Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mustikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi hitsi, imetysliivit. Hyvä kun otit puheeksi Sanoja. Ne olin jo autuaasti unohtanut. Muistaakseni ostin muutamat Changesta v. 2011 kun oli viimeksi ajankohtaiset. Täytyypä kaivella vieläkö ne on kurantit. Mulla tais olla myös jotkut aivan järkyt "uniliiivit" ilman kaaria, niin pysyi maitoläikät vähän vähempinä lakanoissa.

Mä ostin jotku gebardi-kuvioiset Lindexistä ennen joulua...grrr :grin mut eihän nuo mitkään kauheen hemasevat oo. Ja painaa kylkiä ku maha jo niin korkeella. Jotenki surkee valikoima, H&M:stä ei juuri löydy Deetä isompia kokoja (? tai mä en oo löytänyt), sit kokoluokka E+ on yleensä aika mummopussukoita. Nyt pidän päivät/yöt Bravadon bodysilk seamlesseja, mut normisti ne ei istu sitten yhtään ku oon tosi kapea tuosta rintojen alta.
Mistä hyvät nätit tukevat liivit..?! Aiemmin oon pitäny just mitä sattuu mut nyt Vihdoin olis kiva löytää jotkut kivannäköiset ja ryhdikkäät.

Mulla vero% meinasivat että olis lähes 40% kuten viime vuonna joten ei tule kuuloonkaan :eek: siihen kun lisätään Kelasta vielä +2% niin avot!

Joo ei meinaa tissit pysyä kupeissaan enää :D haluisin kans ostaa jotkut edes vähän nätimmät liivit mut ei meinaa löytyä. Tietty jos netistä tilais sokkona niin saattais löytyä.

En osannut eilen levähtää vaikka niin on määrätty. Lopputulos oli kauhea.. Koko päivän tuli niitä kovettumisia ja illalla sitten vielä enemmän. Mä en vaan osaa makoilla ja ottaa rennosti :| koko ajan pitää liikkua ja touhuta. Nyt jos koittais keskittyä netflixin ihmeelliseen maailmaan :)

En saanut itse mitään apua verotoimistosta kun soitin. Ei ne oikein osannut sanoa tarkkaa % mulle. Mut taidanpa mennä samalla ku viime vuonna niin ei tarvi säätää :)

Tuntuu kun vuosi vaihtu niin kokoajan on lasten lääkäreitä ja edes takaisin ajamista. Päivät kuitenkin ollu tosi hitaita. Vois kuukausi mennä vähän ripeämmin. En mä tiiä onko joku tammikuun masennus päällä. Mieskin puhuu vain raha asioita uusista suunnitelmista. Yrityksen perustamisesta kaikki on kuitenkin kiinni raha asioista. Ärg... en mä tiiä.
Ja jotenkin nyt vanhoja kavereita ilmestyny , jotka katkas välit aikaisemmin. Nyt kiinnostais taas ystävyys. Mut muo taas ei pinnallisuus oikee kiinnosta.

Vitsi mun masu asukki on kovin tärisevä. Tuntuu kun olisi syönyt jonkun värisevän lelun. Tai juuri pesty koira joka ravistelee itsesä kuivaksi... pieni piristys.
Sain tänään meidän kissan kiinni siitä että se pissasi wc:n lavuaariin hienosti tasapainotteli itsensä pysymään siinä. Mä olin ihmetellykkin kun vessa haisi vähän väliä pissalle vaikka olinkin siivonnu ja pessyt lattiat.ja syyttänyt poikia että ruikkivat ohi pöntön. No kloorilla se haju lähti ja syyllinenkin löyty. Nukuin päikkärit tänään pitkästä aikaa heräsin sit ku kissa oli pää vasten mun masua ja pikkunen potki takas. Se oli kyl jotenkin niin söpöä kohtaamista.

Ai nii... sit mä oon nähny painajaista että kun luvattiin tyttöä ni sit syntyikin poika... joka sai sitten kulkea koko vauva iän vaalean punaisissa kuteissa kun ne oli tytölle hankittu valmiiks... jotenkin tuntuu niin vaikeelta uskoa 3pojan jälkee tuleekin tyttö, vaikka kokoajan poika fiilis ollu. On ne ongelmat mullakin... huh huh... ehkä ne hormoonit taas myllertää et on ihan sekaisin...

Mulla on kans heti alavatsa kipeänä ja pinkeenä jos nostan jotain tai kumarrun. Pahimmillaan repäisee tosi ilkeästi alakertaan asti. Vähän on hankalaa kun esikoista pitää kuitenkin hoitaa ym.
Sokeroinnissa käyneiltä kysyisin, ettää ootteko brassia ottaneet raskausaikana? Minua se kiinnostaa siksikin, että string-sokerointi maksaa saman kun brassi "kiitoradalla" joten miksei samantein ottas kerralla kunnolla :D Itselläkin näkyvyys tosiaan nolla tuonne alakertaan ja sokeroinnilla pysyis pitkään siistinä

Nane kissaa houkuttaa kloorin haju... Sillähän neuvotaan peseen esim.pissalaatikko jotta kisu sinne mielellään menis. Ja esim.huonekaluja tms.ei kannata sillä jynssätä ettei kissa ala niitä merkkaileen.

Huomenna täynnä 29 viikkoa. Odottavan aika on niin kovin pitkä. Hormoonit taitaa täälläkin olla asialla, kun ilman mitään syytä alkaa itkettää tai ärsyttää... ja muutaman minuutin päästä olen taas ihan "normaali". Onkohan tässä vaiheessa meneillään joku erityinen hormoonimyllerrys?

+ Onko kenelläkään muulla sellainen olo, että on paksu, ruma, väsynyt ja rähjänen koko ajan? Miesraasu koittaa piristää ja kehua, ja itsestä tuntuu siltä kuin olis teini-ikäinen virtahepo, joka ei saa mitään tehtyä.

Eleanor, mä oon brassia pohtinu, mutta en oo tohtinu. Mulla siis ainakin toi bikiniraja-termi kattaa kaiken muun paitsi häpyhuulet ja peppuvaon. Siihen oon tyytyny ja sit höyläilly loput itse...

Sanoja: tuolla mistä sokerointia katselin oli bikinirajan siistintä sitä, että kaikki mikä normaali alkkareiden (bikineiden) ulkopuolelle jää. Itse tykkään ottaa vähän enemmän, ts. jää vain kapea kaistale, niin se olisi sitten jo tuolla mittapuulla string-rajaus. Mietinnässä on mullakin tuo brassi vielä, saa nähdä sitten miten lopulta teen :)

No sitten voi näköjään olla aika paljon vaihtelua tossa termissä. Tosiaan mun vakkaripaikassa se on erittäin kattava, siksi siitä oonkin tykännyt. Just eilen tuolla käydessäni kosmetologi kertoi, että yksi nainen oli käynyt ihan paria päivää ennen laskettua aikaa. Mä en ihan niin viime tippaan viitsinyt jättää, varasin seuraavan ajan 3 vko ennen laskettua. Ja sit viikkoa ennen on jalkahoito sekä ripsien ja kulmien kestovärjäys :)

Kyllä ne hormonit sekottaa päätä oikeesti.. Itseäkin naurattaa, kun ei ehdi aina edes toteuttaa mielihaluja (syödä 10 appelsiiniä tai mennä nukkumaan tai alkaa jynssätä keittiön kaapinovia) kun jo mieli muuttuu. Tai suuttuu pahan kerran miehelle jostain, ja sillä aikaa kun miettii mitä pahaa sille sanois tai tekis, niin unohtaa jo mistä suuttu.. :grin

Mä oon kans alkanu miettii on voiko olla oikeesti tyttö tulossa kun suvussa on 95% poikia... ja mä oon ostanu niin ihania mekkoja...

Ainiin, imetysliivejä saa myös lastentarvikeliikkeistä. Itse taisin ostaa "at lastenturva"sta yhdet ihan nätit pitsiliivit kun kaveri suositteli.

Kävin äsken ostamassa uuden maton lastenhuoneeseen. Hyvä alematto. Onneksi loppusummaksi tuli melkein ovh, kun otin samalla parkkisakot...pirulaiset kun menevät ilmoittamatta muuttamaan normaalin parkkipaikan kiekolliseksi.

Mä en oo tienny et kissat tykkää kloorin hajusta.

Tänää kauppa reissulla kun olin ni tää tytteli päätti verrytellä vaaka suunnassa että tosiaan kyljestä ulos. Näky vain kun jalat suoristuivat. Toivottavasti ei kääntyilis kovin usein enää ympäri.

Ihana kun poikien koulu alko. Saa hieman hengähtää ja siivota paikkoi rauhassa.
Alkaa olla aihetta jakaa huoneet. Isot pojat toiseen ja pienemmän toiseen.
Tulee sit kiva kun ei koululaiset tarvi katella vauva tarvikkeita ja leluja.

Mulla venyttää kans tuolta oikeen kyljen puolelta jaloilla :) Maha on koko ajan ihan toispuoleinen kun vasemmalta navan vierestä ilmeisesti punkee pepulla ja oikeelt kyljestä jaloilla :)

Nyt on taas pakko johonkin avautua. Mua niin ärsyttää, mies kömpi klo. 5.00 nukkumaan kuunteli netistä jotain dj:tä. Sitten vielä oli juonu niin paljon, että piti tulla mulle sönkään miksi olen hereillä tuohon aikaan. :mad:

Mä en vaan muutenkaan ymmärrä tolla viinalla läträämistä, varsinkin kun pitäis olla nyt kokoajan ajo kunnossa jos tarvii lähteä esim. näytille synnytyspäivystykseen jostain syystä.

Oonko mä vaan hormooneista niin "vihamielinen" tuntuu, että edelleen siis tapellaan miehen kanssa jatkuvasti. Senkun ei tahdo ymmärtää tätä hormoonimyräkkä juttua yhtään kun aina sanon sille asiasta. Eilenkin sanoin, että tarvii varmaan lähtee johonkin muualle vähäks aikaa, että täällä rauha palautus taas maan päälle.:sour::sorry:

Takaisin