa. En päässy ees synnyttäneiden osastolle.
 
Mammahousut ostettu jo aikaa sitten ja huomasin ostaneeni samalla imetyspaitojakin :D Hyvin käyvät äitiyspaidoista.

Eloinen, tuota itsekin olen kauhistellut, että minkölainen lomamiehitys sattuu sairaalassa olemaan... Itsellä saattaa tuurilla mennä kesäkuun loppuun kun la on ihan heinäkuyn alussa. Kuopus syntyi 10 päivää ennen la.
 
Mun ei onneks tarvii pelätä et nää syntyis vasta heinäkuun lopulla. La 19.7 ja käynnistys (mono-di kaksosraskaus) viimeistään kesäkuun lopussa. Toki voivat syntyä itsekseen aiemminkin.
 
Mä en osaa pelätä sitä synnytys aikaa kun tää on eka mulle... Mut itse synnytys kyllä tuntuu kovalta suoritukselle ja sit vielä se sairaalassaolo - en halua..
 
Takaisin
Top