Tammikuun turinat

Naks tuo kiinteiden maistelu ni annat kerran sen maistaa jotaki vähän ni sehän on sit sillä korkattu ja voit sanoa että juujuu maistelu on :P

Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu meidän yöt on ihan HIRVEITÄ!! Tyttö saa ihme huutokohtauksia eikä rauhotu ei niin MILLÄÄN! Se vaan huutaa jonku ajan ja sit sammuu ykskaks?? Tätä on ollu jo monta päivää :sad001 Muilla tätä? Mun piti saada viime yönä nukkua ja miehellä syöttövuoro ni valvoin kyllä ihan samanlailla , ei vaan tarvinu nousta sängystä kertaakaan lämppään maitoa. Viiden syötöllä tyttö sai pisimmät raivarit ja sit ku viimein rauhoittu ni ukko ja tyttö nukahti mut mä en saanu enää unta:facepalm: tyttö on löytäny tehokkaan tavan tappaa äidin vauvakuumeen..
 
Meillä on vähän samaa SeEnsimmäinen, mut ei entään ihan kilariraivareita tuu. Mut siis herää, itkeskelee, nukahtaa. Oon aatellu, et vaikka ei heräis ähisemään konttaamista niin silti se tai hampaat pyörii mielessä, sitten ärsyyntyy kun ei ole unten mailla ja väsyttää.. Myös sellasta oikeen kunnon ininäkonserttia pidetään aamuisin :/ jos yrittää vetää viereen tai kyljelleen, kuten yleensä rauhottuu, niin alkaa itku. Joku nyt ahdistaa toista.
 
Meinasin vetää lipat tänään, neuvolan lattialla olikii crocsit liukkaat :D se jos mikä olis noloo vetää talven ekat lipat sisätiloissa :D
 
Poika nukkunut jo kolme yötä tosi levottomasti ja vain 7h ja siinä ollut 2syöttöä. Ite en oo sitten saanut nukuttua juuri ollenkaan... Nyt kun oon ite näin väsynyt ja poika koko ajan rutisoo enkä yhtään tiedä mitä niin on kyllä vauva kuume tipo tiessään :dead: mutta kyllä se viellä takaasi tuloo :p
 
Käytiin Kärkkäisellä tänään. Ja siinä tytöille vaatetta katsellessa tuli vastaan pienen pieniä (keskosten) vaatteita. Siis voi, että ne oli pieniä! Kokolapussa luki 32! Pakko oli hipelöidä ja fiilistellä.
 
Meillä ollut levottomia öitä ja eilen huomattiin että molemmat etuhampaat alhaalta on puhjenneet. :)

Onko levottomuutta pelkästään yöllä vai päivälläkin? Meillä se levottomuus on vain yöllä :/
 
Meillä on myös niin kiukkuinen vauva kun vaan olla voi..yöt heräilee ja kitisee vähän väliä, mutta ihan oman mielenrauhan takia en ole kelloa katsonut enkä heräämiskertoja laskenut. Vieressä on nyt nukkunut enimmän osan yöstä ettei tarvi veivata pinnasänkyyn ja takaisin, helpompi siinä vieressä puoliunessa tunkea tissiä suuhun ja rauhoitella. Päivälläkin kitisee koko hereilläoloajan, saattaa yhtäkkiä alkaa kiljuitkuhuutamaan täysillä ilman selvää syytä vaikka olisi ollut tyytyväinen hetkeä aiemmin eikä meinaa rauhoittua syliinkään. Ja päiväunet olleet 20-30min kun normaalisti ottaa ainakin yhdet pidemmät unet päivässä. Muutenkin ärsyttää kun niin kovat pakkaset ettei oikein ulos ole päässyt, esikoinen tylsistyy ja tekee kaikkea kiellettyä koko ajan kun ei pääse kunnolla ulkoilemaan. No, tämä on tämmöinen vaihe nyt ja kyllä se taas sitten jossain vaiheessa helpottaa.
 
Meillä astuttiin pykälä 'kehityksessä' eteenpäin , vaihdettiin nan H.A (1) nyt normi nanniin (1) , tän kuun lopussa kai pitäs siirtyä nan2seen. Kun toi mukulapökylä syö jo niin useanlaista sosetta ja lihaa jne ni ajattelin että ehkä se nyt kestäis sen ei-niin-pilkotun proteiininkin :rolleyes:
 
Mitäs muuta sitä turinois näin tammikuun kunniaksi.. Tarjouduin tänään hoitamaan kauppaostokset ja ilmoitin ukolle että saatan käydä muuallakin ettei turhaan odottele :P kävin ruokakaupassa, apteekissa ja eläinkaupassa. Oli ihan mukavaa kyllä mennä omilla ehdoilla, pysähtyä pohdiskelemaan hyllyjen väliin että ostaakko (heräteostoksia) vai eikö .. Vielä ku ois ollu joku huippu ihana ystävä siinä juoruilemassa ni ois ollut täydellistä:shy::rolleyes:

Viime viikonloppuna ystävän suusta: "siinä vaiheessa ku kaupassa käynti on sun viikon kohokohta , on aika lähteä iltaa viettämään!" :joyful:
 
SeEnsimmäinen, mulla oli sama meininki tänään, tosin eläinkaupan sijasta kävin vaatekaupoilla ja korukaupassa lahjaostoksilla. :-) Viikon kohokohta se oli, eli jotain tarvis tehdä...
 
Mäki oisin halunnu vaatekaupoille mutta tässä kuussa on muuta rahamenoa niin paljon etten uskaltanu mennä :D kuitenki ois tarttunu 'jotain pientä' matkaan :P mulla on näillä näkymin lauantaina vapaailta ku tyttö menee yöksi mummolaan :eek: mies menee laivalle..
 
Shyt sun kaveri ei tiedä, että ei se kauppa vaan se ylhäinen yksinäisyys :D
 
Mä voin turinoida tammikuun kunniaks, et ku taas vituttaa toi äijä, ni vedän kostoks herkkuja. Siis oikeesti, mä ajattelen oikee mielessäni "todellaki vedän näitä herkkuja ja oon ihan v*tun läski" :'D oikeesti luulen kostavani tällä miehelle jotakin :'D SIINÄHÄN KATTELET SIT LIHAVAA MAMMAA nih...
 
Ja sellasta voin kans turinoida, että tein nyhtöpossuu 6 tuntii uunissa ja vaikka partsin ovet oli kokoajan auki ni voin kertoo, et hiki valuu tätä syödessä.
 
Ja sellasta voin kans turinoida, että tein nyhtöpossuu 6 tuntii uunissa ja vaikka partsin ovet oli kokoajan auki ni voin kertoo, et hiki valuu tätä syödessä.

Herää kysymys , olitko iteki siel uunissa ku hiki valuu vai onks jotai tulista ainesosaa mukana ? No joooo olipa taas hauska!! :jimlad:
 
Käyttekö jossain vauvaharrastuksissa muskarissa tms. tai meinaatteko aloittaa jonkun harrastuksen? Me aletaan käymään ensikuussa vauvojen värikylvyssä, en ollut ennen kuullutkaan tommoisesta, mutta kuulosti hauskalta, vaikka aika sotkuiselta :wink
 
Herää kysymys , olitko iteki siel uunissa ku hiki valuu vai onks jotai tulista ainesosaa mukana ? No joooo olipa taas hauska!! :jimlad:
Häh, nyt oli kyllä huono :DD asunto oli kuuma, tieks! :'D

(Ai nii nyt mä älysin, kku luin ton oman viestini uudestaa :p)
 
Mun on pakko jatkaa vielä tästä mun lempiaiheesta: toi tuli kännissä just himaa, yritti kertoo jotain juttua sanoin et ei kiinnosta painu hiivattiin, ni se lähti sanaakaan sanomatta :'D en tiiä lähtiks se siks vai kävikö sillä joku välähys pääkopassa (ei kai sentää), mut tekipä kerranki niinku käskettii :'D
 
Takaisin
Top